Spring naar bijdragen

Peter Appel

easyrider
 Share

Recommended Posts

• 4 months later...
  • 1 year later...
  • Forumlid

Even een enorme kick: hoeveel nachten ben je van huis als netwerkchauffeur bij Appel? Voor mezelf maakt het niet uit, maar ik heb nog een vriendin en een kind en elke week de hele week weg ziet ze niet zitten.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Even een enorme kick: hoeveel nachten ben je van huis als netwerkchauffeur bij Appel? Voor mezelf maakt het niet uit, maar ik heb nog een vriendin en een kind en elke week de hele week weg ziet ze niet zitten.

Je kan de hele week van huis zijn als netwerk chauffeur .

Heb deze week voor CTN gereden en ben een nacht thuis geweest de rest onderweg gestaan .

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

En zijn hier ook Appeltjes die diepvries rijden? Als ik me niet vergis 15 tot 20 winkels en dan ergens terugvracht scoren?

Doen ze i.i.g. wel vanuit Raalte voor Jumbo, net als v.d. Meulen. Bij Appel zit 'n hele kudde ex-C1000 chauffeurs; kom er steeds meer tegen op vreemde plekken 😉
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
  • Forumlid

In noord nederland vanuit Hoogeveen (AH) en Raalte (Jumbo) rijden we diepvries, klopt.

Meer als 15 adressen komt steeds minder voor, het diepvries assortiment blijft groeien waardoor per winkel meer artikelen, tussen 10 en 15 adressen is meer gewoon.

Retourvracht is afhankelijk van locatie laatste adres en soort auto waar je mee onderweg bent (euro, city, bakwagen).

Netwerk (vanuit Drachten doel je op denk ik) is veelal hele week van huis, is waarschijnlijk op een vd Meulen auto.

Vd Meulen is overgenomen door Peter Appel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

In Hoogeveen heb ik heel wat uurtjes door gebracht. Toen reed ik als charter voor het ter ziele Salvesen. Mooi adres was het toen met zeer vriendelijk volk. Je werd beschouwd als "eigen" personeel. 

Ik deed daar het grotere werk. Hooguit een adres of 4a5 uitleveren en dan ergens gaan laden voor Hoogeveen, Tilburg, Raalte (wat later Ijsselmuiden is geworden) Amsterdam (verkade) en Leeuwarden (wat ook al lang dicht is)

Ik zal morgen eens kijken of ik een foto kan maken van jullie Sligro LZV die in Veghel rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Mijn jongste broer rijd deze maand ook al 6 maanden voor jullie. Het bevalt hem heel goed, zag hem in chaam bij de Appie.

KMaZTW.jpg

Wi7wKp.jpg

lYVv4z.jpg

2VvSie.jpg

Hij hoopte om een contract te krijgen en dan in t rood gekleed te gaan. Wel relaxed werk zij hij. Maar in de DC zijn ze wat minder slim, ze gooien net zo makkelijk 3 doosjes op een karretje terwijl er een half volle kar voor de winkel is, dus 2 karretjes met nog geen volle kar tesamen.

Wel mooi in een Scania gezeten.......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Even off topic

Wie is dat magere scharminkel??

:D

Even on topic.... Pas maar op dat ze jouw niet vinden terwijl je 15 meter ondersteboven boven t wegdek hang in je eigen kraantje.... :p  :cool:  :p

En deze vakantie nog geen kilo aan gekomen terwijl er iedere avond 3 a 4 kriekjes in gingen... Maar ook iedere dag een km of 5 gelopen.

Voor 56 toch niet zo verschrikkelijk slecht toch.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites