Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt     

  1. Afgelopen uur
  2. Langhus

    Nou Alain...... Had je maar naar de Marche gegaan.... Was je een van de laatste klanten geweest. Marche heeft te kennen gegeven zich geheel uit Noorwegen terug te trekken. Wel vrang als je weet dat zei recent tot beste wegrestaurant in Noorwegen waren uitgeroepen. http://www.demokraten.no/nyheter/karet-til-arets-veikro-i-flere-ar-snart-er-det-historie-1.2229948
  3. Gisteren
  4. Tekort aan chauffeurs groeit verder

    Hoezo Hit? Moeten ze nu niet meer wachten of verdienen ze zo weinig dat het wachten compleet doorbetaald wordt of maken de witte platen de rekening weer kloppend?
  5. Tekort aan chauffeurs groeit verder

    Zelf vergeten wat je had getypt?
  6. Tekort aan chauffeurs groeit verder

    in 2000/2001 was het ook nog gewoon bij VOS dat de uren werden gestreept omdat je bij de klanten stond te wachten, maar dat was in het verleden. Oude koeien uit de sloot halen werkt nu niet, ik hoor van veel chauffeurs die ik ken en bij VOS werken dat het heel anders is nu.
  7. Omgewaaide vrachtwagens

    Dan gaat die bakker naar de boerenbond een zaak meel halen En het brood wordt 0,25 duurder. Daarbij in de meeste steden mag een vracht wagen langer dan 10 meter niet meer komen Huub
  8. Truckers die bij storm rijden zijn asociaal

    Vertel mij eens of het echt levens zal schelen? Of er dan geen ongevallen gebeurt, want enige dat nu blijkt in bijvoorbeeld Duitsland en Frankrijk is dat op dagen met een rijverbod er meer ongevallen zijn met personenauto's dan op dagen dat vrachtvervoer gewoon rijdt. Verder had ik ook als je het hele stuk had gelezen had je mijn uitleg over de onzinnigheid ook meegenomen. Het algehele probleem hier is dat "een ieder geacht is de wet te kennen en na te leven", en zoals ik al zei is daarvoor art. 5 WvW in het leven geroepen, net als 6/7/8 allemaal van toepassing zijn op de chauffeur. En dat als de chauffeur het niet volgens de wet doet proberen de bonden en menig chauffeur die verantwoordelijkheid bij de werkgever te leggen. Als werkgever kan ik niet zien hoe het in Groningen is of in Maastricht, dat kan de chauffeur die daar ter plaatse is wel. En weigeren om dan te gaan rijden is geen reden voor ontslag, misschien wel voor een boze werkgever maar dan zit je dus al bij de verkeerde werkgever. Zoals jij nu? Waar haal je dat vandaan? Volgens mij heb je al genoeg kunnen lezen ook van de leden hier maar ook op diverse fb pagina's van zowel chauffeurs als werkgevers dat de verantwoordelijkheid bij de chauffeur lag en de werkgever zich erbij neer legt. Geen enkele werkgever ziet graag zijn combi op de kant gaan, al zijn de bergingskosten laag, ik weet wat de afzettingen kosten, die zijn vaak hoger dan de werkelijke berging.
  9. Naar welke muziek luister je op dit moment?

    Stereoact feat. Kerstinn Ott - Die Immer Lacht:
  10. Chauffeursverenigingen

    Goedendag allen, Weet iemand toevallig of er ergens een lijst is met chauffeursverenigingen en zo ja waar ik die kan vinden?
  11. Truckers die bij storm rijden zijn asociaal

    Tank poetsen gaat van de aperitief tijd af.
  12. Tekort aan chauffeurs groeit verder

    Had bij Vos in Oss in 1998 ook een eisenpaket>>> 3 maanden werken en weer 1 maand vakantie Freddy vond het goed, maar moest het niet aan de grote klok hangen, want als ze daar allemaal mee aan kwamen dan had hij een probleem waren zijn woorden. Er waren er trouwens wel meer die van dat soort afspraken hadden. Zoo en nu mun tasje maar een pakken en 00.00 starten en om 3.30 laaien Uithuizen, vertrek vanuit Brabant Ergens rond de klok van 10.00 losse Dinteloord
  13. Tekort aan chauffeurs groeit verder

    Als je een eisenpakket bij je werkgever kunt neerleggen, hou je lekker veel tijd over voor sociale onzin zoals internetfora.
  14. vervolgverhaal

    Grote warenhuizen om
  15. vervolgverhaal

    gaan richting de
  16. Verblijfskostenvergoeding 2018

    Niks over gehoord van meneer BAG........ Vond dat ik alles netjes had. Die ene keer 6 uur en 10 minuten diensttijd boeide niet zo. De rest was de afgelopen 4 maand netjes... Over rijden zonder pas, en out of scope snapte hij en die nacht dat de pas vergeten was vond hij ook niet spannend. Kon gebeuren. Dus na half uur gewoon verder.
  17. Waar gaat de reis heen...???

    Scherpenzeel, Veenendaal en de rest van de dag volmaken rondom de kerk
  18. Truckers die bij storm rijden zijn asociaal

    Gut, wat heb jij een slechte mensen kennis Shompie. Zelf reflectie?
  19. Verblijfskostenvergoeding 2018

    Van 7 tot 19 levert meer op dan van 6 tot 18.... Dat klopt, bij dagritten wel. Maar in mijn voorbeeld heb ik het over de eerste dag bij vertrek en de laatste dag bij thuiskomst in geval van meerdaagse ritten.
  20. Truckers die bij storm rijden zijn asociaal

    Vertel mij eens, wat is een acceptabele hoeveelheid slachtoffers voor jou? Hoeveel doden en gewonden moeten er vallen voordat er iets aan gedaan moet worden? Hoeveel omgeslagen wagens is een aanvaardbaar aantal per jaar voor jou? Hoeveel mag een werkgever jou dwingen om dan toch maar door te rijden? Maakt het niet uit hoeveel per jaar zolang jij het maar niet bent? Mensen hebben veel te veel de neiging om van zichzelf uit te redeneren. Ja, met mij is niets gebeurd dus die andere zijn stom bezig. Dat is veel te kortzichtig en mist het algehele probleem dat werkgevers geneigd zijn om hun zin door te duwen voor winst en dat chauffeurs hun werkgever willen plezieren. Beide moeten verantwoordelijk worden gehouden. Dat kan en dat gebeurt ook... maar niet in Nederland om één of andere reden.
  21. Tekort aan chauffeurs groeit verder

    Dat denk ik...in de vrachtwagen had hij helemaal geen oog dicht gedaan...
  22. Verblijfskostenvergoeding 2018

    Van 7 tot 19 levert meer op dan van 6 tot 18....
  23. Tekort aan chauffeurs groeit verder

    In die redenatie kan ik mij wel vinden......
  24. Tekort aan chauffeurs groeit verder

    En toen had hij meer rust als dat ie in de auto had overnacht?
  25. Tekort aan chauffeurs groeit verder

    Ik zou hem gewoon laten staan .!
  26. Tekort aan chauffeurs groeit verder

    Dat was bij Bakker vroeger wel anders, er mocht niet overnacht worden onderweg in Zeewolde en Bunschoten. En wat voor probleem heb jij met iemand met een eisen pakket, zal mij mijn reet oxideren wat een ander wil, probleem werkgever of planner lijkt mij. Ik wil graag 4 dagen werken, heeft een reden omdat ik graag wat meer van het leven wil genieten, welke dag ik vrij ben maakt mij niet uit, alleen de zaterdag werk ik om de week, en de zondag werk ik zeker niet, omdat ik 1 vaste dag sowieso vrij wil zijn, de 4 dagen dat ik werk maakt het mij niet uit hoe lang ze zijn, en als men het netjes vraagt ben ik ook bereid eens een extra dag te werken, en bij ons doet men dat ook, dus ik ben blij en mijn werkgever heeft al gezegt in het functionerings praatje dat men met prima door kan zoals het gaat.
  1. Meer activiteit laden
×