[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

  • Forumlid

Och Hendry, zo hebben de meeste wel eens staan te kloten vroeger of later. Mijn eerste jaren reed ik met echt ouwe tering zooi, maar lachte er maar om.

Jouw pompwagen heeft tenminste ronde wielen...:D

:D

Zeg Road train, wat doen ze daar eigenlijk met dat cement?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Orca0809
niks apeland,was in servië,macedonia,monte negro,bosnie hercegovina en croatia dus het was weer 2 weken genieten,en als bijkomend voordeel een dag of 10 niet in duitsland :D

Een Oostblokker die in Nederland jat het werk weg van een Nederlander Jan toch ? En zelf doe je in dit soort landen niks anders, raar dan zo mening te hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Orca0809

Op de bewuste foto, maar vergeet het maar Herman ik begrijp hier al een tijdje dat dit een anti Oostblok forum moet wezen dus laten wij het er maar bij houden dan. Nederlanders rijden alleen goederen uit Nederland naar andere landen en laden alleen in andere landen voor Nederland, en die Oostblokkers proberen dat nu na te maken, het is inderdaad niet netjes, sorry dat ik hier een opmerking over durfde te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Orca0809

Beste Herman, ik zal het even uitleggen, Ik ben een Nederlander en ik bezit in Nederland een huis en heb daar kinderen. Ik heb ook een huis in Roemenie en ben officieel inwoner daar, echter ben en blijf ik een Nederlander die hier vrij vaak is. Ik vind alleen hier op het forum af en toe opmerkingen zo simpel gemaakt zonder dat er een gedachten achter zit dat ik wel eens reageer. En de reactie op deze mede form chauffeur komt voort uit het feit dat deze man mij uit maakt voor leugenaar zonder mij te kennen. Ik accepteer iedereen zijn mening en ik respecteer iedereen, echter vind ik dan minimaal dat je dat ook terug mag krijgen. En nogmaals het probleem van Oostblokkers hebben wij ( de Nederlanders ) en de bonden zelf in het leven geroepen, en is dit probleem alleen maar groter geworden met de EEG. Nog steeds dienen wij, ja ik ook want ik heb een Nederlands rijbewijs code 95 halen etc, en in alle landen waarna geschopt word is dit nog steeds niet aan de orde. Daarom blijven de Nederlandse chauffeurs misschien wel de beste chauffeurs maar ook de duurste terwijl het salaris van een Nederlandse chauffeur omgerekend naar de levensmaatstaf nog eens lager ligt dan in een Oostblokland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
. En nogmaals het probleem van Oostblokkers hebben wij ( de Nederlanders ) en de bonden zelf in het leven geroepen, en is dit probleem alleen maar groter geworden met de EEG. Nog steeds dienen wij, ja ik ook want ik heb een Nederlands rijbewijs code 95 halen etc, en in alle landen waarna geschopt word is dit nog steeds niet aan de orde. Daarom blijven de Nederlandse chauffeurs misschien wel de beste chauffeurs maar ook de duurste terwijl het salaris van een Nederlandse chauffeur omgerekend naar de levensmaatstaf nog eens lager ligt dan in een Oostblokland.

De eerste regel moet je me nog even een keer uitleggen dan. Ten tijde van de EEG was dit probleem er niet, dat is er sinds de EU vondt dat een hoop landen ineens toegelaten werden in West Europa.

Maar hoezo praat je over schoppen, als je ziet dat de welvaart verdwijnt hier, evenals de werkgelegenheid? Mag je dan in het verweer komen?

Maar het is niet alleen negatief hoor, we hebben ook genoeg dingen die vooruit gaan.!

Zoals crimminaliteit, inbraken en diefstallen. Het is toch van de zotte dat ik afgelopen weekend zo'n 36 uur bewaakt heb gestaan bij Padrosa in Llers en daar ruim 50 Euro voor mocht betalen. Omdat je anders je spullen niet zeker bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Orca0809

Herman wat ik bedoel is dat men veel te snel dit soort landen toegelaten heeft tot de EEG waardoor dit soort situaties zijn ontstaan. En natuurlijk komt de werkgelegenheid in gevaar maar daar veranderen wij niks meer aan aangezien wij vol met regels zitten en wetgeving wat vervoerders geld kost en wat doorberekend dient te worden wat dit soort landen niet hebben. Wegenbelasting voor een vrachtwagen in Roemenie als voorbeeld is nog geen 300 euro per jaar daar begint het al, huur van een kantoor kost 200/300 per maand, kantoor personeel 200 euro per maand zelfs telerouten is de helft goedkoper daar dan in Nederland, hoe kunnen wij als Nederlanders hier ooit tegenop ? En aangaande criminaliteit ben ik het geheel met je eens, in een Oostblokland wil niemand vast zitten, en niemand gepakt worden want dan word je eerst in elkaar gemept en dan pas de cel in, hier worden deze EEG Oostblokkers opgepakt, voorzien van koffie en eten en retour gestuurd naar hun eigen land, waarna ze direct weer op de bus hierheen kunnen stappen. Als jij uit stelen wil waar ga je dan stelen ? het land waarin in een een kerker beland en eerst nog even twee gebroken armen krijgt of het land waar je koffie en eten krijgt en dan netjes op de bus naar huis word gezet. En dat is in mijn ogen het probleem, ik zeg niet dat ik het weet maar de EEG heeft dit toegestaan zonder na te denken wat de gevolgen zouden worden. En het is inderdaad belachelijk dat jij 50 euro moet betalen om safe te staan, en ik benadert word door een Roemeen die voor een Nederlands bedrijf rijd en mij vraagt als ik zijn trailer banden wil kopen, als ik hem dan 6 gladde wel retour geef en 50 euro per zijn goede trailer band op een parking

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Orca0809

Nee Herman dat ben ik niet. Ik ben al jaren ondernemer in verschillen bedrijven, ik heb in Nederland een transportbedrijf gehad met 65 trekkers en 125 trailers. Ik heb nog steeds 3 bedrijven in Nederland wat niks met weg transport te maken heeft. Ik heb in Roemenie tevens drie bedrijven waarvan eentje transport voor eigen produkt. Normaal zou ik dit makkelijker uit kunnen charteren maar ik hou van transport en ik hou erg veel van zelf rijden, dit geeft mij hoe raar het ook klinkt rust, ik heb redelijk veel mee moeten maken van af de periode begin 2000. Ik heb twee chauffeurs in dienst die hebben alle twee hun eigen wagen, en ik heb een wagen voor mij zelf. Aangezien ik veel reis rij ik misschien een week per maand, echter wil ik niet het transport helemaal opgeven omdat ik het gewoon mooi vind, en het is echt gewoon waar dat mijn twee chauffeurs boven het Nederlandse CAO rijden voor mij, aangezien ik heel mijn leven in transport heb gezeten en ik nog steeds van mening ben dat de chauffeur mijn visite kaartje is, en ik er geen enkel probleem mee heb als hij goed verdient, want dan steelt hij niet van mij en is hij tevreden, ik word niet voor niks bij die chauffeurs op verjaardagen trouwerij uitgenodigd denk ik dan maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Orca0809

klopt helemaal Herman, maar ik vond dat ik beter niet alles kon vertellen hoe en wat toen , maar ik vind het aangezien wij nu hier al een uurtje of wat een discussie over voeren dat ik jou wel moet vertellen hoe het zit anders zou ik geen respect voor jou hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden