Spring naar bijdragen

duitse truckchauffeur krijgt telefoonnummer van forumlid meisje


Recommended Posts

Gast Hallowed

ps

wel typisch dat er diverse leden al hebben laten merken dat ze het onverantwoordelijk vinden, maar een afwijkende mening mag je blijkbaar niet hebben in dit werk.

Je moet stoer zijn, en vooral overal maling aan hebben, dan ben je tenminste een "echte" chauffeur.

@kwajongen, dat geldt in het binnenland en in het buitenland!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast Melanie!

Net of jij al die tijd netjes met 2 handen aan het stuur rijd...

& wat wij doen... moeten we toch zelf weten??!

Wij hebben LOL tijdens het rijden en daar gaat het om :tu:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Net of jij al die tijd netjes met 2 handen aan het stuur rijd...

& wat wij doen... moeten we toch zelf weten??!

Wij hebben LOL tijdens het rijden en daar gaat het om :tu:.

begrijpend lezen is moeilijk heh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je doet maar stoer jongen, als het een keer fout gaat spreken we elkaar verder.

oei oei oei, dat maakt indruk!

Is wel de gemakkelijkste manier natuurlijk, gewoon de discussie niet verder durven aangaan, meteen schelden en allerlei smoesjes erbij halen. Maar ja, daar zijn ze in onze beroepsgroep toch al zo goed in!

ik ben gewoon eerlijk en ben zelf niet perfect chauffeur..en het is toch bedoeling om deze forum gezellig houden en geen ruzie te maken

daarom ben ik klaar met gezeik....hopelijk ruk je niet teveel tijdens rijden!!!!:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
ik ben gewoon eerlijk en ben zelf niet perfect chauffeur..en het is toch bedoeling om deze forum gezellig houden en geen ruzie te maken

zeg ik dan dat ik wel een perfecte chauffeur ben?

En gezellig houden van het forum, jij begint met schelden en de opmerking hieronder slaat ook helemaal nergens op! Is dit nou jouw niveau?

Voor jouw geldt ook: begrijpend lezen is moeilijk heh!

daarom ben ik klaar met gezeik....hopelijk ruk je niet teveel tijdens rijden!!!!:stom:

Weer heerlijk inhoudelijk gereageerd van jou! Klasse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zeg ik dan dat ik wel een perfecte chauffeur ben?

En gezellig houden van het forum, jij begint met schelden en de opmerking hieronder slaat ook helemaal nergens op! Is dit nou jouw niveau?

Voor jouw geldt ook: begrijpend lezen is moeilijk heh!

Weer heerlijk inhoudelijk gereageerd van jou! Klasse!

Dank je wel, koning hallowed...we zijn lotgenoten en nu hebben we ruzie met elkaar....op internet ben je idd grote jongen...maar in maatschappij wil je zeker geen ruzie met mij maken...succes verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Dank je wel, koning hallowed...we zijn lotgenoten en nu hebben we ruzie met elkaar....op internet ben je idd grote jongen...maar in maatschappij wil je zeker geen ruzie met mij maken...succes verder

is dit een bedekte bedreiging?

Maak ik ruzie met jouw? Nee, jij reageert zeer onbeschoft op mij. En je hebt ook nog eens niet goed gelezen! Zal ik mezelf even quoten: dat het op zich best een grappig filmpje is. Maar dat ik mij afvraag waar je de grens legt. En daar reageer jij ongelooflijk onbeschoft op.

En ook het bovenstaande, dat slaat werkelijk nergens op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het lijkt wel op voetbal het begint leuk en eindigt met ruzie.

Dat vind ik nu zo jammer dat je niet eens kunt zeggen wat je er van vind

negatief of positief:confused::confused:

Gelukkig heeft iedereen een andere mening anders was het zo saai op het forum.

Maar dat het nu weer zo moet.Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Het lijkt wel op voetbal het begint leuk en eindigt met ruzie.

Dat vind ik nu zo jammer dat je niet eens kunt zeggen wat je er van vind

negatief of positief:confused::confused:

Gelukkig heeft iedereen een andere mening anders was het zo saai op het forum.

Maar dat het nu weer zo moet.Barf

en daar ben ik het totaal mee eens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
hallowed,ga jij nou maar verder crosse met je bakwagen..en nu aub ontopic...

wat heeft een bakwagen er mee te maken? Is dat minderwaardig in jouw ogen?

Je loopt trouwens zo'n anderhalf jaar achter, rij toch echt op iets heel anders, voor zover dat wat uitmaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda

Kan het dan nu weer on-topic aub....

De een heeft nu eenmaal een andere mening dan de ander, niet gelijk met strond gooien......:confused: Meningen worden niet altijd gedeeld, maar normaal reageren kan geen kwaad denk ik

Beetje kinderachtige reacties hier:stom::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge tjonge, LOL op de snelweg hoort erbij, en dat moet ook kunnen..

Maar dat er dan minderwaardig wordt geschreven over binnenland chauffuers,dat die niks begrijpen.. En de sneer over een bakwagen,nou die bakwagen is gegroeid even ter info,tot een trekker oplegger..

Nee ik vindt het te ver doorslaan hier, Freddie sjappoo voorje wat je geschreven hebt, maar dat er dan een discussie ontstaat,over weet ik veel... Nou nou, das echt om een reactie vragen,oftwel iemand doet zijn naam eer aan...

Nu weer ontopic.... En we houden het hier in de gaten... Net zoals wij binnenlandchauffeurs ook LOL hebben.....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Melanie!
Ik bedoelde of die duitser of die nog gebeld heeft.LOLLOLLOL

Ja, gebelt en heel veel gesmstLOL.

We moesten nog pauze maken en hij kwam er gezellig bij;).

Dus veilig op de parkeer plaats verder gepraaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Melanie!

LOLLOLLOLLOL.

Nou laat dat huwelijk maar zitten... ik ga never trouwen...

Agh, het was leuk voor een keertje;). dit is ook niet iets wat je dagelijks doet....

Maar je mening mag je geven!!

Iedereen heeft zijn eige mening en dat is maar goed ook want anders zou het heeeeeel saai worden. (niet dom bedoeld)!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Melanie!
waarom niet via bakkie??? das goedkoper en handig??

Omdat dat bakkie er nog in gebouwd moet worden in de nieuwe mercedes van Rosaspina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Melanie!
Hahahahaha zeg nooit nooit LOLLOLLOL

Heb je trouwens nog meer filmpjes gemaakt.

Kijk op onze hyves of op youtube zelf...

Ga naar dat filmpje van die Duitse kerel en druk dan op nog meer filmpjes van Rosaspina....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het begon zo leuk

ik ben gewoon eerlijk en ben zelf niet perfect chauffeur..en het is toch bedoeling om deze forum gezellig houden en geen ruzie te maken

De eerste kansloze opmerking:

daarom ben ik klaar met gezeik....hopelijk ruk je niet teveel tijdens rijden!!!!

nog één

Dank je wel, koning hallowed...we zijn lotgenoten en nu hebben we ruzie met elkaar....op internet ben je idd grote jongen...maar in maatschappij wil je zeker geen ruzie met mij maken...succes verder

Sneu:

hallowed,ga jij nou maar verder crosse met je bakwagen..en nu aub ontopic...

zelfkennis?:

nee we kunnen zeker niet bellen.... hij heeft zelfde beperking als ik......alleen heeft hij hogere IQ dan ik....daar kan ik wel ermee leven,
"

mijn relaas:

Tja, wat nu.... Ik kan mij prima vinden in de stellingen van Freddie, Alex en Hallowed, een geintje op zijn tijd moet echter wel kunnen maar om hier nu als een kip zonder kop een beetje domme reacties neer te zetten en elkaar een beetje slap lopen te maken omdat de éne zonodig zichzelf boven de ander verheft omdat ie met een paar wielen meer onderweg is....

Echt sneu hoor dat iemand zich tot een dergelijk niveau moet verlagen en zichzelf ook nog grappig vind. Wellicht is dit in de wereld van de kwajongen normaal, echter vind ik het gestiggel hier niet op zijn plek! (maar ja waar bemoei ik mij mee!).

@ stelletje WASLAPPEN:

Zover wil ik mij met dit topic bemoeien.... en nu hoop ik dat de "echte chauffeurs" het winnen van de "TRUCKERS" en de discussie weer verder kan gaan waar het topic over begonnen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden