[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's vergane glorie


Gast routier

Recommended Posts

Okay, dat is dan duidelijk. Dan vraag ik hierbij gelijk of ze dan deze foto's weg kunnen halen en bied ik ook gelijk mijn excuses aan voor het niet conform de regels plaatsen van 2 foto's van vrachtwagens die van een bedrijf waren wat niet meer bestaat....

excuses....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was een 113 met 320 pk. Dat was toen een aanbieding van de scania. Als je een 360 wou hebben kreeg je hem met een plat dak voor dezelfde prijs. Er waren er toen een aantal binnen de ijmond groep die van deze aanbieding gebruik maakte.

Het is een vrij recente foto volgens mij, ik heb er niets van gehoord dat deze auto in deze staat nog af en toe een rondje rijd. Terwijl ik er toch vrij aardig in de buurt woon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Okay, dat is dan duidelijk. Dan vraag ik hierbij gelijk of ze dan deze foto's weg kunnen halen en bied ik ook gelijk mijn excuses aan voor het niet conform de regels plaatsen van 2 foto's van vrachtwagens die van een bedrijf waren wat niet meer bestaat....

excuses....;)

Hahahahaha nou ik heb ze al met witte trailers zien rijden ipv blauw dus voor mij is het vergane glorie hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De witte trailers is de nieuwe huisstyle, de nieuwe trekkers worden ook wit, zal wel wat te maken hebben met kosten. Die twee foto's die ik geplaatst heb zijn geen auto's van Jan Struiksma (Freshtrans)zelf. Jan die koopt zijn auto's iets somberder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan vraag ik mij dus af, waarom jij deze foto's in deze topic geplaatst hebt....:confused:

Euh routier ga jij shompie nu op elke post aanvallen,word hier wel een beetje flauw van hoor.. Overal waar hij wat post heb jij wel een negatief of afzeikend antwoord...Man lees er over heen,of lees het niet.. Even goede vrienden,maar het begint gewoon vervelend te worden...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
....

Arie...lees eerst even de topics goed door, en lees dan eens zijn comments...

Meer zeg ik er niet over!;)

Je moet een beetje door de regeltjes heen lezen routier,daar hebben er wel meer last van.. ik lees ook niet alles van hem.. het kost je zoveel energie man.. Enne nee ik ga niet alles nalezen,maar het begon me de laatste weken gewoon op te vallen...:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je moet een beetje door de regeltjes heen lezen routier,daar hebben er wel meer last van.. ik lees ook niet alles van hem.. het kost je zoveel energie man.. Enne nee ik ga niet alles nalezen,maar het begon me de laatste weken gewoon op te vallen...:ja:

ben misschien nu ook te veel thuis nu ik in de ziektewet loop,dus te vaak online... Zal wel weer afzakken als ik aan het werk ben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....

Arie...lees eerst even de topics goed door, en lees dan eens zijn comments...

Meer zeg ik er niet over!;)

En als jij dan ook eens goed zou lezen, dan wist je dat Arie eigelijk Arjan heet.

Het gaat hier over vergane glorie. Of dat nou bedrijven of auto's zijn maakt de titel niet duidelijk.

Iemand, heb geen zin om het terug tezoeken, schreef dat Fresh Trans veel met charters werk(te).

Later... schreef Shompie dat het auto's waren van een charter. Van een bedrijf dat niet meer bestaat!!!!!

Vergane glorie lijkt mij dat.

Uit Shompie zijn woorden maak ik op dat het bedrijf niet meer bestaat, dus staan de foto's hier terrecht. Maar die auto zouden ook weg gedaan kunnen zijn, en nu in bv Rusland kunnen rijden.

Op het forum van V8power hebben ze een mooi topic. Waar zijn ze naartoe gegaan. Reuze intresant. (Vind ik.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoiets bedoelt u:

Vrachtwagens: oud Nederlandse glorie in het buitenland Hyve - hyves.nl

Daar heb ik een tijd geleden eens een avondje zitten klikken. ;)

Ik ken hem. Mooi he?. :ja:

Verleden week als oud Westlander naar een filmpje van van Spronsen zitten kijken.

Naar mijn idee 1 van de mooiste bedrijven die NL gekent heeft.

Nog he, als ik met oud chauffeurs hier praat, van Spronsen kennen ze nog.

Vos ook. :mad: (Sorry Ger.)

Nederland heeft een mooie (transport) historie. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden