[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Scania


AngeliqueBS

Recommended Posts

Gast Huurling

Om bij Picton de boot op te kunnen moesten die jongens een pier opsteken met soms wel vier van die trailers achter elkaar. Die pier zag eruit als een banaan, dus rechtachteruit steken was er niet bij, maar ze deden het netjes!

2h7qqt5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
goed gezien martijn 2 trailer achter elkaar 1 van 10 meter met een schotel achterop en dan een gewone 13,60. maar wat een klere ding om mee achteruit te rijden. je kan het vergelijken met een motorwagen/ aanhanger maar met een dissel van 10 meter

:sjalom:

nouja weet nog niet hoe dat gaat motorwagen met aanhanger achteruit steken, maar kan me dr wel iets van voor stellen ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
.. toffe wagen ...

Gespot op Kaai 869 - Antwerpen

Ook het interieur is picco bello!!!

Helaas heb ik daar geen foto's van.

Dit lijkt mij een ex-Europe Flyer, zeer gewild onder eigen rijders denk ik, VeBatrans uit Urk heeft er ook 1.

11380

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik betwijfel dit ... want het interieur (echt super) zat er al in toen haar werkgever die auto voor haar kocht. En de wagen was op dat moment nog vrij jong ... lijkt me dus geen ex Europe Flyer te zijn ...

Echt een VETTE AUTO joh ...

Europe Flyer rijd ongeveer 3 jaar met een trekker...

Een aantal zijn van binnen aangepast.

Met koeltransport naar Spanje en Portugal en een geleasde trekker gaat het hard met de kilometers, net als veeboeren rijden ze altijd met het nieuwste materiaal.

Vorig jaar ruilde EuropeFlyer enkele DAFs in, deze hebben nog geen week te koop gestaan, die zagen er ook als nieuw uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Hoi iedereen.

Ik las laatst in de Truckstar dat de nieuwe Scania R620 op de wereld is gezet. :sjalom:

Nu ben ik benieuwd wat jullie er van vinden?!

Ik heb op internet naar een (voorbeeld)plaatje gezocht, uiteraard ook gevonden, maar deze kan ik niet uploaden.

Daarom zet ik hieronder de link naar de afbeelding van de Scania R620 trekker: http://www.hadel.net/autos/assets/2006/lkw/lkw_scania_r620_design_ed2006_00.jpg

Graag lees ik een paar reacties van jullie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Deze truck is uitermate geschikt voor het distributie werk heb ik ergens gehoord!!:D :D

Ik heb het ook gehoord herman, dan met een citytrailer erachter, lijkt me ook wel wat,.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

deze week in orte stond er toch wel een leuke naast me en ik zal de komende tijd wat italiaanse wagens op de foto zetten want er rijden daar ook echt mooie rond

hier alvast een zo als ze in italie zeggen v-otto

post-1283-1394779102,8993_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Gast Trucklily

Ik kan niet achterblijven hier. Heb in Limburg geruime tijd met een Scania Topline gereden. Als ik iets erg vond dat ik moest achterlaten toen ik naar Noord-Holland ging, was het mijn truckie wel!

scania.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden