Forumlid lientje Geplaatst 23 februari 2014 Forumlid Share Geplaatst 23 februari 2014 Was een vlugge vomar chauffeur die voor ah reed. Wilde even Vlug door de berm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marnix Geplaatst 23 februari 2014 Forumlid Share Geplaatst 23 februari 2014 Wel kansloos ja, op een rechte weg em even willen keren. Stond of FB ook nog een auto die in Tilburg compleet zinloos in tot de assen in de blubber stond geparkeerd. Ook Nederlanders zijn niet allemaal topchauffeurs:nee: 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trucker johan Geplaatst 2 maart 2014 Forumlid Share Geplaatst 2 maart 2014 Met deze bermen die door en door nat zijn hoef je het niet te gokken om hier in een rondje de draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid MAN-TGA-trucker Geplaatst 12 juli 2014 Forumlid Share Geplaatst 12 juli 2014 Nieuwe LZV voor Peter Appel transport Geldermalsen. Er rijden nu 2 van deze combinaties samen met de Volvo combinatie in Geldermalsen. 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 13 juli 2014 Administrators Share Geplaatst 13 juli 2014 Betekent dat weer 'n 105 (6?) voor jou Richard? Of blijf je zitten op je huidige voertuig? Maarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid MAN-TGA-trucker Geplaatst 13 juli 2014 Forumlid Share Geplaatst 13 juli 2014 @ Marotrans ik hou het bij mijn 85er die is groot - en lang genoeg voor mij. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RealZeus Geplaatst 25 maart 2016 Forumlid Share Geplaatst 25 maart 2016 Even een enorme kick: hoeveel nachten ben je van huis als netwerkchauffeur bij Appel? Voor mezelf maakt het niet uit, maar ik heb nog een vriendin en een kind en elke week de hele week weg ziet ze niet zitten. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid syme65 Geplaatst 25 maart 2016 Forumlid Share Geplaatst 25 maart 2016 Even een enorme kick: hoeveel nachten ben je van huis als netwerkchauffeur bij Appel? Voor mezelf maakt het niet uit, maar ik heb nog een vriendin en een kind en elke week de hele week weg ziet ze niet zitten. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Je kan de hele week van huis zijn als netwerk chauffeur .Heb deze week voor CTN gereden en ben een nacht thuis geweest de rest onderweg gestaan . Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RealZeus Geplaatst 25 maart 2016 Forumlid Share Geplaatst 25 maart 2016 En zijn hier ook Appeltjes die diepvries rijden? Als ik me niet vergis 15 tot 20 winkels en dan ergens terugvracht scoren? Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 25 maart 2016 Forumlid Share Geplaatst 25 maart 2016 Forumleden Dennis Jetten en Kluk-kluk rijden/reden beide uit Hoogeveen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 25 maart 2016 Administrators Share Geplaatst 25 maart 2016 En zijn hier ook Appeltjes die diepvries rijden? Als ik me niet vergis 15 tot 20 winkels en dan ergens terugvracht scoren? Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Doen ze i.i.g. wel vanuit Raalte voor Jumbo, net als v.d. Meulen. Bij Appel zit 'n hele kudde ex-C1000 chauffeurs; kom er steeds meer tegen op vreemde plekken 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid kluk-kluk Geplaatst 14 april 2016 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2016 In noord nederland vanuit Hoogeveen (AH) en Raalte (Jumbo) rijden we diepvries, klopt. Meer als 15 adressen komt steeds minder voor, het diepvries assortiment blijft groeien waardoor per winkel meer artikelen, tussen 10 en 15 adressen is meer gewoon. Retourvracht is afhankelijk van locatie laatste adres en soort auto waar je mee onderweg bent (euro, city, bakwagen). Netwerk (vanuit Drachten doel je op denk ik) is veelal hele week van huis, is waarschijnlijk op een vd Meulen auto. Vd Meulen is overgenomen door Peter Appel. 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid edje Geplaatst 14 april 2016 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2016 In Hoogeveen heb ik heel wat uurtjes door gebracht. Toen reed ik als charter voor het ter ziele Salvesen. Mooi adres was het toen met zeer vriendelijk volk. Je werd beschouwd als "eigen" personeel. Ik deed daar het grotere werk. Hooguit een adres of 4a5 uitleveren en dan ergens gaan laden voor Hoogeveen, Tilburg, Raalte (wat later Ijsselmuiden is geworden) Amsterdam (verkade) en Leeuwarden (wat ook al lang dicht is) Ik zal morgen eens kijken of ik een foto kan maken van jullie Sligro LZV die in Veghel rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 14 april 2016 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2016 Mijn jongste broer rijd deze maand ook al 6 maanden voor jullie. Het bevalt hem heel goed, zag hem in chaam bij de Appie. Hij hoopte om een contract te krijgen en dan in t rood gekleed te gaan. Wel relaxed werk zij hij. Maar in de DC zijn ze wat minder slim, ze gooien net zo makkelijk 3 doosjes op een karretje terwijl er een half volle kar voor de winkel is, dus 2 karretjes met nog geen volle kar tesamen. Wel mooi in een Scania gezeten....... 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 14 april 2016 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2016 ....... Even off topicWie is dat magere scharminkel?? 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Leeuw Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Ik zet mijn centen op "De broer van het broertje" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 14 april 2016 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2016 Even off topic Wie is dat magere scharminkel?? Even on topic.... Pas maar op dat ze jouw niet vinden terwijl je 15 meter ondersteboven boven t wegdek hang in je eigen kraantje.... En deze vakantie nog geen kilo aan gekomen terwijl er iedere avond 3 a 4 kriekjes in gingen... Maar ook iedere dag een km of 5 gelopen. Voor 56 toch niet zo verschrikkelijk slecht toch..... 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts