[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wim Yland uit Ootmarsum staat op omvallen


Gast Cortrans

Recommended Posts

  • Forumlid

Oude koeien verdrinken het laatst in de ongedempte put??? Zoiets? :nee:  :koffie

 

Het laatste varken dat in de put valt lacht t langst??? :confused:

Oh, wacht even... iets met een sloot. Er kunnen niet genoeg sloten op dit draadje??? :nee:

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ongeloofelijk....

De afgelopen week weinig op het forum geweest, en dit topic van 'n paar jaar oud kabbelt maar door... Nou weet ik daar wel een naam voor, maar  :zegtniets:  :zegtniets:

 

 

Hoe bedoel je? :D  het topic is alive and kicking. :ja:

 

De laatste posting was van februari 2014 en Bolle Jan zag laatst de puistenkop weer rondrijden met een auto van Yland.

Niet t topic kabbelt voort ,maar Yland kabbelt voort. :ja:  :D  :D

 

Wat te doen dus? gewoon door gaan met roddelen en onze( ongevraagde ) mening spuien,waar een forum eigenlijk voor is.

Of de kop in t zand en een slotje er op??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

is die wim yland failliet of niet failliet gegaan? stond er tijd terug met eentje te laden. jong ventje. e5, klompen, witte sokken en nog niet uit de jeugdpuisten. die zei dat wim yland nooit failliet was gegaan. maar zoals ik het hier zie is die niet failliet gegaan. had de witte sok toch gelijk.

 

 

Dit is het bericht waarop men hier weer verderging, de desbetreffende chauffeur, hier jong ventje genaamt met jeugdpuisten vertelt bolle jan, of zeg ik het nu weer verkeert, dat wim yland nooit failliet is gegaan, dus toch wel en had de jonge man met jeugdpuisten, ook wel genaamd puistenkop dus geen gelijk, in 2009 is het dus toch fout gegaan.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

je moest eens weten wie er allemaal uit den "doed" (nee geen spelfout) weer oprijzen, het is net een Soap ook daar gaan ze dood maar komen gewoon weer vrolijk na een jaartje of wat alive and kicking weer terug op de buis, één van de redenen waarom ik toen al ben afgehaakt met TV kijken, maar dit terzijde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

je moest eens weten wie er allemaal uit den "doed" (nee geen spelfout) weer oprijzen, het is net een Soap ook daar gaan ze dood maar komen gewoon weer vrolijk na een jaartje of wat alive and kicking weer terug op de buis, één van de redenen waarom ik toen al ben afgehaakt met TV kijken, maar dit terzijde.

Is dat dan geen "soep"? LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden