Spring naar bijdragen

nieuwe truckstop in de maak op E17

Gast
 Share

Recommended Posts

Op de E17 zou er een firma zijn die grond gekocht heeft om er een benzinestation met truckstop, wasstraat en alles erop en eraan te bouwen.

Of dit gerucht klopt weet ik niet maar ik hecht er wel geloof aan...

Meer info later (tenzij er al iemand meer info heeft)

Het zou komen op het stuk tussen Gent en Kortrijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...

Idd, tankstation in Kruibeke.

Vroeger Q8 als ik me neit vergis maar Texaco heeft dit overgenomen en gaat er idd een hypermodern station van maken met alle mogelijkheden voor chauffeurs die op korte maar vooral ook op lange afstand rijden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas word er onder de proffesionele weggebruiker maar al te vaak de zakenman verstaan.

Dacht dat zoiets in de Meern ook ooit het geval is geweest

vanuit interne bron weet ik dat men zich op de trukker zou viseren.... met alle nodige fasciliteiten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ze er ook maar eens voor zorgen dat je op Zondag fatsoenlijk kan eten in Belgie. alle truckstops zitten dan dicht slechte zaak.

Ik hou jullie op de hoogte als ik meer info krijg... Die wegrestaurants die zijn toch zowiezo open?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...
  • 10 months later...
  • Forumlid
Welke wegrestaurants die bij de pompstations in zitten die zijn open ja maar de kwaliteit vindt ik niet super. Neem nou bijvoorbeeld het shell station in Lokeren bij de tankcleaning zelfs die is op zondags gesloten en dat vindt ik vaak lastig nou moet ik vaak zorgen dat ik voor 22.00 uur in Meer staat om bij joost te kunnen eten. ( kom weleens terug op zondag vanuit Frankrijk vandaar mijn reactie)

van der valk nazareth kun je goed eten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...
Klopt maar in het weekend hanteren ze gewone prijzen dus GEEN chauffeurskorting.

:angel: Uit eigen ervaring is gebleken dat als je vriendelijk vraagt om korting (sorry ben chauff. kan er echt niet wat vanaf) :ja: er best wat geregeld kan worden.

Mvg. Peter

Geldt die korting ook als je op een busje rijd? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites