[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Scania


AngeliqueBS

Recommended Posts

Hahaha ... en dat roze zal hier ook wel eigenlijk paars blijken te zijn ;) hihihi

Fuchsiapaars, of wat was het?

De tekenaar van de Pimp a Truck zal het met je eens zijn... (voor mij blijft het roze)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En deze met een zeer speciale lak (kleurt in verschillende kleuren afhankelijk van het licht) gespot op de Waalhaven Terminal.

Waar ook eentje van de WHT zelf probeerde om via de uitgang naar binnen te geraken ... DRAMA DRAMA DRAMA ... jammer genoeg heb ik daar geen goede foto's van want het zag er naaruit dat hij hem op zijn kant zou leggen.

Ze doen daar overrijdertjes en bij de uitgang kun je eigenlijk niet naar binnenkomen ER liggen van die grote stenen die dat immers moeten voorkomen en hier reed hij met zijn 1assige trailer overheen!!! De container (trailer) hing helemaal scheef ... :( ... maar na enkele minuten toch blijven proberen lukte het hem toch! :o

Foto's dat de trailer echt overhelde heb ik dus (helaas) niet ... ik hield mijn hart vast, want het zag er op dat moment echt uit dat het verkeerd zou gaan.

post-152-1394779021,5427_thumb.jpg

post-152-1394779021,8971_thumb.jpg

post-152-1394779022,2685_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kan het zijn dat ik deze laatste al zien rijden heb op Brussel of Gent? Het is niet de eerste keer dat er een gelijkaardige wagen me voorbij komt en de nummerplaat is van zweden als ik me neit vergis (S als kenteken)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Gespot op het Eindejaarsfeest in Den Bosch

Ditmaal vind ik hem er wel heel erg strak uitzien!

Haar eerste wagen vond ik te zoetjes ... te sprookjes achtig, maar later vond ik hem wel mooi. Toen heeft ze hem een keer moeten laten overspuiten of zo (ken het hele verhaal eerlijk gezegd niet) ... en die vond ik echt zwaar minder.

Maar deze mag er echt zijn!

Mooi, uniek ... niet saai/ zeker niet te druk ... precies GOED!

* foto's zijn erg donker ...

post-152-1394779050,3903_thumb.jpg

post-152-1394779050,6738_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Huurling

'k Heb wel Scania's gereden maar heb eigelijk maar 1 foto, vroeger dorstte ik mijn Pentax Super-A niet mee te nemen, daar was-sie toch net effe te duur voor.

post-1031-1394779054,5048_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

foto 1 Scania 124 die ik reed voor een klant 400 paardjes ( de helft overleden) en zestig ton

Foto 2 zelfde combinatie lekker kort gekoppeld

Foto 3 een fin ik zei toch linksaf!!!!!!!! en niet rechtdoor gecrashd bij Rimbo 60 km ten noorden van Stockholm een echte salto

post-1377-1394779059,0778_thumb.jpg

post-1377-1394779059,2854_thumb.jpg

post-1377-1394779059,5026_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

goed gezien martijn 2 trailer achter elkaar 1 van 10 meter met een schotel achterop en dan een gewone 13,60. maar wat een klere ding om mee achteruit te rijden. je kan het vergelijken met een motorwagen/ aanhanger maar met een dissel van 10 meter

:sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden