[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

het is weer winter...


Emy en Martin

Recommended Posts

  • Forumlid
  • Forumlid

Tja, kan er voor mezelf wel goe tegen.

Maar voor de auto niet zo blij, toch blijft het opletten voor uitglijden.

Wat mezelf betreft dan, want eertijds in de winter 2006 jan ging het goed mis na een slippertje (zonder vrouw tuurlijk) Heeft me een jaar revalidatie gekost...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achter deze heb ik dus 1,5 uur staan wachten totdat de stooidienst geweest was en we van de politie weer verder mochten http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/n...elag/1.6317840

Alleen lag de trekker van de rus er nog niet zo netjes bij, hij stond nog op de weg totdat hij probeerde uit de greppel te komen, maar zo hadden wij weer meer ruimte om er langs te komen.

Terwijl we aan het wachten waren, gebeurde er achter ons nog een ongeluk, een kleine vrachtwagen kwam iets te hard door de bocht, om de wachtende auto's heen en gleed daardoor tegen een personenwagen aan die hij zo tegen de vangrail aan drukte, gelukkig alleen beschadigd blik. De politie die op weg was naar die gestrande rus reed kort achter die kleine vrachtwagen en was er dus lekker snel bij

Gr. Rob

bewerkt door RvanK
kleine aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nachtmerrie voor nieuwe aankomende chauffeurs....geen wonder als ze morgen ziek zult melden :D

voor me is dit gewoon routineklusje maar ik neem zeker extra etenvoorraad en warme kleding mee...belangrijkste is extra wc-papier hahahahaha je weet maar nooit waar je rust zult maken..

pas op als het routine wordt zit n ongeluk in n klein hoekje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden