[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's vergane glorie


Gast routier

Recommended Posts

  • Forumlid
Nee dat is een eigen bedrijf wat jij bedoelt dat zweedse bedrijf is volgens mij antheco en heeft niets met cj trans te maken

En ja die autos stonden inderdaad bij de 3 wilgen heb der 4 goede jaren gehad en in ene ging het er vreemd aan toe en in ene was het over toen is die nog begonnen met 2 auto s daar stond whatever op.

Dus zou best kunnen dat ie nu met een bestel auto rijdt.

Antheco bedoelde ik ja.

Ik kon niet op de naam komen maar die hebben toch dezelfde kleuren of niet??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Een auto waarop mijn oom vroeger in de aardappelcampagne heeft gereden (midden jaren '80). Ook helaas al weer een bedrijf wat niet meer bestaat, overgenomen door Van Ganzewinkel dacht ik).

Officieel heb ik hier nooit op gereden :rolleyes: (wel bij de boer op het land en bij de fabriek)

Fabrieks aardappels uit Duitsland laden voor de AVEBE fabriek in Ter-Apelkanaal of Gasselternijveenschemond. Was een zware combinatie. Het jaar erop vervangen door een nieuwe mercedes enkelas truck en lichte Bulthuis opleggers.

Henk

post-3734-1394780781,243_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
016dh.jpg

Bestaat helaas ook niet meer !!

Transporteur De Vries Makkum overgenomen

Makkum – De activiteiten van transportbedrijf W. de Vries & Zn. worden per 1 oktober overgenomen door De Vlas Transport uit Harlingen en Runia Transport uit Nijemirdum. Bij de Makkumer transporteur zijn nu nog 24 mensen in dienst. De twintig vrachtauto’s gaan over naar De Vlas en Runia. Beide bedrijven nemen ieder de helft van het personeel en de vrachtauto’s over. De Vries vervoerde voornamelijk voor Friese bedrijven. Klanten zaten door heel Europa.

Het wagenpark van De Vlas Transport groeit door deze overname naar ongeveer 55 vrachtauto’s.

Voor Runia Transport BV te Nijemirdum betekent de overname een uitbreiding, naast het agrarisch transport, in industrieel en speciaal transport. Na de overname beschikt Runia Transport over veertig vrachtauto’s. Het totale personeelsbestand komt uit op ruim vijftig medewerkers.

De Vries stopt met het bedrijf bij gebrek aan een opvolger. ,,We zijn daar jaren mee bezig geweest maar dat is niet gelukt.” Volgens de huidige directeur is het gebrek aan overnamekandidaten vooral een gevolg van de moeilijke marktomstandigheden en de hoge dieselprijzen.

bron friesch dagblad (19-09-05)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden