[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

vermissing hond


atie labelle

Recommended Posts

  • Forumlid

hallo.

ik ben atie labelle uit rozenburg Z-H.

en ben sinds 23 februari m.n hond een boxer teefje van 11 maanden.

ik ben teneinde raad.

ik denk dat ze is meegenomen door een trucker(pool)

die zijn er hier veel

ik woon in europoort nabij steinweg en verolme ,a.v.r

weet u misschien een manier om alle chauffeurs te laten weten via de pc ik hoorde dat alle vrachtwagens tegen woordig een pc in hun wagen hebben.

de hond is een boxer een teefje van 11 maanden zwart bruin gestreept meet witte borst en 4 witte stippen op haar achterpoten(op ieder poot een aan de achterkant,

vriendelijk dank atie labelle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een foto van je hond plaatsen? Op parkeerplaatsen in de buurt flyers ophangen en uitdelen?

Ik wens je in ieder geval veel succes!!!!

ps waarom denk je dat hij meegenomen is door een chauffeur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hallo.

ik ben atie labelle uit rozenburg Z-H.

en ben sinds 23 februari m.n hond een boxer teefje van 11 maanden.

ik ben teneinde raad.

ik denk dat ze is meegenomen door een trucker(pool)

die zijn er hier veel

ik woon in europoort nabij steinweg en verolme ,a.v.r

weet u misschien een manier om alle chauffeurs te laten weten via de pc ik hoorde dat alle vrachtwagens tegen woordig een pc in hun wagen hebben.

de hond is een boxer een teefje van 11 maanden zwart bruin gestreept meet witte borst en 4 witte stippen op haar achterpoten(op ieder poot een aan de achterkant,

vriendelijk dank atie labelle.

Tuurlijk altijd weer die polen he:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

kan netzogod een nederlander zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tip voor het volgende beest dat je gaat "missen", laat het chippen :tu:

Overigens ben ik het met kasper eens waarom een poolse chauffeur nu weer ineens de schuld krijgt...

Verder als ik me niet vergis zijn Boxers niet echt honden die karakteristiek met vreemden meegaan. Kans is groter dat er iets anders mee is gebeurd, of dat ze nog gewoon ergens rondzwerft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tip voor het volgende beest dat je gaat "missen", laat het chippen :tu:

Overigens ben ik het met kasper eens waarom een poolse chauffeur nu weer ineens de schuld krijgt...

Verder als ik me niet vergis zijn Boxers niet echt honden die karakteristiek met vreemden meegaan. Kans is groter dat er iets anders mee is gebeurd, of dat ze nog gewoon ergens rondzwerft.

hallo.de kans is heeeeel erg groot dat ze is meegenomen door een trucker

omdat we de hele buurt hebben afgezocht en alles en iedereen aangesproken of gemaild aan alle instanties.het is ook niet discriminerend bedoeld,alleen de ervaring bewijst dat er in polen en de gehele oostblok veel ge en verhandeld wordt met honden.uit armoede(is heel erg) maar liever niet met mijn hond.dit berichtje is ook alleen maar bedoeld aan dieren liefhebbers die begrijpen wat het is om iets waar je ziels veel van houd kwijt te raken en niet weet waar het zich bevindt,snap je,en natuurlijk was ze ook gechipt en heeft een paspoort,ik hoop dat iedereen die dit leest A,U,B een beetje kan opletten en ogen en oren open houd,

vriendelijk dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tuurlijk altijd weer die polen he:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

kan netzogod een nederlander zijn.

ja,,,,,,,,het kan ook gewoon een nederlander zijn,maar de ervaring die ik heb is dat de poolse mensen en dat bedoel ik niet discriminerend alles doen om hun centjes bij elkaar te vergaren (hoe erg het ook is ze hebben niet veel en moeten hard werken)ik weet uit ervaring dat er in de oostblok veel ge en verhandeld word met honden.maar liever niet met die van mij.ik mis haar vreselijk en hoop ook dat jullie als je dit leest je ogen en oren open houd.ik zou je er vreselijk dankbaar voor zijn.

groeten atie labelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
een foto van je hond plaatsen? Op parkeerplaatsen in de buurt flyers ophangen en uitdelen?

Ik wens je in ieder geval veel succes!!!!

ps waarom denk je dat hij meegenomen is door een chauffeur?

hi. ik denk dat omdat me dat is verteld aan het einde van het wandel gebied is een groot parkeer terrein waar in dit geval veel poolse vrachtwagens stonden.en we met man en macht de gehele buurt hebben afgezocht inc,politie en dieren opvang,ze is overal geregistreerd en niemand heeft iets gehoord of gezien,ze kan niet in rook opgaan dus blijft er een mogelijk heid over,ZE MOET MEEGENOMEN ZIJN.

hou A.U.B. ogen en oren open.

groeten atie labelle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoi Atie Labelle,

Je kan het wellicht ook proberen bij Stichting Amivedi vermiste en gevonden dieren......

http://www.amivedi.nl/

Sterkte !!

hi....dat heb ik al gedaan joh.alles en iedereen aangeschreven,vermeld,flyers opgehangen je kan het zo gek niet bedenken og het is al gedaan,,,,,,,,,,,,,alleen zonder resultaat vandaar dat ik me to de chauffeurs ga wenden voor hulp.

groeten en bedankt voor je berichtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ondanksdat ik het vreselijk vervelend en erg voor je vind dat je je hond kwijt bent, heb ik toch wel mn vraagtekens bij je uitleg.

Immers je stelt eigenlijk dat het wel een trucker moet zijn,immers je hebt iedereen in de omgeving al gevraagd.

Een toevallige passant is ook een optie, een toerist, een hondenhater een weet ik wat kan de hond meegenomen hebben.Om nu er van uit te gaan dat het dan een (poolse) trucker is geweest.....Het kan maar dan verwacht ik niet dat hier iemand de hond gezien heeft of nog ziet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda

atie_babs_en_beker.jpg

Ati, ik heb even gekeken bij de link van easyrider en heb je foto hier maar ff geplaatst...

Ik wens je nogmaals heel veel succes met het vinden van je hond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

[qe=Belinda;188005]atie_babs_en_beker.jpgdank je wel belinda duizend maal dank,ik probeer van alles maar wist niet hoe een foto hier te plaatsen,,duizend maal dank.

Ati, ik heb even gekeken bij de link van easyrider en heb je foto hier maar ff geplaatst...

Ik wens je nogmaals heel veel succes met het vinden van je hond bedankt belinda duizend maal dank,ik probeer van alles om haar terug te vinden maar wist niet hoe op deze site een foto te plaatsen nogmaals dankje,

groeten atie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maandag kom ik 2 keer daar langs, bij die Steinweg dus.

ik zal mijn ogen open houden.

bij mij is er namelijk al 2 keer een hond gestolen, maar Boxers zijn nu ook niet echt van die luister grage honden, en zeker niet op die leeftijd, ik zou ook niet gelijk gaan denken dat het door 1 van die gasten gebeurd is.

sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid
Sneu gevoel! Wij kennen ut ook. Hekje open ; hondje weg. Flyers opgehangen overal ; politie gebeld enz enz ..... Na 12 weken begin je de hoop een beetje te verliezen. Totdat blijkt dat een keurige dame uit Soest het hondje maar mee heeft genomen naar huis (das 150 km verderop!) omdat het zo'n enige hondje was. :mad:

Hopelijk vind je de jouwe ook snel terug!

hallo.......echt waar????en heb je je hond toch terug (gehad ,gehaald,terug gepikt)ik heb me namelijk laten vertellen dat dat dan ook weer niet zo eenvoudig gaat????maar bedankt voor je berichtje het is vandaag AL 5 weken geleden maar dit geeft me weer moed.

vriendelijk dank atie,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
maandag kom ik 2 keer daar langs, bij die Steinweg dus.

ik zal mijn ogen open houden.

bij mij is er namelijk al 2 keer een hond gestolen, maar Boxers zijn nu ook niet echt van die luister grage honden, en zeker niet op die leeftijd, ik zou ook niet gelijk gaan denken dat het door 1 van die gasten gebeurd is.

sterkte.

nee,het is ook niet discriminerend bedoeld alleen weet ik uit ervaring dat daar in die landen veel (zwart) gefokt wordt en belgie koopt dat op ze komen in ktatten tegelijk aan, vandaar dat ik daar bang voor ben,ik hoop dat je dat kan begrijpen,ook ben ik naar een paragnost geweest die zag een lange rechte weg en een groene of met groen er in auto. nou moet ik altijd een lange rechte weg over om bij het wandel gebied te komen( voor steinweg liks af.maar in iedergeval.

heel heel erg bedankt,als je dat zou willen doen.vandaag is ze 5 weken weg,

en ik begin de moed te verliezen.zo.n beest kab toch niet in rook zijn opgegaan,

vriendelijk dank atie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden