[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Stand kachel


Lucio

Recommended Posts

  • Forumlid
Rij in een XF van '98. Bij mij zit er ook een Webasto in en die kan je ook instellen. Stel hem nu met dit weer dan ook elke avond in..:D

Ik heb een 105 gehad maar volgens mij is een instelbare kachel een extra die niet standaard geleverd wordt.

wel lekker simpel, aan? :confused: dan maar de hele nacht, kost het maar wat diesel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bij veel nieuwe accu's kan je de vloeistof niet meer controleren, die hebben dan meestal wel een kijk gaat waarin je de kleur kan zien of hij goed is of niet maar je kan er niet echt aan zien hoe vol hij zit en als ze te leeg zouden zijn kan je ze toch niet bijvullen.
ja maar dat zijn gel(onderhoudsarme) accu's en die kunnen over een langere periode een hoog vermogen afgeven, zuur accu's hebben zeg maar meer een piekvermogen om te starten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je hebt toch een voltmeter? Gewoon in de gaten houden en bij 24v even een half uurtje op 800 toeren draaien.

niet alle auto's hebben een voltmeter?:stom:

en je gaat toch niet de hele nacht met je neus op die meter zitte (mocht je dr al 1 hebben), is t eindelijk warm slaap je nog niet omdat je met je neus op de meter zit te loere;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:eek: Fijn om daar nu toch een jaar later achter te komen. :D

Instructieboekje erbij?? ;)

Mijn actrosje staat er s'nachts lekker warm bij hoor!

ook mijn koelkast (origineel mercedes) blijft gewoon weekend lang draaien.

Programmeren is bij mijn ADR wagens altijd onmogelijk geweest (keuringseis), maar daar heb ik alleen maandagochtend last van. Goed alternatief is een extra bakkie koffie in de kantine gaan halen....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden