Spring naar bijdragen

Peter Appel

easyrider
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
  • Forumlid
Mooie CF met die toplampen. :)

Bij een Lidl in Arnhem? of zit er toevallig een Spar vlak naast die door het nieuwe Appel-Bosman Nisse bevoorraad wordt. :confused:

Tot in de eerste week van april haden wij 6 combinaties van Appel-Bosman bij de Lidl in Tiel rijden (door de overname van de PAX binnenland).

Deze auto's rijden nu ook voor AH dus alle Appel-Bosman auto's van Geldermalsen rijden nu vanuit Geldermalsen.

Dit is de enige 85'er bij Appel-Bosman in Geldermalsen rest is 95 en 105

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen
Dan zal je heel snel moeten zijn .

De Renault's worden week 20 en 21 omgeruild met de rode Daf's 85 van Geldermalsen.

Dit staat in een memo die wij hebben gekregen in Geldermalsen

hahaha ik wil er al niet meer mee rond rijden want de eerste daf's rijden bij ons al rond alleen ik heb weer een switsch gemaakt na onenigheid met de planning ik rij nu op de oplegger bij een ander bedrijf maar nog wel voor df boxtel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Ik kan mij bij dit verhaal enkel aansluiten. Hoewel ik niet bij Peter Appel werk, maar wij er als charter voor rijden(nu even minder helaas).

Ik hoor nooit negatieve klanken en Peter is inderdaad ook een hele toffe kerel.

Net als de planning, ik bel liever met Edwin, Duck en de anderen dan met de planning van sommige andere bedrijven waar we wel eens voor werken.

Och... als straks de campings open gaan zullen wij ook weer nodig zijn bij Spar ;-).

Heeft die man 700 meedewerkers,stuurt ie een pers.mailtje om me beterschap te wensen,omdat ik al zo'n 7 weken thuis zit met een zweepslag en waarschijnlijk een kapotte archilles pees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites