[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mercedes dealer liam failliet


Gast schrootmalloot

Recommended Posts

Gast schrootmalloot

Autodealer LIAM failliet verklaard

Autodealer LIAM uit Leiden is vanmorgen failliet verklaard. Als gevolg van het faillissement moet LIAM zeven vestigingen sluiten en komen 185 werknemers op straat te staan. FNV Bestuurder Nevin Ozutok hoopt op een overbruggingskrediet die een doorstart mogelijk moet maken.

Het faillissement bevreemdt Nevin Ozutok: "LIAM heeft een uitstekende klantenkring. Het verzorgt het onderhoud van de dienstwagens van de regionale politie en brandweer. Ik denk dat LIAM daarom zeker een goede kans maakt op een doorstart."

185 werknemers

Vooralsnog moeten er snel maatregelen worden getroffen voor de 185 werknemers. Die dreigen door het plotselinge faillissement twee maanden geen inkomen meer te krijgen. Ozutok: "De werknemers kunnen op zijn vroegst 22 april worden ingeschreven bij het werkbedrijf (voorheen UWV). Dat duurt het nog vier tot zes weken voordat de eerste WW-uitkeringen worden voldaan."

Ondertussen vinden er onderhandelingen plaats voor een overbruggingskrediet die een doorstart mogelijk maakt. Mocht die er komen, dan zal er toch een flink deel van het huidige personeelsbestand afvloeien, aldus Nevin.

Bron,ik heb het van het v8 forum....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Autodealer LIAM failliet verklaard

Autodealer LIAM uit Leiden is vanmorgen failliet verklaard. Als gevolg van het faillissement moet LIAM zeven vestigingen sluiten en komen 185 werknemers op straat te staan. FNV Bestuurder Nevin Ozutok hoopt op een overbruggingskrediet die een doorstart mogelijk moet maken.

Het faillissement bevreemdt Nevin Ozutok: "LIAM heeft een uitstekende klantenkring. Het verzorgt het onderhoud van de dienstwagens van de regionale politie en brandweer. Ik denk dat LIAM daarom zeker een goede kans maakt op een doorstart."

185 werknemers

Vooralsnog moeten er snel maatregelen worden getroffen voor de 185 werknemers. Die dreigen door het plotselinge faillissement twee maanden geen inkomen meer te krijgen. Ozutok: "De werknemers kunnen op zijn vroegst 22 april worden ingeschreven bij het werkbedrijf (voorheen UWV). Dat duurt het nog vier tot zes weken voordat de eerste WW-uitkeringen worden voldaan."

Ondertussen vinden er onderhandelingen plaats voor een overbruggingskrediet die een doorstart mogelijk maakt. Mocht die er komen, dan zal er toch een flink deel van het huidige personeelsbestand afvloeien, aldus Nevin.

Bron,ik heb het van het v8 forum....

Het was te verwachten natuurlijk... weinig tot geen verkoop, op onderhoud wordt bezuinigd bij sommigen en zo gaat ook een dealerbedrijf over de kop:(

En ik ben bang dat het niet bij deze dealer blijft helaas. Sterkte voor de betrokkenen in ieder geval.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Is en was echt een gerenomeerd bedrijf in de regio,


kwam er bij mn vorige baas graag en je werd ook echt serieus geholpen...Dan spreek ik over de vestiging alphen aan de rijn...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Tja, zo gaan die dingen... Moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook geen klagen heb over de MB dealers.

De vestiging Alphen is een aantal jaren terug al eens afgebrand. Kan me dat nog wel voor de geest halen: naargeestig gezicht was dat. Is wel weer opgebouwd, hopen dat dit nu niet vergeefs blijkt te zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast routier
[attach]13197[/attach]

Voortaan iets beter doorkrassen!;)

Als ik inzoom kan ik de gegevens zo door de inkt heen lezen......:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden