[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's vergane glorie


Gast routier

Recommended Posts

  • Administrators

:D:D

Ik heb wel vaker van die plannen gehad Edwin, destijds was ik helemaal wild van een T2. Dat zou een mooi projectje zijn...

Maar toen al, en nu nog: alles moet dan buiten op straat, geen tijd en vooral geen geld omdat je niet weet wat je tegenkomt: laat maar:bey:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedankt Pieter. Zulke heeft die ouwe van mij een paar gehad, die had zijn eigen bedrijfje. Copleet met de ramen. In het weekend schroefde we er een bank achterin en gingen ergens naartoe.

Het grappige is, ik werd altijd wagenziek na een km of 10... Kotsen, bah.....

Die is van sond 1970 schat ik zo, wel fancy hoor met fie zonneklep.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ja, helemaal goud Pieter:ok:

En dan vind ik die met de hooggeplaatste knippers net iets mooier, maar dat is persoonlijk.

Wat die T2's doen weet ik eigenlijk niet, wel dat (vooral gerestaureerde) T1's onbetaalbaar zijn. Stomtoevallig zag ik er donderdag twee, eerst een samba ergens in het noorden en later in Winschoten deze live staan: barbecuebus.nl | Home | BBQ bus - Slagerij Nomden - Pannecue

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo Elzen106,

Leuk om deze foto te zien. Mijn vroegere buurman reed bij Schiecarton in Schiedam en die reden later met auto's waar ook Intexo op stond. Hij reed op een Daf 1100. Maar ze hadden ook Mercedessen en Scania's. Ik heb een blog en daarin begin ik met mijn herinneringen in Schiedam. Zou ik een deze foto daar mogen gebruiken met uiteraard de bronvermelding naar uw foto.

Dan een brutale vraag. Heeft u nog meer oude foto's van Intexo?

Mijn blog is Blog de MAN-V10 - Mijn herinneringen aan vrachtauto´s vanaf 1970 tot op heden. - Skyrock.com

Hartelijke groet

Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hallo Elzen106,

Leuk om deze foto te zien. Mijn vroegere buurman reed bij Schiecarton in Schiedam en die reden later met auto's waar ook Intexo op stond. Hij reed op een Daf 1100. Maar ze hadden ook Mercedessen en Scania's. Ik heb een blog en daarin begin ik met mijn herinneringen in Schiedam. Zou ik een deze foto daar mogen gebruiken met uiteraard de bronvermelding naar uw foto.

Dan een brutale vraag. Heeft u nog meer oude foto's van Intexo?

Mijn blog is Blog de MAN-V10 - Mijn herinneringen aan vrachtauto´s vanaf 1970 tot op heden. - Skyrock.com

Hartelijke groet

Gerrit

hallo Gerrit.

Van mij mag je de foto gebruiken.

Bij Schiekarton heb ik in de jaren 70 veel geladen.

Achteruit naar boven daar.

Zal morgen eens zoeken, heb waarschijnlijk nog wel foto's uit die tijd.

groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Garage Verbrugge is al een paar jaar geen dealert meer Bella, doen enkel nog onderhoud.

Staan ook helemaal los van Verbrugge Transport.

Edit: nu ik ff terug lees.....zit je in een verkeerd topic?:confused:

ik dacht dat ik gequoted had, was een reactie op posting #17 en die daarvoor was op de foto van Bennie Looze, oud klant bij de garage waar ik ooit werkzaam was en wiens Volvo's wij leverden en in onderhoud hadden.

Overigens, tijdje geleden had ik een sollicitatiegesprek bij Verbrugge Transport en toen zeiden ze dat het wel van hun was, wishfull thinking of hadden ze het over het verleden?:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vond met opruimen een cd met foto´s van v Spronsen, als ik het zo bekijk is het de complete geschiedenis. Als er belangstelling voor is wil ik er nog wel wat posten.

Mooi... Als je foto 4 uit vergroot zie je iets opmerkelijks. Nog niet 1 touw om de zaak vast te zetten te bespeuren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden