[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Charter rijden bij HSF??


scaniar500

Recommended Posts

  • Forumlid

hey hallo wie weet of hsf nog charters zoekt en aan wat voor eisen je moet voldoen ik zie ze heel vaak voorbij rijden in europoort doe nu ook ferry werk maar ben die spanbanden zat

ik heb ter beschiiking een scania r500 met voorloopas

wei heeft er tips hoe ik met hsf in kontakt kan komen heb al op website gekeken maar staat niks over charters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

ja heb al diverse keren gebeld maar dacht misschien is hier iemand die er voor rijdt en weet hoe ik met de juiste mensen in kontakt kan komen want als je opbelt beloven ze je om terug te bellen maar tot op heden niks ben op zoek naar charter werk in de koelers zal wel moeilijk zijn in deze tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Google eens op ''charters gezocht'' dan rollen er nog wel wat adressen uit die ''op papier'' charters zoeken.

Alleen op dit moment worden alle charters vanwege schaarstse op de arbeidsmarkt het eerst geloost om eigen personeel aan het werkt te houden...

Dus zal nu niet meevallen om nieuw werk te vinden/krijgen. Evengoed succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

p&o ferrymasters doet ook ferry verkeer met reefers.

norfolkline ook.

maar of ze charters nodig hebben weet ik niet. in deze tijd lijkt het me stug. maar vragen staat vrij toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hey hallo wie weet of hsf nog charters zoekt en aan wat voor eisen je moet voldoen ik zie ze heel vaak voorbij rijden in europoort doe nu ook ferry werk maar ben die spanbanden zat

ik heb ter beschiiking een scania r500 met voorloopas

wei heeft er tips hoe ik met hsf in kontakt kan komen heb al op website gekeken maar staat niks over charters

Gewoon naar HSF Nijmegen bellen of mailen want die gaat over het charter werk naar GB.

gr Rob (zelf ook gewerkt bij HSF,maar in Winterswijk,en ik heb er een mooie tijd gehad):tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Charters/Eigen rijders

Wij zijn op zoek naar charters en/of eigen rijders voor het vervoer van planten.



Onze voorkeur gaat uit naar 49 CC-container combi's met een minimale hoogte van 2,65 meter, maar ook voor trekker oplegger combinaties is er de mogelijkheid tot reageren.

Het materieel moet voorzien zijn van koelmotoren welke ook geschikt zijn voor het verwarmen van de laadruimte. Het is een vereiste dat de laadruimte voorzien is van voldoende mogelijkheden om de lading vast te zetten. Dit om transportschade op de CC-containers te voorkomen. Verder is het een pré, indien het voertuig voorzien is van een laadklep.

Je schriftelijke of telefonische reactie kun je richten aan:

Buchner Transport B.V.

T.a.v.: dhr. A.G.A.M. Vervoort

Postbus 33, 4286 ZG Almkerk

Telefoon: 0183 - 406160

E-mail: t.vervoort@buchner.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet niet of je er wat aan hebt maar kwam een advertentie tegen in Transportkrant.

Ze zoeken koelwagenchauffeurs (inter)nationaal

bellen met Anke Donderwinkel/ marleen Woolderink tel: 0543-543333

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden