Spring naar bijdragen

hameleers

Gast Dennis410
 Share

Recommended Posts

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dat ziet er netjes uit.

Vroeger al, maar nu toch zeker :tu:

Wie zet die wagens allemaal zo netjes op een rij?

Staat wel netjes iig.

Ze zien er op een enkeling na wel allemaal precies het zelfde uit, da's niet makkelijk spotten natuurlijk.;)

maakt niet uit, ik ben die ENKELING!!!!!!LOL

worden in het weekend zo geparkeerd door loodsbaas en 2 chauffeurs die dan werken, heb t zelf ook 5jaar gedaan om de 2 weken een zaterdag werken op terrein, koppelen, omladen enz, maar na de geboorte van Faith ben ik daarmee gestopt!

terrein wordt nu momenteel beklinkerd dus nu staan alle auto's boven!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

nu staan alle auto's boven!

gr.Den

HUH, boven :confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Is dat niet wat lastig, iedere keer met die dingen de trap op:p:p:p?

Maar mooi spul hoor, zo netjes alles op een rij. En stapt wel zo lekker in als je geen prut meer aan je schoen, sloffen, laarzen, slippers of klompen mee naar binnen sleept, na de zoveelste hoosbui.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HUH, boven :confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Is dat niet wat lastig, iedere keer met die dingen de trap op:p:p:p?

Maar mooi spul hoor, zo netjes alles op een rij. En stapt wel zo lekker in als je geen prut meer aan je schoen, sloffen, laarzen, slippers of klompen mee naar binnen sleept, na de zoveelste hoosbui.

hehehe, ja ons terrein is in 2en gesplitst...."boven" is kantoor, garage en wasstraat en parkeerterrein waar normaal de "overige merken" ,opleggers en afzetbakken enz staan dan kun je om de loods rijden en dan kom je "beneden" op t grote parkeerterrein wat je op de foto ziet....

ja gelukkig liggen er binnenkort klinkers want nu was t onverhard, 's winters stond je toch je enkels in de rotzooi, 's zomers was t 1 grote stofbende!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat doet die Vreemde (Gehlen-Schols) eend in de beit LOL

Foto is gemaakt bij Sappi nijmegen...vandaar!

is het omdat je vier lampen erop hebt dat je baas je geen adr bord erop hangt???:D

nee...ze vonden t ineens niet meer mooi om die plaat daar te hangen...

geen vd 105's heeft die plaat erop!

heb toevallig vandaag een besteld met de limburgse vlag erop!!:ja:

we hebben nu ongeveer een 70 trekkende eenheden denk ik zo..

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daarom heb ik nu dus 3 schroefkes in de grill valt bijna niet op , als de plaat erop moet 3 vleugelmoertjes en plaatje zit erop:tu:

ik heb net boven mijn kentekenplaat 2 bouten met vleugelmoeren uitsteken nu, zelfde principe dus!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

maar die iveco's ertussen............tja...........:p

maar die eigenrijder uit Weert die toen in la France is overvallen met z'n vracht koper die rijdt/reed toch ook voor jullie??

hoe gaat het nou met hem??

en zijn er nog ooit wat mensen aangehouden ofzo betreffende die zaak??

maar ziet er allemaal strak uit hoor!

maar 'strak' parkeren is op zich niet zo moeilijk...bij ons hebben ze daar een mooie afwateringsgoot voor in het terrein gemaakt (die daar eigenlijk niet zo heel erg veel dienst voor doet:p) en daar moeten we dan met de voorwielen in parkeren, en dan uiteraard nog de bekende lijntjes waar we allemaal strak langs moeten parkeren...en staat alles precies in lijn en op dezelfde afstand van elkaar...ziet er strak uit als je op zaterdagmiddag terug komt en er staan er zo een aantal mooi gewassen op een rij...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij ons ligt er staaldraad...!!;)

ja dat was Theo, die rijdt al tijdje niet meer voor ons! weet niet eens of hij überhaupt nog rijdt!

ze hebben die bende toen te pakken gekregen...

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid

De groene rakkers uit de wei der dwazen ;)

Mja we hadden collega's kunnen zijn, maar geel spreekt me iets meer aan dus daar had ik eerst gesolliciteerd :cool:

Ik hoop in ieder geval dat jullie je een beetje door de slomp heentrekken, er zijn er genoeg om aant vallen in de buurt :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De groene rakkers uit de wei der dwazen ;)

Mja we hadden collega's kunnen zijn, maar geel spreekt me iets meer aan dus daar had ik eerst gesolliciteerd :cool:

Ik hoop in ieder geval dat jullie je een beetje door de slomp heentrekken, er zijn er genoeg om aant vallen in de buurt :(

kijk an! ja mogen volgens mij niet klagen, is nog zat werk, terrein is net helemaal verhard, 3 nieuwe trekkers bij Loven dussss....!!

@Dennis.E, leuke foto! zo te zien is het Stef, die heeft altijd zijn adr-plaat op de kop hangen!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • Forumlid
279800x600.jpg

accessoires7800x600.jpg

de 8ste 105, auto is voor collega pascal die we FRIET noemen omdat zijn ouders al jaren een friture hebben:D

gr.Den

Dan moet hij zeker werken voor farmfrites of Aviko....:rolleyes:

En krijgen jullie ook gratis friet van zijn ouders? :D alleen betalen voor mayonaise..meer niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites