Forumlid Nr one Geplaatst 17 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 17 december 2008 Zaterdag 27 December is er bij Autobaanradio aan de loolaan 37 een Chauffeursforum/Autobaanradio oudjaarsfeestje.. Wij verzorgen voor zover mogelijk de versnapering (Bier, cola, 7-up en Sinas + Koffie) en een kleine snack.... Mocht je iets anders willen drinken dan zelf meenemen graag ... Laat ff per PB weten of je komt en met hoeveel... het is van pak hem beet uurtje of 6 tot uurtje of 10 in de avond..... Tot dan Namens de feestcommissie --== Freddy ==-- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast bernadette Geplaatst 17 december 2008 Share Geplaatst 17 december 2008 Zaterdag 27 December is er bij Autobaanradio aan de loolaan 37 een Chauffeursforum/Autobaanradio oudjaarsfeestje.. Wij verzorgen voor zover mogelijk de versnapering (Bier, cola, 7-up en Sinas + Koffie) en een kleine snack.... Mocht je iets anders willen drinken dan zelf meenemen graag ...Laat ff per PB weten of je komt en met hoeveel... het is van pak hem beet uurtje of 6 tot uurtje of 10 in de avond..... Tot dan Namens de feestcommissie --== Freddy ==-- Oooooh is dat zo??? Fijn jongens, dan heb ik nog wat te doen! Ik neem aan dat die andere feestneus van ABR hier meer van weet. Maar zoals altijd.....welkom!:tu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Wilbert Geplaatst 17 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 17 december 2008 Mooi, wij zijn er ook.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Erwin Geplaatst 17 december 2008 Share Geplaatst 17 december 2008 Nou ok dan ik zal er ook zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Wilbert Geplaatst 17 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 17 december 2008 Nou nou, voor iemand die zo ver moet reizen heb ik wel een compliment over...:D Nou ok dan ik zal er ook zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast bernadette Geplaatst 17 december 2008 Share Geplaatst 17 december 2008 nou nou, voor iemand die zo ver moet reizen heb ik wel een compliment over...:d lollollol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 17 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 17 december 2008 Zal aan m'n dispatcher vragen of ie iets heeft die kant op:D. Heb er weinig vertrouwen, maar niet geprobeert is niet, uuee, iets:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast bernadette Geplaatst 17 december 2008 Share Geplaatst 17 december 2008 Zijn er slaapplaatsen in de buurt?? :D:D Ja hoor plenty, beetje ilegaal, maar ze zijn er wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mark Geplaatst 17 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 17 december 2008 Na dat debacle van vorige keer krijgt mijn auto spontaan kuren als ik de A1 of A50 op wil rijden hey Gé... het zit je nog steeds hoog hé? Soms moet je over dingen heenstappen en kijken of er wellicht toch nog ergens positiviteit uit te putten is (het moet je niet uitputten dus;)) Maar ik wil je wel helpen hoor aan je A1/A50 vrees.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 17 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 17 december 2008 Na dat debacle van vorige keer krijgt mijn auto spontaan kuren als ik de A1 of A50 op wil rijden Laat maar even weten als je in de buurt bent Gé, een sleepwagen is zo geregeld! Trouwens, Rijssen ligt ook aan de A1......... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Nr one Geplaatst 18 december 2008 Auteur Forumlid Share Geplaatst 18 december 2008 .Last edited by Gé--; Vandaag at 00:29. Reden: bericht verwijderd , waarom zou ik sommige een pleziertje gunnen ? . Ehhh...omdat je zo'n goedzak bent ? ---== Freddy ==-- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast bernadette Geplaatst 18 december 2008 Share Geplaatst 18 december 2008 Marcel en ik zijn ook aanwezig Nou dat valt allerbarstens mee Freddy, 3 ranja, een fles cola, en een vaatje voor jezelf. Dat gaat wel lukken toch? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Nr one Geplaatst 18 december 2008 Auteur Forumlid Share Geplaatst 18 december 2008 Nou dat valt allerbarstens mee Freddy, 3 ranja, een fles cola, en een vaatje voor jezelf. Dat gaat wel lukken toch? :D welnee heb al 300 PB's :D hahaha.. nee schijnt erg rustig te blijven.. men durft niet denk ik.. --== Freddy ==-- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid vwc@brio Geplaatst 18 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 18 december 2008 *bekijkt agenda* Hmmm zal ik dan ook een keertje mijn snavel echt laten zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 18 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 18 december 2008 Dan kom ik ook die kant op de 27e. Ik begrijp dat ik m'n eigen wijn mee mag brengen? Houden jullie van spruitjes? Dan maak ik daar wel iets decoratiefs van! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Bert-Vossie Geplaatst 18 december 2008 Share Geplaatst 18 december 2008 Ik ben ook van de partij en volgens mij komt Stefan ook mee.:tu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 19 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 19 december 2008 Ik ben ook van de partij en volgens mij komt Stefan ook mee.:tu: Ach nee, dan moet mijn vrouw ook wel mee, anders kom ik niet meer thuis die avond..........Bert, dan gaan we weer gezelig een drinken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 19 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 19 december 2008 Trouwens, Rijssen ligt ook aan de A1......... Is dat zandpad al verhard nou, of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 19 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 19 december 2008 Is dat zandpad al verhard nou, of niet? Zeker wel, er ligt nu gravel in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Stefan Geplaatst 19 december 2008 Share Geplaatst 19 december 2008 Ik ben ook van de partij en volgens mij komt Stefan ook mee.:tu: Aanwezig dus!:cool: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Erwin Geplaatst 19 december 2008 Share Geplaatst 19 december 2008 Aanwezig dus!:cool: OK Freddy dat worden dus 6 vaten bier extra! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 19 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 19 december 2008 OK Freddy dat worden dus 6 vaten bier extra! En een trosje lolly's, is ie ook weer stil! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 19 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 19 december 2008 He...........................pssssssssssssssssst.......................................mag ik ook komen??????????????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid vliegtuig Geplaatst 19 december 2008 Forumlid Share Geplaatst 19 december 2008 Ja wij zijn ook van de partij. 2 volwassenen en een kleine meid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Bert-Vossie Geplaatst 19 december 2008 Share Geplaatst 19 december 2008 Ach nee, dan moet mijn vrouw ook wel mee, anders kom ik niet meer thuis die avond..........Bert, dan gaan we weer gezelig een drinken! IK ben bang dat het voor mij cola wordt want ik ben de BOB, en geen bert (Bezopen En Rijd Toch) die dag hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts