[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

CF en AR oudjaarsviering


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoals ik het nu zie... ken ik na morgenavond alle admins ook persoonlijk.. :D

--== Freddy ==--

Mijn hemel, nou Froddy oeps uuuuuuuh Freddy, bereid je dan maar ff goed voor he:banaan:

Danny, echt tof dat je ook ff komt he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn hemel, nou Froddy oeps uuuuuuuh Freddy, bereid je dan maar ff goed voor he:banaan:

Danny, echt tof dat je ook ff komt he

Jaa heb me net in 4voud aan zitten melden dus moet maar heee hahaha!! En ik moet de rest toch een beetje in de gaten houden :D

gr Bunny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bij deze weet ik niet zeker of ik kom, ik heb 's middags een oudejaarsborrel met m'n collega's........ Ligt er een beetje aan hoever ik daarvan onder de indruk raak! :angel:

Ik hoorde vanmorgen dat de meetings meestal op z'n Frans wordt aangeduid: Un soiré etappe....... Vrij vertaald: een zwoare etappe dus!! :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast bernadette
Ik hoorde vanmorgen dat de meetings meestal op z'n Frans wordt aangeduid: Un soiré etappe....... Vrij vertaald: een zwoare etappe dus!! :angel:

Viel mee, Herman, zo nu en dan een colletje 3de categorie..:D..maar fantastisch hoor, Freddy en Wilbert, hun vrouwen en alle gasten die er waren, het was weer top. Dank jullie wel!:tu:

Mijn aandeel zit er op maar het zal waarschijnlijk nog wel even onrustig blijven in Apeldoorn Centrum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik hoorde vanmorgen dat de meetings meestal op z'n Frans wordt aangeduid: Un soiré etappe....... Vrij vertaald: een zwoare etappe dus!! :angel:
Viel mee, Herman, zo nu en dan een colletje 3de categorie..:D..maar fantastisch hoor, Freddy en Wilbert, hun vrouwen en alle gasten die er waren, het was weer top. Dank jullie wel!:tu:

Mijn aandeel zit er op maar het zal waarschijnlijk nog wel even onrustig blijven in Apeldoorn Centrum

Ik bedoelde meer op de meeting met mijn collega's Bernadette, ook dat is meegevallen. Het kabbelde lekker door, af en toe gooide een bittergarnituurtje enige strubbelingen in de bierdoorstroming.

Leuk om te horen dat Apeldoorn ook geslaagd was, ik had er de kracht niet meer voor vanavond.......:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Viel mee, Herman, zo nu en dan een colletje 3de categorie..:D..maar fantastisch hoor, Freddy en Wilbert, hun vrouwen en alle gasten die er waren, het was weer top. Dank jullie wel!:tu:

Mijn aandeel zit er op maar het zal waarschijnlijk nog wel even onrustig blijven in Apeldoorn Centrum

Gezellig onrustig, was het zeker gisteren in Apeldoorn.

Heb me prima vermaakt, echt wel. :D

Was goed verzorgd met het natje en droogje. :tu:

En wat mensen ontmoet waarvan ik alleen de naam kende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ondanks dat ik er niet was tot het einde, Freddy me constant wou verkopen en ik Belin en Hans gemist heb, heb ik toch weer erg genoten!! Kijk dan ook al uit naar de volgende samenkomst, waarbij ik wel mag drinken :D

Bernadette en Erwin weer bedankt voor de gastvrijheid!!

gr Bunny

bewerkt door Danny
woordje vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

fotooooooooooooooooooooooooooooooooooooo's:D

Rustig aan meissie die komen nog maar het was weer gezellie en lachuuuuu ..

Trouwens had jij niet ABR op staan ....

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
Hier al een impressie van de oudejaars borrel van CF & ABR

Het was BEREgezellie ..

Met dank aan Peter ( Bull )die de foto's heeft gemaakt ...

Grz -= Marcel =-

Die meid op de eerste foto links boven is dat niet diegene die zo laat :D aankwam ???;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die meid op de eerste foto links boven is dat niet diegene die zo laat :D aankwam ???;)

Dacht het wel bert ze heeft het mooiste gemist he ....

maar ja als ons opperhoofd er geen fatsoenlijke tijd bijzet kan zij het niet weten he ..:stom:

Grz -= Marcel =- :stom::stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een paar foto's. Ylona en Kleine smurf hebben ons weer overleefd...:D

Ja dat vindt ik niet gek als ik al tehoren krijg dat ons opperhoofd op een tafel bijna in slaap viel ....LOLbiertjebiertje

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, dat was ik idd die later kwam maar des al niet te min zijn we toch gekomen:sjalom: Het was echt super-gezellie en zeker voor herhaling vatbaar...

Foto-NX3JJHRX.jpg

Foto-6NIAPELX.jpg

Foto-XLO83XSG.jpg

Foto-FRMLGCKZ.jpg

Tjaaaaa, zeg maar niks heLOL

Foto-CXPWONAY.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Haha, ja Marcel, Wilbier en Freddy lagen al te slapen en we waren Apeldoorn nog niet eens uit!!!!

Kleine Smurf, Audrey en ik waren bekaf toen we thuis kwamen, volgens Oppersmurf en Wilbier had ik wel goed gereden...

Ze sliepen tot aan Veendam.

Het was gezellig, bedankt Erwin en Bernadette dat we bij jullie het feest mochten vieren!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ja Marcel, Wilbier en Freddy lagen al te slapen en we waren Apeldoorn nog niet eens uit!!!!

Kleine Smurf, Audrey en ik waren bekaf toen we thuis kwamen, volgens Oppersmurf en Wilbier had ik wel goed gereden...

Ze sliepen tot aan Veendam.

Het was gezellig, bedankt Erwin en Bernadette dat we bij jullie het feest mochten vieren!!

Hmmm dus gelukkig was het rustig voor jou en Audrey op de terugweg....

ik had er een hard hoofd in hahahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, nou wij wisten het al... Alleen zij zelf nog niet... Was wel lekker rustig ja.

Nou ik neem dat graag van je aan, tering wat een herrie kwam er uit dat bekkie van Freddy zeg:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik neem dat graag van je aan, tering wat een herrie kwam er uit dat bekkie van Freddy zeg:D:D:D

ooooooooooooooooo daarom hebben jullie hem dat bierblikje in zn gevel geduwd. Ik dacht al toen ik de foto's zag......:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden