[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forum Groei


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Nu ruim 4 jaar na het ontstaan van het chauffeursforum zit de groei er nog goed in.

Zo hebben we vandaag (Zondag 11-01-09) meer als 500 ingeschreven leden kunnen verwelkomen op 1 dag...dit is een nieuw record.

Ook zijn we in de google pagerank van 4 naar 5 gegaan. Dit betekend ook dat hij in google zeer goed ge-indexeerd is.

Evenals in de alexa.com zijn we een kleine 100.000 plaatsen gestegen sinds vorige maand.

Dit alles hebben we te danken aan jullie als leden die het forum levend houden..zonder actieve leden geen gezond forum.. Zo simpel is het. Vandaar dat wij jullie ook bedanken voor de inzet op het chauffeursforum.

Natuurlijk zijn er leden die het niet kunnen vinden op het forum, dat is helaas niet anders en zal ook altijd wel zo zijn.

We hopen echter dat we dit met de komende veranderingen toch nog weten terug te brengen.

Inmiddels is te merken dat wij admins al een ietwat andere koers zijn gaan volgen. Zo zijn de admins net als de overige leden ook in het groen weergegeven op het forum om toch niet de indruk te geven dat we er voor ons machtsgevoel zitten.

Er zijn nog enkele diverse dingen inmiddels veranderd die we nog wel

mee zullen delen na onze vergadering op 31 Januarie.

Op het topic Beleid gezocht zijn zeer veel reacties binnen gekomen met de dingen die we in jullie ogen fout doen.. Er zijn echter maar weinig die het hebben aangevuld met hoe het beter kan... Dus daar zullen we zelf een oplossing voor moeten zoeken.

We gaan dus de 31e met mekaar om tafel en al de punten die zijn aangegeven bespreken. Hetgeen dus inhoud dat ook jullie stem wel degelijk wordt gehoord en behandeld.

Rest me voorlopig niets anders als jullie te bedanken voor het meedenken en het laten groeien van het forum..

namens het forumbeheer

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gefeliciteerd met het resultaat Freddy :tu:.

Ik ben blij dat ik via Truckstar op dit forum ben terecht gekomen. Vooral met de theorievragen voor mijn chauffeursdiploma kon ik altijd bij jullie terecht, en als ik iets niet begreep legde jullie het nog een keer uit voor me. Dank jullie allemaal. Door jullie heb ik het diploma vorig jaar gehaald.

:sjalom::sjalom::sjalom::sjalom::sjalom::sjalom::sjalom:

Groetjes van een zeer dankbaar mede forum lid.

Gerda "Ratje"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn complimenten (en dank) gaan uit aan iedereen, die dit mogelijk gemaakt hebben....

Zonder dit forum, was een hoop van mijn "schaarse vrije tijd :angel:" waarschijnlijk aan andere onnozele zaken verloren gegaan!LOL

Sluit me hier volledig bij aan :D

gr Bunny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm.. ja dat is waar .. :D

--== Freddy ==--

Was je ff vergeten zeker (leeftijd misschien):banaan:

Maar super hoor, zit hier alweer ff en nog steeds goed naar me zin, ga vooral zo door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wil iedereen die dit mogelijk hebben gemaakt van harte feliciteren en hoop dat dit forum de grootse van nl en belgie gaat worden en ben er best trots op om er bij te horen dus bij deze hoera voor het forum en ook natuurlijk ook autobaanradio van harte ook jullie hebben hier aan bijgedragen dat te vermelden lijkt mij op zijn plaats dit is wat ik even kwijt wilden gr marcel /de rebel 54 :banaan::tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wil iedereen die dit mogelijk hebben gemaakt van harte feliciteren en hoop dat dit forum de grootse van nl en belgie gaat worden en ben er best trots op om er bij te horen dus bij deze hoera voor het forum en natuurlijk ook autobaanradio van harte ook jullie hebben hier aan bijgedragen dat te vermelden lijkt mij op zijn plaats dit is wat ik even kwijt wilden gr marcel /de rebel 54 :banaan::tu:

ik sluit me hier volledig bij aan :sjalom::sjalom::sjalom::banaan::tu:

grt.Ria(pinodetrucker)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn complimenten (en dank) gaan uit aan iedereen, die dit mogelijk gemaakt hebben....

Zonder dit forum, was een hoop van mijn "schaarse vrije tijd :angel:" waarschijnlijk aan andere onnozele zaken verloren gegaan!LOL

ik ook LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
539 is het uiteindelijke getal geworden van aantal leden op 1 dag online..

Erg goed ... zal wel een tijdje duren voor die weer om zeep wordt geholpen.

--== Freddy ==--

539 nieuwe leden op 1 dag?

Op een bestaand aantal van zo'n 2600??

Een groei van zo'n 20%??

Hoe heb je dat gedaan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
539 nieuwe leden op 1 dag?

Op een bestaand aantal van zo'n 2600??

Een groei van zo'n 20%??

Hoe heb je dat gedaan??

Wat je tegenwoordig allemaal niet klaarspeelt met een M16 is ongeloveloos.. :D

Nee... Aantal verschillende leden (dus bestaande leden) op 1 dag online..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat je tegenwoordig allemaal niet klaarspeelt met een M16 is ongeloveloos.. :D

Nee... Aantal verschillende leden (dus bestaande leden) op 1 dag online..

--== Freddy ==--

Ohwww nou vat ik hem! Ik vond het al verdacht :ja::p

Ik las te snel, 500 leden ingeschreven.. :o:o:angel::stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden