Gast Dennis410

Hognoul

35 berichten in deze discussie

truckstop "chez viviane" hognoul

afrit 30 op de E40 Luik-Brussel

boven rechts, rotonde rechtdoor, volgende rotonde driekwart na 50 meter rechts inrit in bij tankstation

gr.Den

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Staat alleen altijd vol met oostblokkers.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Klopt. Als ze daar tanken mogen ze ook parkeren.

Gebruik van het restaurant is dan niet verplicht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Hougnoul kun je alleen nog een opgewarmde bak spaghetti krijgen mijn advies daar parkeren douche en eten bij de Italiaan aan de overkant (100m) naar rechts . Super tent beetje chic redelijke prijs vriendelijk personeel . Mvgr Patrick

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
truckstop "chez viviane" hognoul

afrit 30 op de E40 Luik-Brussel

boven rechts, rotonde rechtdoor, volgende rotonde driekwart na 50 meter rechts inrit in bij tankstation

gr.Den

Dat is deze:

http://goo.gl/maps/iwU4c

Maar dat is afslag 31 op de E 40.en niet afslag 30

Deze is aan afslag 30:

http://goo.gl/maps/8cvcB

Ik ken m niet maar zag m toevallig toen ik er voorbij kwam

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vraag is: welke is nog open, en wat is het voor iets?

Ik kom regelmatig rond Luik en rijd altijd maar door omdat er niks te vinden is, en ik gehoord heb dat 'Hognoul' gesoten is...:confused:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik deze namiddag nog niet in slaap lig zal ik tussen Boncelles en St.-Truiden eens langs daar langsrijden als de N3 dat toelaat wegens werken daar in de buurt .

Ergens ten velde , met de hulp van Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn vraag is: welke is nog open, en wat is het voor iets?

Ik kom regelmatig rond Luik en rijd altijd maar door omdat er niks te vinden is, en ik gehoord heb dat 'Hognoul' gesoten is...:confused:

Die bij afslag 30,Fexhé le Haute- Clocher heet de juiste locatie(volgens Google maps), was vorige week open,er stonden behoorlijk wat vrachtwagens.

Probeer t eens uit Pierre en voeg m toe hier.:angel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze bij afrit 31 is er ook nog :ja: , SK , H , PL , B nummerplaten ( oeps die B lijkt op die waar ik met rondtoer :stom:) .

Er is een sandwich bar en je kan zitten .

Niet letten op die kaalkop dat achter chez Viviane staat :D da loopt daar wat foto's te trekken van vrouwenkonten :zegtniets:

e8ezugy3.jpgdusyneby.jpg.

2ymy3umu.jpg

Ergens ten velde , met de hulp van Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pierre afslag Herve (komende vanaf Luik) onderaan rechts. Weg volgen en na ca. 3 km. aan de linkerkant. Vind het eten niet verkeerd, en je staat er ook rustig! Kan zo snel de naam niet voor de geest halen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Pierre afslag Herve (komende vanaf Luik) onderaan rechts. Weg volgen en na ca. 3 km. aan de linkerkant. Vind het eten niet verkeerd, en je staat er ook rustig! Kan zo snel de naam niet voor de geest halen.

Dat is richting Battice aan het Texaco station " charlemange " :ja: , was vorige week mijn vluchtroute toen de E40 komende van Aachen > Luik dicht stond , deze even door tot Battice en zo via de N3 naar Herve :D.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij het naar de parking rijden in Hognoul kwam ik net voor het rondpunt ( zie groen pijl op foto ) een NL vrachtwagen tegen die daar zijn pauze maakte ;)

post-15033-1394790193,3551_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Juist Daniël! Tja, leeftijd hè. :- ) Oh, Pierre da's van Luik naar Achen ;- )

Ik was er vorige week nog langsgereden anders was ik ook het antwoord schuldig moeten blijven .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bij het naar de parking rijden in Hognoul kwam ik net voor het rondpunt ( zie groen pijl op foto ) een NL vrachtwagen tegen die daar zijn pauze maakte ;)

Een NL vrachtwagen, je zegt het goed. De piloot die erop zit is vast en zeker een Fransoos...

Die bij afslag 30,Fexhé le Haute-Clocher heet de juiste locatie (volgens Google maps), was vorige week open, er stonden behoorlijk wat vrachtwagens.

Probeer t eens uit Pierre en voeg m toe hier.:angel:

Als ik een keer in de buurt ben zal ik een keer gaan kijken daar. De uitslag plaats ik hier dan wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat is richting Battice aan het Texaco station " charlemange " :ja: , was vorige week mijn vluchtroute toen de E40 komende van Aachen > Luik dicht stond , deze even door tot Battice en zo via de N3 naar Herve :D.

Deze bedoelen jullie? (KLIK>>>)

Gewoon een truckstop dus als ik je goed begrijp Hans? Eten, (menu, geen bak friet...), douchen etc?

Betaald parkeren zie ik op Streetview. En....Chambres-Kamers-Rooms, met een onleesbare lichtreclame eronder die me doet vermoeden dat men 'van alle gemakken' voorzien kan worden daar :D.

Dat zit wel goed denk ik....binnenkort even kennismaken daarzo....:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Deze bedoelen jullie? (KLIK>>>)

Gewoon een truckstop dus als ik je goed begrijp Hans? Eten, douchen etc?

Idd Pierre , het is dat tankstation dat ik voorbijgereden ben , toen ik er langsreed +/- 11 uur voormiddag stonden er behoorlijk wat voertuigen ( kan zijn omdat er ernstige file was op de E40 > verplichte pauze ) of al goed gekend voor de badslippers die niet op de Blegny willen staan .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

dAT IS'M :confused: GEWELDIG ZO'N kompjoet.......ah, het ding luistert :ja:

Dat is'm Pierre, en betaald parkeren ??

Zou kunnen, maar da's dan wel sinds een maand !

Vind het echt geen verkeerde toko.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is'm Pierre, en betaald parkeren ??

Zou kunnen, maar da's dan wel sinds een maand !

Als ik met Streetview een beetje rondkijk zie ik dit staan: volgens mij privéterrein en betaald parkeren??:confused:

post-2002-1394790206,4038_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

net even een oud kollega aangeslingerd als je er parkeerd voor de nacht en er gaat eten wordt het parkeergeld verrekend

dat er staat alzijnde priveterrein is puur om wildparkeren te voorkomen zakmarzeggu:angel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
net even een oud kollega aangeslingerd als je er parkeerd voor de nacht en er gaat eten wordt het parkeergeld verrekend

dat er staat alzijnde priveterrein is puur om wildparkeren te voorkomen zakmarzeggu:angel:

Ja ja, ik snap'um...

Donderdagavond parkeert een auto van Girteka op Neufchateau met 2 badslippers achter het stuur.

Even rondneuzen en al gauw hadden ze het sanitaire gedeelte gevonden en liep het met z'n tweeën met flessen en waterjerrycans naar beneden de badruimte in. De directie stond het duo buiten al op te wachten met het bonnenboekje, of eten, of betalen of opgesodemieterd!

Men verkoos de laatste optie....:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden