Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 11-12-14 in all areas

  1. In de toekomst hoef je niet meer met vrouw en kinders weg,je kunt immers zondagochtend al vertrekken met de LKW.
    5 points
  2. Of kun je maar 6 uur werken omdat je eerst 18 uur sneeuw van de oprit staat te scheppen?????
    5 points
  3. Laat ik nou al jaren het gevoel hebben dat ik door verzekeringsmaatschappijen word opgelicht.
    4 points
  4. Een hoop losse zooi op een pallet moeten laden, ze hadden niets vast gemaakt, en er was ook geen folie ( ja... nieuwe rollen, maar die moesten ''heel'' naar Engeland toe ). Dan maar met spanbanden, veel foto's gemaakt en bij de boot gedropt. Heb geen klachten gehoord, dus toch mijn werk goed gedaan. 20141112_141034 by f.bahlman, on Flickr En bij deze klant een leuk blok moeten leveren voor revisie. Een adres dat niet bestond, een bedrijfsnaam dat nergens aangegeven wordt, na een half uur zoeken uiteindelijk ergens uitgekomen bij een steegje in een steegje... AMBA0005 by f.bahlman, on Flickr
    3 points
  5. Cash Flow? Je bedoelt waarschijnlijk OMZET.
    1 point
  6. En Wielsma belt dan de takelreus......
    1 point
  7. Er zal nog heel wat water door de Rhein vloeien alvorens t zover is. Het rijverbod houd direct verband met het Duitse" Arbeitzeitgesetz"( een Duitse variant van onze arbeids tijden wet) Daar staat letterlijk in paragraaf 9 : Grundsätzlich dürfen gem. § 9 ArbZG Arbeitnehmer an Sonn- und Feiertagen von 0 bis 24 Uhr nicht beschäftigt werden ( bron: http://de.wikipedia.org/wiki/Arbeitszeitgesetz) Hieruit vloeit ook het "gesetz uber den sonntagsruhe" voort: https://recht.nrw.de/lmi/owa/br_bes_text?anw_nr=2&gld_nr=1&ugl_nr=113&bes_id=3367&aufgehoben=N&menu=1 Wij,chauffeurs,worden "gematst" wij mogen al om 22.00 beginnen,alle anderen pas om middernacht. IK denk dat er links en rechts dan nog wel wat wetten en wetjes aangepast,c.q.opgeheven moeten worden.
    1 point
  8. En die € 2 mld zal geheel ten goede komen aan wegenbouw/onderhoud staat er, waarmee gesuggereerd wordt dat de maut van niet zondagen dus niet geheel gebruikt wordt waarvoor de maut in het leven is geroepen.
    1 point
  9. effe rustig, het halen van de vergunning gaat de gemiddelde pakketrijder minstens 4000 euro kosten met de vraag of ze wel financieel dadkrachtig gezien blijken, VOG verklaring kunnen krijgen dan wel simpelweg problemen hebben met de nederlandse taal zodat het halen van het papiertje al een enorm probleem blijkt te worden
    1 point
  10. Oh gelukkig. Was even bang dat een "van horen zeggen" verhaal was.
    1 point
  11. Situaties die dagelijks voor komen en waar ik me niet eens meer over op kan winden.Ik ben dan maar de slimste en reageer er niet op of geef een ander de ruimte (als het kan) die hij denkt te moeten claimen.Dat er anderen zijn die waarschijnlijk een ontzettend lelijk wijf thuis hebben zitten dat ze liever niet thuis komen is niet mijn probleem en wil ik ook niet mijn probleem laten worden.
    1 point
  12. Ligt helemaal aan de laatste twee stukjes varen maar normaal doen ze er 2 tot max 3 weken over. DAF Dealer is hier toch nergens te vinden. Terberg is dan weer Volvo en hier rijd zo ongeveer 80% Volvo van min +10 jaar oud rond. Er electronica moet dus al helemaal niet gewoon bladvering, hand geschakeld, haakarm systeem, kraan erop en een 3 as aanhanger erachter. Gewicht, Hoogte en Lengte word hier toch niet op gecontroleerd.
    1 point
  13. Ja Ed, en voor zoiets heb je geen speciaal rijbewijs nodig......
    1 point
  14. Juist ja, lekker duidelijk Verder alles goed met je?
    1 point
  15. Fietsers zouden ook wel eens wat nascholing moeten krijgen inderdaad. En wees niet bang: de mensen die dat gedrag bezigen schamen zich niet als ze het terug zien, die worden niet gehinderd door enige vorm van zelfreflectie. Ik heb winkeldistributie gereden, dan kom je ook de grootste idioten tegen.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden