[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Geen tijd meer


Gast Bonny

Recommended Posts

Na overleg met Freddy heb ik vanavond het besluit genomen mijn Admin functie neer te leggen, de reden hiervoor is dat ik nu al zo goed als geen tijd meer heb hiervoor en dadelijk al helemaal niet meer.

Ik heb een leuke (al dan niet korte ;)) tijd gehad als admin maar ik heb gewoon de vut niet meer om ergens als "admin" zijnde op te reageren.

Ik zal de eerst komende tijd gewoon als "groene" gebruiker aanwezig blijven en dan zien we verder wel hoe het met de tijd gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij deze Bonny bedankt voor al de goede zorgen, maar dat had ik je vanavond eerder ook al gezegd...

Ik hoop dat je helemaal je ei kwijt kan in hetgeen je nu doet en gaat doen, en zeker ons ook nog eens bezoekt in de spaarzame vrije tijd..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

groen of rood bonny wat maakt het uit

als jij maar de goede beslissing voor jezelf neemt en ria en ik hopen je onderweg nog tegen te komen of liever gezegd eens gezellig samen uit eten

we weten dat je graag ver in het buitenland gaat rijden en we zullen wel horen waar dat gaat gebeuren.

als je eens in de 2 weken of zo ff het forum bezoekt kun je nog genoeg hier ronddwalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Jeroen de Vries

nou Bon,

Ik wens je natuurlijk ook even het aller beste toe. En begrijpelijk dat het combineren erg lastig gaat als je zo meteen net als mij veel van huis af bent. Daarom wens ik je niet alleen heel veel veilige kilometers toe, maar vooral ontzettend veel plezier in wat je gaat doen! Enne......alles komt goed ....;)

hartelijke groet Jeroen de Vries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hey Bonny...

Een onuitwisbare indruk nagelaten te hebben als admin (steun van ale andere admins), vind ik het top dat je het toch geprobeerd hebt, en een deel van je tijd gegeven hebt voor het CF....:tu:

Wetende wat je nu weet, en met deze ervaring erbij zul je herkennen dat sommige discussies onbegonnen werk zijn en blijven want je hetb met meningen en mensen te doen... En meningen kunnen supersnel bijgedraaid worden (valt mij telkens weer op) en juist dat maakt het vermoeiend.;)

op naar de "GROENE FORUM GEBRUIKTITEL" en zeker niet terug bij af maar een hele ervaring rijker.....:sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden