[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

  • Forumlid
met de zelfontspanner

dsc03052dv0.jpg

Ja, je stat er zelf best wel ontspannen bij;).

Heb dat hier ook 2 1/2 jaar gedaan, voeder naar de boerderijen gebracht.

Het werd mechanies gelost, een wormwiel onderin de tanks,1 naar boven en 1 in een soort arm, boom noemen ze dat hier. Kon je iedere keer bovenop de silo's kruipen, dan bovenop de trailer. Ik was in goede conditie:D.

Wel relaxed werk, zag de boeren nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee, heb geen idee waarom dat gedaan is. Heb horen zeggen dat het kostentechnisch is. Weet niet wat een drummetje kost, maar wel dat de uilaatsysteem voor een aardig bedragje aangepast is.

Zal wel temperatuur zijn en je vervuilt je te lossen product er niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier sta ik een vrachtje steenslag te laden in Wessem ( foto 1 ).

Op foto 2 en 3 is te zien wat er allemaal bij komt kijken om een beetje grind kwijt te raken :D. Deze foto's zijn genomen in het pittoreske Niftrik.

Op foto 4 staat collega Mart ( ook zo'n verschrikkelijke sjouwer) wat zand te laden in Siebengewald, alwaar wij een visvijver aan het uitdiepen zijn.

Gr. Koos.

post-931-1394780551,3812_thumb.jpg

post-931-1394780551,4536_thumb.jpg

post-931-1394780551,531_thumb.jpg

post-931-1394780551,6547_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier sta ik een vrachtje steenslag te laden in Wessem ( foto 1 ).

Op foto 2 en 3 is te zien wat er allemaal bij komt kijken om een beetje grind kwijt te raken :D. Deze foto's zijn genomen in het pittoreske Niftrik.

Op foto 4 staat collega Mart ( ook zo'n verschrikkelijke sjouwer) wat zand te laden in Siebengewald, alwaar wij een visvijver aan het uitdiepen zijn.

Gr. Koos.

aardige visvijver wordt dat!!!

gr martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Hoi Rico die 2e foto lijkt me toch wel dat je daar beetje vasthangt in de blubber of toch niet??:confused:

Zal wel mee vallen. Boogielift omhoog en evt de bak beetje af lieren, en je staat zo weer op het droge.

Lijkt me ergens in duitsland genomen. Zo te zien bij de beruchte bruinkoolmijnen in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden