[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De "mijn-ergernissen-op-de-weg-topic"


D.D.

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

even gekeken op internet, en vond deze link,

www.blikopdeweg.nl/Nieuws_en_Info/info__mistlampen.shtml -

Bedankt Tiny, maar ook hier geen enkele info over stadslicht. En stadslicht mag je wel voeren icm met dimlicht en grootlicht...dus ook met mistlicht? Dat staat nu weer nergens (althans, ik kan het zo snel niet vinden, moet ook nog koken :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
even gekeken op internet, en vond deze link,

www.blikopdeweg.nl/Nieuws_en_Info/info__mistlampen.shtml -

Bedankt Tiny, maar ook hier geen enkele info over stadslicht. En stadslicht mag je wel voeren icm met dimlicht en grootlicht...dus ook met mistlicht? Dat staat nu weer nergens (althans, ik kan het zo snel niet vinden, moet ook nog koken :D)

okee, hier nog een link:

www.gratistheorie.nl/auto/gebruiklichten/p02.htm

hier staat meer op, over het gebruik van lichten;)

op de pijlen onderaan die site klikken, staat nog meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*"collegas" die het leuk vinden om waar je niet in mag halen STREEP 80 gaan rijden.

En wat zou de snelheid op hun meter zijn?????Misschien wel 82/83.

Vandaag geergerd aan zondagrijders die ook op zaterdag actief zijn.

Laagstaande zon (was mijn zonnebril vergeten:mad::mad:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bedankt Tiny, maar ook hier geen enkele info over stadslicht. En stadslicht mag je wel voeren icm met dimlicht en grootlicht...dus ook met mistlicht? Dat staat nu weer nergens (althans, ik kan het zo snel niet vinden, moet ook nog koken :D)

Stadslicht mag alleen gebruikt worden als je parkeert. Mag dus niet gebruikt worden als je rijdt.

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm, moeilijk...... lezen.......

een blz terug staan links waar precies geschreven staat,

wat wel en wat niet:cool:

Sorry hoor, maar in al die artikelen komt het woord STADSlicht niet voor. En ik denk dat Zweden gelijk heeft en dat stadslicht dus alleen tijdens parkeren gevoerd mag worden dus niet icm met mistlicht.

Maar goed, eigenlijk vind ik het al niet meer interessant :D de mist is weg, het dooit dus we gaan weer de goede kant op!!! Fijne zondag nog allemaal!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het woord "stadslicht" is ook niet de goede benaming,het heet officieel "standlicht" en de naam zegt het dan al ,daarmee mag je alleen staan,dus stilstaan en/of parkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar als je me leesbril wilt lenen , dat kan hoor:p

Niet nodig, heb alleen brilletje voor ver weg. Als ik iets zoek op een pagina gebruik ik CTRL+F, hoef ik niet te lezen, wordt voor me gedaan ;) moet alleen op de goede pagina zoeken.

En er staat inderdaad dat je stadslicht alleen aan mag hebben als je geen licht aan hoeft te hebben.

Maar nogmaals: niet meer interessant. De anderen doen maar, ik zet mijn auto stil als ik word verblind en ik heb zelf geen mistlampen dus hoef me er niet druk over te maken :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden