Forumlid AngeliqueBS Geplaatst 10 september 2006 Forumlid Share Geplaatst 10 september 2006 Topic voor Scania foto's oftewel foto's van Scania's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Emy en Martin Geplaatst 24 september 2006 Forumlid Share Geplaatst 24 september 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Emy en Martin Geplaatst 25 september 2006 Forumlid Share Geplaatst 25 september 2006 Mooi snuitje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Emy en Martin Geplaatst 26 september 2006 Forumlid Share Geplaatst 26 september 2006 Emy jij speelt vals.... bij jullie rijden veel mooiere Scanias rond dan hier.... hahaha Als het fotootjes zijn, dan is het meestal Martin.. maar inderdaad hebben we HEEEEELLLEEEEEE MOOOOOIEEEE auto's hier! Deze is toevallig bij ons bij de benzinepomp genomen, staat er niet vaak, maar we hadden de camera in de auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jenniferhayen Geplaatst 28 september 2006 Forumlid Share Geplaatst 28 september 2006 deze vind ik de max zo wil ik direkt ene hebben ze:wave: maar zal bij dromen blijven . of of deze kwijlbak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Hallowed Geplaatst 28 september 2006 Share Geplaatst 28 september 2006 Die pimp a truck is dus een ongelooflijk lelijk ding. En gelukkig zijn dat er veel meer met mij eens. Roze....... ja, ik vind het nog steeds roze!! (insider joke) wat een lelijk wanstaltig ding. Misschien ben ik een ouwerwetse eeeh ouwerwets figuur...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Peterrr Geplaatst 30 september 2006 Share Geplaatst 30 september 2006 Vroeger was alles beter: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Peterrr Geplaatst 30 september 2006 Share Geplaatst 30 september 2006 Van de makers van Wiltra - Urk: (ex EuropeFlyer scania) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Emy en Martin Geplaatst 1 oktober 2006 Forumlid Share Geplaatst 1 oktober 2006 Het blijven mooie neuzen....die scania neuzen:p Het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid erik70 Geplaatst 3 oktober 2006 Forumlid Share Geplaatst 3 oktober 2006 Hier nog een mooie Scania vond ik op het V8 forum.Volgens mijn is het monchassis zijn auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2006 Share Geplaatst 14 oktober 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid AngeliqueBS Geplaatst 14 oktober 2006 Auteur Forumlid Share Geplaatst 14 oktober 2006 Inderdaad een aardige wagen Maar overal die Griffioen op de cabine ... dat heeft tegenwoordig haast iedereen ... vind ik dus niet meer zo bijzonder. Waarom steekt hij hier eigenlijk zijn tong uit ... is hij moe ' he he ... eindelijk rust' of moet hij overgeven ... ? hihihi .. Ja, wat wil dat beest hier eigenlijk? Schiet hij vanuit hoog uit de lucht naar beneden om een prooidier te verschalken .. waar is dat beest mee bezig? En hij kijkt wel een beetje gemeen ... vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2006 Share Geplaatst 14 oktober 2006 Denk dat hij gaat aanvallen. Ik had even verder gekeken op het forum en zag toen pas dat er al een scania topic was,had hem beter daar kunnen plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid AngeliqueBS Geplaatst 14 oktober 2006 Auteur Forumlid Share Geplaatst 14 oktober 2006 Denk dat hij gaat aanvallen. Dat zal het zijn ... maar zijn tong hangt wel een beetje erg ver uit de bek :) Misschien ziet hij wel ergens een lekker ding ... Maar genoeg over deze Griffioen ... zet ook eens de grote versie van je atavar in het Scania topic. Is dat die Scania die toen voor het Ronald McDonaldhuis is gemaakt ... beschilderd met kindertekeningen of niet? Wat is er eigenlijk van die scania geworden .. of is hij inmiddels alweer overgespoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Jolanda Geplaatst 14 oktober 2006 Share Geplaatst 14 oktober 2006 Ze hebben hem toch niet roze met geel gemaakt he??! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Hallowed Geplaatst 14 oktober 2006 Share Geplaatst 14 oktober 2006 Hebben de admins ook wat te doen..... Been there, seen that, done that.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2006 Share Geplaatst 14 oktober 2006 Dat zal het zijn ... maar zijn tong hangt wel een beetje erg ver uit de bek :)Misschien ziet hij wel ergens een lekker ding ... Maar genoeg over deze Griffioen ... zet ook eens de grote versie van je atavar in het Scania topic. Is dat die Scania die toen voor het Ronald McDonaldhuis is gemaakt ... beschilderd met kindertekeningen of niet? Wat is er eigenlijk van die scania geworden .. of is hij inmiddels alweer overgespoten? Mijn atavar staat er al op onder de noemer van "painted in Italy" staat bij truckfoto's had ik ook mss beter bij scania foto's kunnen zetten. Of het die Ronald MCDonald scania is weet ik niet,die ken ik ook niet,nooit van gehoord.Deze hier heb ik gespot in Italie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid B&B Geplaatst 22 oktober 2006 Forumlid Share Geplaatst 22 oktober 2006 Die 'gepimpte' scania ziet er echt niet uit. Als ik andere foto's hier zie is er weinig gepimped om het over de kleurencombinatie maar niet te hebben ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid AngeliqueBS Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Forumlid Share Geplaatst 28 oktober 2006 Wat Belgische broeders ... Gespot bij Campina te Aalter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid AngeliqueBS Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Forumlid Share Geplaatst 28 oktober 2006 ... En wat oude Hollanders op Herkenbosch ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid AngeliqueBS Geplaatst 4 november 2006 Auteur Forumlid Share Geplaatst 4 november 2006 Ook wel een aardige Scania ... In de tijd dat ik daar voor het doc stond (bijna 4uur) heb ik hem diverse malen zien komen en gaan ... pendelen dus (koppelen). M.i. niet zo'n tof werk dus (beetje saai als je het mij vraagt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast edwin Geplaatst 5 november 2006 Share Geplaatst 5 november 2006 Deze kwam ik een tijdje geleden tegen in Dendermonde.Ik ben geen Scania fan maar vindt hem wel heel erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid AngeliqueBS Geplaatst 5 november 2006 Auteur Forumlid Share Geplaatst 5 november 2006 En dan toch nog een tas op bed Ik vind het interieur een beetje teveel van het goede hebben met overal dat noppenleder. Te druk dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2006 Share Geplaatst 5 november 2006 Wel angelique dat vond ik nu ook... ik zie dat trouwens niet graag dat noppenleder en vooral dat homokleur vind ik niet schoon.... voor de rest wel een ruime cabine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid AngeliqueBS Geplaatst 5 november 2006 Auteur Forumlid Share Geplaatst 5 november 2006 Die kleur (beige) is sowieso veel te besmettelijk .. dat betekent dus dat je constant op sokken door je cabine moet lopen. Het is echt teveel van het goede. Zelf had ik de vloer donker gemaakt met vloerbedekking ... zodat je wel een paar stappen met je schoenen aan in de cabine kunt zetten. D'r een keer in de week een stofzuiger doorheen kunt halen en dat alles dan weer domweg schoon is. Dat noppenleder rondom in de cabine ... als ik het zo zie dan komt het op je af. Ik vraag me af waar zijn dwangbuis dan hangt Voor een kleinere (gewoon formaat) cabine kan het nog net ... kan het best mooi staan, maar in dit geval is het dus gewoon weg TE VEEL. Juist omdat het zo'n grote cabine betreft. Hahaha ... en dat roze zal hier ook wel eigenlijk paars blijken te zijn hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts