[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Standairco


BERTUS2

Recommended Posts

  • Forumlid
HOI? KRIJG volgend jaar nieuwe fh

is er iemand die weet heeft over standairco op diesel ipv de batterijen omdat ik slechte ervaringen had met de waeco 800. ( koelt slecht en max 4 uur gebruik tot de onderstroombeveiliging ischakelde)

Ik heb op mijn volvo een dirna bycool staan en die draait zeker 8 uur voordat de beveiliging hem uit schakeld.

De waeco heeft 800 watt koelvermogen en de bycool 1400 watt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
HOI? KRIJG volgend jaar nieuwe fh

is er iemand die weet heeft over standairco op diesel ipv de batterijen omdat ik slechte ervaringen had met de waeco 800. ( koelt slecht en max 4 uur gebruik tot de onderstroombeveiliging ischakelde)

Wat betreft de Waeco CA-800, die kun je zelf instellen, en daarmee regelen bij welke spanning de unit uitschakeld. (staat uitgebreid in de handleiding). zelfs bij 14 volt kan de motor nog lopen en pompen. Wij hebben weinig problemen met de CA-800.

De MOPACC stand airco van Thermo king, loopt op diesel en dient in een kist aan het chassis gemonteerd te worden, Of dit wel zo economisch is, betwijfel ik. Je kunt daar immers geen tanks meer kwijt dus kun je minder diesel meenemen onderweg.

Ik heb onlangs een presentatie van de Thermo King MOPACC gehad maar ben er niet kapot van. Zeker het moeten imissen van de benodigde ruimte aan het chassis (voor kist of dieseltank) is voor mij een overweging om er niets in te zien. Ook is het systeem hierdoor kwetsbaar en wat te denken van eventuele schade's door inrijding if extra slijtage door dat het systeem vatbaar is voor smeer en vuil.

Vroeger had ik een laadbak met onderkoeling. Deze had meer onderhoud nodig en sleet dus harder, doordat het aggregaat veel wegenvuil opving. Het lijkt mij bij dit systeem niet anders.

Als je even zoekt op google naar MOPACC kom je van alles tegen.

succes ermee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden