[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

DAF topic


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid

Nu ff geen foto vn een mooie auto, maar een vraag over de daf.

cruisewb0.jpg

Oei, dit is wel een dramatische foto zeg. Dit pookje reageert als een halve cruise control. Ik kan de maximale snelheid invoeren en moet gas blijven geven. Zo houdt ie m op bijv. 84. Dit is op een daf 75. Is er een mogelijkheid dat hij ook helemaal automagisch werkt? Dus dat ik mijn voet van het gas kan halen?

grtz Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nu ff geen foto vn een mooie auto, maar een vraag over de daf.

Oei, dit is wel een dramatische foto zeg. Dit pookje reageert als een halve cruise control. Ik kan de maximale snelheid invoeren en moet gas blijven geven. Zo houdt ie m op bijv. 84. Dit is op een daf 75. Is er een mogelijkheid dat hij ook helemaal automagisch werkt? Dus dat ik mijn voet van het gas kan halen?

grtz Joost

Geloof dat dat alleen de'limiter' is dus moet je inderdaad gas blijven geven:rolleyes: maar kheb geen dafje meer dus weet t niet zeker hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nu ff geen foto vn een mooie auto, maar een vraag over de daf.

cruisewb0.jpg

Oei, dit is wel een dramatische foto zeg. Dit pookje reageert als een halve cruise control. Ik kan de maximale snelheid invoeren en moet gas blijven geven. Zo houdt ie m op bijv. 84. Dit is op een daf 75. Is er een mogelijkheid dat hij ook helemaal automagisch werkt? Dus dat ik mijn voet van het gas kan halen?

grtz Joost

het linkse streepje staat op het achterste rechtse streepje!!

kan je die ook(die linkse) op het middelste streepje zetten???

zoja dan moet je dat pookje naar je toe trekken en dan staat hij op cruise kontrol en kan jeje gas los laten!!

als je dan remt en weer doorrydt kan je op het knopje aan de buitenkant drukken en dan trekt hij weer door naar de vorige ingestelde snelheid!!!

:sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nu ff geen foto vn een mooie auto, maar een vraag over de daf.

cruisewb0.jpg

Oei, dit is wel een dramatische foto zeg. Dit pookje reageert als een halve cruise control. Ik kan de maximale snelheid invoeren en moet gas blijven geven. Zo houdt ie m op bijv. 84. Dit is op een daf 75. Is er een mogelijkheid dat hij ook helemaal automagisch werkt? Dus dat ik mijn voet van het gas kan halen?

grtz Joost

Gewoon die draaiknop in de midden zetten!! dan met voet tot gewenste snelheid ,op CC zetten. Daarna kan je voet van gas halen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb van alles geprobeerd, maar werkt alleen als limiter... Als ik pookje op limit zet, komt er (bijv.) 84 in beeld. Zet ik knopje in het midden, dan gaat deze weer uit en zakt de snelheid weg. als ik gas loslaat he! :p Op stand limit, kan ik pookje naar met halen. Gaat max snelheid 1 omhoog. van me af is 1 omlaag. Het knopje op einde van pookje doet in alle standen niets. Heb dit geprobeerd bij dik 80. Ik mag over twee weken weer rijden, dan zal ik de vaste rijder eens vragen.

grtz Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb van alles geprobeerd, maar werkt alleen als limiter... Als ik pookje op limit zet, komt er (bijv.) 84 in beeld. Zet ik knopje in het midden, dan gaat deze weer uit en zakt de snelheid weg. als ik gas loslaat he! :p Op stand limit, kan ik pookje naar met halen. Gaat max snelheid 1 omhoog. van me af is 1 omlaag. Het knopje op einde van pookje doet in alle standen niets. Heb dit geprobeerd bij dik 80. Ik mag over twee weken weer rijden, dan zal ik de vaste rijder eens vragen.

grtz Joost

Zet eerst die draaiknop op het middelste streepje en NOOIT:D meer aanzitten)(belangrijk)

Dan met je voet naar de gewenste snelheid, en dan compl hendel naar je toe halen.

Dan verschijnt er op je dashbord een CC teken samen met de snelheid

dan voet van gas af en relaxen..

Zo zou het moeten wezen,anders snap ik het niet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zet eerst die draaiknop op het middelste streepje en NOOIT:D meer aanzitten)(belangrijk)

Dan met je voet naar de gewenste snelheid, en dan compl hendel naar je toe halen.

Dan verschijnt er op je dashbord een CC teken samen met de snelheid

dan voet van gas af en relaxen..

Zo zou het moeten wezen,anders snap ik het niet!!

Als ze me weer indelen op de daf zal ik ff aan je denken Bernard. Alvast bedankt voor de tip.:sjalom:

Hieruit blijkt maar weer dat je alles kunt vragen op dit mooie forum!:tu:

grtz Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb van alles geprobeerd, maar werkt alleen als limiter... Als ik pookje op limit zet, komt er (bijv.) 84 in beeld. Zet ik knopje in het midden, dan gaat deze weer uit en zakt de snelheid weg. als ik gas loslaat he! :p Op stand limit, kan ik pookje naar met halen. Gaat max snelheid 1 omhoog. van me af is 1 omlaag. Het knopje op einde van pookje doet in alle standen niets. Heb dit geprobeerd bij dik 80. Ik mag over twee weken weer rijden, dan zal ik de vaste rijder eens vragen.

grtz Joost

dubbel is 1X zo dik... ff dunnetjus xtra uutleg.

die pook mag je beschouwen als een soort handgas.

vanaf 30 KMH kun je door die pook omhoog te tillen, handmatig gas geven.

de draaiknop moet dan in de middenpositie staan.

op de snelheid waar jij dan die pook los laat, blijft de cruise control staan.

het uitzetten gebeurd op de volgende wijze.

1/ de knop naar voren draaien.

2/ op de rem te drukken.

bij een automaat kun je zelfs handmatig op of omlaag schakelen, zonder dat de CC eraf gaat.

door de knop bij X snelheid naar je toe te draaien krijg je de LIMMITER functie.

dat is de DAN ingestelde max snelheid, bv ingesteld op 50 KMH , jij geeft plankgas, en hij rijd niet harder meer dan 50 kmh..

dit is een leuk tooltje voor 30 kmh zone's ,en of als je op rangeer tereinen rondsukkelt, alwaar je niet harder mag dan 20 kmh oid...

als je afgeremt hebt, kun je door op het buitenste knopje te drukken op die pook, je CC weer REACTIVEREN.

vanaf KMH 30 zal hij dan op eigen houtje terug optrekken naar de ingestelde snelheid.

mvgr wupke;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden