[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Charter rijden bij HSF??


scaniar500

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

tja moeilijke tijden merk ik...

Diegenen die wel wat hebben zorgen nu eerst voor zich zelf, en nieuwe charters kunnen aansluiten in de rij. het is op moment niet eenvoudig om aan de bak te komen, of te blijven.

Verschillende collega's inmiddels gesproken, maar ze lopen allemaal een beetje te mopperen dat het niet al te druk is en dat het zoeken is naar ladingen en deelpartijen.

Er zullen er beslist zijn die het wel druk hebben, echter zullen die ook eerst voor zichzelf en hun vaste charters zorgen.

Ik denk zelf, dat het niet mee zal vallen om op dit moment een stabiele opdrachtgever te vinden, maar wens je wel veel succes... (en niet opgeven!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Norfolkline gooit momenteel er charters uit. Zo'n 30 in totaal. Weinig kans daar. Als je veel naar het buitenland wil is de Norfolkline trouwens ook niet de beste keuze. Tegenwoordig heel veel binnenland werk.

Het is wachten op andere tijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Per DIRECT een charter gezocht

Wij zijn per direct op zoek naar een charter voor een langdurige samenwerking. Wij rijden met diverse walkingfloors compost, mest, houtsnippers en afval in Nederland en Belgie. Heeft u een trekker met p.t.o. en spreekt de advertentie u aan, neem dan contact op met Martin 06-46394430

Geldig tot wo 31 dec 2008

Vern-info

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daily Fresh en Farm Trans rijden ook veel met charters, weet niet of ze mensen zoeken maar niet geschoten is altijd mis.

Farm trans aardappelen zoeken wel altijd charters dus altijd bij de boer laden voor fabriek...waarschijnelijk niks voor hem :cool:

en koeltransport farmtrans heeft weinig charters nodig..op dit moment is redelijk rustig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Freja was dat niet eerst kombi traffic daar heb ik al eens voor gereden wel een heel net bedrijf met betalingen op het juiste moment

ja en met die aardappelen naar de fabriek bij farm trans heb je denk pto voor nodig denk ik en dat heb ik niet op me trekker

maar ieder geval bedankt voor de tip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden