[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

rouen door met ADR


erik1979

Recommended Posts

  • Forumlid
Klopt Alain, alhoewel ik het zelf nog nooit gereden heb, maar officieel moet je volgens de Franse wet (en meer landen in Europa), altijd indien MOGELIJK via de autoroute

De Nederlandse wet zegt: 'Vervoer van gevaarlijke stoffen door de bebouwde kom is verboden, tenzij om te laden of lossen, of indien er redelijkerwijs geen andere route voorhanden is.' Daarnaast is er nog een categorie 'zeer gevaarlijke stoffen', deze moeten verplicht de oranje pijlbordjes volgen als ze deze tegenkomen, en bij afwijking van deze route eerst ontheffing hebben aangevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Afgelopen dinsdag ben ik met ADR door Rouen gereden,doorgereden tot afslag 13 enkele km voor de tunnel afslag

Bois Gulliaume afslag driekwart rond D928 volgen enkele km verder in Bois Guillaume mag je niet verder 7,5 ton.

Hier Linksaf weer richting autobaan voor autobaan op rotonde rechtaf staat BORD S2 dit is de omleidingsroute voor wanneer de tunnel is gesloten de D243A, maar borden S2 blijven volgen en je komt direct bij de uitgang van de tunnel weer op de snelweg.

mvg Jan Groteboer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Afgelopen dinsdag ben ik met ADR door Rouen gereden,doorgereden tot afslag 13 enkele km voor de tunnel afslag

Bois Gulliaume afslag driekwart rond D928 volgen enkele km verder in Bois Guillaume mag je niet verder 7,5 ton.

Hier Linksaf weer richting autobaan voor autobaan op rotonde rechtaf staat BORD S2 dit is de omleidingsroute voor wanneer de tunnel is gesloten de D243A, maar borden S2 blijven volgen en je komt direct bij de uitgang van de tunnel weer op de snelweg.

mvg Jan Groteboer.

Jan,ik heb dat met Google maps eens bekeken,je kunt ook nog een afslag verder eraf gaan,Bihorel,daar staat ook de S2 aangegeven.

Na de afslag op de rotonde ¾ rond,op de kruising rechts,op de volgende T kruising links de D243 A op.

Rouen, Frankrijk - Google Maps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

European dank je voor je reactie.

Maar afslag 13 Bois Guillame is de laatste afslag tot aan hier mag je rijden en niet verder.

Vanaf hier staan de verbodsborden,door rijden kost in Frankrijk zeer veel geld en had hier toen ook aangedacht.

Ik wilde eerst over Darnetal en dan naar de N31.

Maar zag toen de route borden S2 ,ben al eens eerder deze route gereden toen de tunnel gestremt was,

mvg Jan Groteboer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
European dank je voor je reactie.

Maar afslag 13 Bois Guillame is de laatste afslag tot aan hier mag je rijden en niet verder.

Vanaf hier staan de verbodsborden,door rijden kost in Frankrijk zeer veel geld en had hier toen ook aangedacht.

Ik wilde eerst over Darnetal en dan naar de N31.

Maar zag toen de route borden S2 ,ben al eens eerder deze route gereden toen de tunnel gestremt was,

mvg Jan Groteboer.

Dan houdt t op Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Morgen middag ga ik weer vertrekken ,maanag morgen de route S2 om te lossen achter Rouen.

Vanaf de andere kant van Zuid naar Noord is er ook een route welke staat aangegeven dit staat aangegeven onder

Route S1,is dezelfde weg omgekeerd,maar moet even uitzoeken welke afslag je moet nemen.

Na lossen ga ik reinigen in Rouen en terug laden en maak gebruik van andere routes op de terugweg.

mvg Jan Groteboer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden