Spring naar bijdragen

het kan nog gekker....


Gast schrootmalloot

Recommended Posts

Gast routier

Weer zo'n oostblokker die de sector naar de knoppen helpt!:mad:

Rijdend dvd kijken, dansen, zuipen, dresscode 'trainingpak', kapsel a la alcoholist, het zal veel van de lui aan de **** roesten.....

Lang leven 1 Europa......:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

What the f...!!!

Wat kun je hier nou nog van zeggen. Dit is iemand die in ieder geval zijn vak niet serieus neemt en geen rekening houdt met zijn medeweggebruikers.

Lees dat de politie op zoek is naar deze persoon.

Ik mag hopen dat ze 1. hem kunnen vinden

2. zijn homevideo voldoende bewijs tegen hem is om hier

wat tegen te doen

Weer iemand die de hele beroepsgroep naar de kl.... helpt.

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat chauffeurs lange dagen maken en het af en toe misschien wat eentonig wordt achter het stuur, dat kunnen wij best begrijpen. Deze video toont een chauffeur die echt de weg kwijt is en zeer gevaarlijk gedrag vertoont.

De capriolen die deze Roemeense chauffeur achter het stuur uithaalt zijn zo gevaarlijk voor hemzelf en het overige verkeer dat het goed zou zijn als de politie hem opspoort en hem ogenblikkelijk van de weg haalt. De beelden zijn geschoten in Nederland, dus wellicht herkent iemand deze idioot. Door zulke mensen wordt het nooit wat met het imago van chauffeur...

trucker.jpg

Klik hier voor de video.

Bron: TTM.nl

Wat mij betreft komt deze idioot nooit meer op een auto in het verkeer terecht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ma 09 mrt 2009, 17:00 |

In de video is te zien hoe de 23-jarige Lullian Breazu de truck bestuurt met zijn voeten terwijl hij zingend en dansend op de snelweg rijdt. Ook springt Breazu op zijn stoel.

De man, woonachtig in Sibiu, is geschorst en verliest mogelijk zijn baan. Ook hangt hem een aanhouding boven het hoofd wanneer de politie erachter komt waar het voorval gefilmd is.

Terecht! :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit staat er verder ook nog bij :

"Ik weet dat het een stom idee was en ik zal het in de toekomst zeker niet meer doen", reageerd Breazu. "Ik bied mijn verontschuldigingen aan, ook al verandert dat weinig aan wat ik gedaan heb. Ik was die dag waarschijnlijk superblij, ofwel was ik me te pletter aan het vervelen. Ter verdediging wil ik wel zeggen dat alle vrachtwagenchauffeurs zich met andere zaken bezighouden terwijl ze aan het rijden zijn: nagels knippen, haar goedleggen, in de spiegel kijken en ga zo maar door."

En nou wil hij zijn gedrag ook nog goed praten ?! Andere doen het ook dus wat is het punt nou....Ben een man, neem je straf !!:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden