[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

DAF topic


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid
52 minuten geleden zei the duke:

@Windhoos, is er al iets bekend over de toedracht van die doodgereden collega van je? Was het een Nederlander ook?

Zoals ik in een ander topic reeds meldde, is er veel onduidelijk, tevens zijn er veel vragen en openstaande zaken, zo werd er eerst genoemd een ongeval mogelijk een natuurlijke doodsoorzaak tot aan de laatste berichten aan toe en dan spreken ze zelfs over moord, het is allemaal schijnbaar in de media zo dat er dingen geroepen worden.

 

Ik probeer neutraal alles te volgen.

 

Op je vraag of het een nederlander was, nee zolas je al in de berichten kon lezen van Turkse orgine en jarenlang woonachtig in Duitsland met een duitse en turkse dubbele nationaliteit.

Om zijn bijzondere kunde overgeplaatst en op eigen verzoek met NL wagen blijven rijden.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

^^ Nee heeft vooral te maken met aslasten in de grote steden en op de vliegvelden. Ik heb mij destijds wel eens laten vertellen dat op sommige plaatsen maar aslasten van 3500kg zijn toegestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch raar.. in verhouding tot de aslast van een vliegtuig, lijkt mij.

 

Ik dacht vanochtend in Utrecht ook.. mwah, met de aslasten beperking op de grachten zal het wel meevallen... als het huisvuil ook op de straathoeken ligt en opgehaald moet worden..

Kwam er een Iveco BE combi de hoek om zeilen... :eek::p

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden