Spring naar bijdragen

foto's vergane glorie

Gast routier
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Hannink Winterswijk, geweldige tijd gehad op een vleeswagen. (1990-1997)

Toen gingen we allemaal samen in 1994 (dacht ik) Hannink Winterswijk, Booij twello, van den Elzen, Schoonen.

RSB, daarna ging het allemaal bergafwaarts....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Blijven proberen Rob,zo heb ik het ook geleerd.

Maar als je klikt op`met citaat antwoorden`onder het citaat wat je wilt citeren kom je een heel eind.

En anders kun je altijd nog aanpassen en van te voren bekijken wat je plaatst.

Maar heb jij ook Oostblok gereden want zo te zien ben je van mijn bouwjaar...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

post-11626-1394786310,536_thumb.jpg

Via via kreeg ik het bericht dat sommige verzamelaars graag meer dan één foto wilden aanschaffen en soms zelfs een hele verzameling willen bezitten van één merk.

Daarom de aanbieding dat ik best eens wil kijken wat ik aan de prijs kan doen wanneer je een serie op kleiner digitaal formaat voor eigen gebruik zou willen hebben

zodat je die op je computer kunt zetten. Zelf dacht b.v. aan 50 beelden voor € 40 of 100 beelden voor € 75,- Je kunt dan kiezen of je ze op CD wilt of dat ik je een download stuur.

Mocht je interesse hebben, mail me dan even op hansio at hansio.com ( at vervangen door @ ) en ik laat het je weten.

Wil je voorbeelden zien, klik dan even http://www.oypo.nl/hansio en kijk je ogen uit op de verschillende merken.

Hansio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • Forumlid
Blijven proberen Rob,zo heb ik het ook geleerd.

Maar als je klikt op`met citaat antwoorden`onder het citaat wat je wilt citeren kom je een heel eind.

En anders kun je altijd nog aanpassen en van te voren bekijken wat je plaatst.

Maar heb jij ook Oostblok gereden want zo te zien ben je van mijn bouwjaar...;)

Klopt, ik heb van 1988 tot 1991 veel op het oostblok gereden. Mooie tijd! (alhoewel, slecht voor mijn gezondheid, drank en vrouwen) :D

Daarna dus op een koeler, Italië, Duitsland, Frankrijk.

Als eigen rijder begonnen, sinds 2005 helemaal gestopt in het transport na 3 berovingen en 2 messteken.

Maar het transport trekt nog steeds zoals je merkt..;)

Superleuk al die oude foto's.. Ik ga ff spitten of ik er ook nog wat heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ja, wat een slagschepen waren dat. Op de foto staat de BG-TN-90 die was van route Apeldoorn-Harderwijk en dan hadden we de identieke BG-SL-82 van route Workum-Sneek. En inderdaad moest je nog wel n's een keer steken met die dingen. Tot compleet onbegrip van al het overige verkeer:D

Later nog n's die rit met een city-oplegger gereden en dat ging stukken makkelijk, vooral in Koudum en Bolsward!

Dan waren er nog 2 kleinere 10-meter bakwagens de BH-NB-65 van ritje Emmeloord-Oldemarkt en de BG-NJ-24 van Dronten-Kampen (vrijdag en zaterdag 2x rijden). Na 2 jaar had ik CE rijbewijs en mocht ik op pad met 5 gele Atego trekkertjes en 2 Daf65's. 3x cityoplegger en 4x 13,60 geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites