Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 24-07-16 in all areas

  1. Als iets niet volgens de geldende wetten vast staat, betekend niet automatisch dat het onverantwoord gezekerd is..........
    6 points
  2. ast nie wil zo as t mut, mut ma zo as t wil.
    4 points
  3. Ben je gekHeb ik geen werk meer meer als prutser zijnde
    4 points
  4. Momenteel is hij een gevaar voor de scheepvaart heb ik op fb gelezen.....
    4 points
  5. Als ik bij een routier kan komen en een half uur verderop zit niks meer blijf ik toch ook echt staan hoor, hetzelfde geld in Nederland en Duitsland.. Heb ook collega's die doorrijden en dan zelf hun hapje maar klaar maken.. Weet niet maar zit de hele dag in dat hok en s'avonds wil ik er met liefde uit Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
    3 points
  6. Je kan het langer vol houden dan je denkt, nie dan. Op zondagmidag vertrekken en 2 schijven met ruim 10 rijuren vol zetten maar ja toen waren we jong en onbezonnen he. En dan denken van>> mwaa had nog wel een tijdje doooor kunnen gaan
    3 points
  7. Maar daar ben ik goed in dom lullen. We kijken niet op een tonnetje meer. De bekeuring is nog steeds goedkoper dan wat het oplevert. Vake buj te bange zeggen we dan. Zie het probleem niet. Maar als jij zo moeilijk doet, zul jij nooit lang ergens werken.
    3 points
  8. Tsjah, helaas kan niet heel chauffeurend nederland bij jou in de leer...... Groet ron
    3 points
  9. Ook al heeft hij 9 uur gemaakt en die valt niet in de 24 uur geld die rust niet als 9 uur...........
    3 points
  10. Zo werkt dat op de bouw tegenwoordig. Elke kleur helm heeft een betekenis. Jammer als dat op elke bouw anders is. Mocht laatst niet zelf lossen met mijn eigen ehp. Kon geen certificaat laten zien. Planning gebeld, klant gebeld, buiten het hek gezet, pallet eruit en red oe !! Mocht het terrein niet op heb geen zwaailamp. Geen vca het terrein niet op. Heb lopen strepen toen ze mijn id kopieerden, was die portier het ook niet mee eens. Heb die man gezegd dat alles wat ik doorstreep met merkstift hij niks mee te maken heeft. Op een nederlandse bouw met nederlandse aannemer engels praten omdat de opdrachtgever dat wil. Kazernes en vliegbasissen in nl id inleveren anders kom je het terrein niet op. Word steeds gekker. Ken een bedrijf daar laden wij wekelijks. Je id word gecopieerd. Je kenteken opgeschreven anders krijg je het niet mee. Zeg al tegen die man voor 22:00 zit het al in de 3e auto onderweg naar Genervillers
    2 points
  11. Ik rijd nog steeds zo hoor😁 Eet zonder uitzondering nooit langs de snelweg en/of uit de magnetron. En gelukkig nog velen met mij.Verstuurd vanaf mijn S40 met Tapatalk
    2 points
  12. die domme blaaskaak is volgens mij dokus zelf
    2 points
  13. je vergeet de fluorescerend hesjes, bij de ene geel, bij de ander weer oranje
    1 point
  14. 26 uur wakker blijven en rijden is echt geen probleem als je redelijk jong bent. Mijn record in Europa. Van Lissabon naar Valencia, direct laden en tot Dyon gereden. Hier in de VS, van Indianapolis naar Flagstaf AZ. Wat is 1600 mijl, of 2600 km. Niet om op te scheppen, maar het kan makkelijk.
    1 point
  15. de tijd van routier naar routier rijden is geweest en komt niet meer terug. zit tegenwoordig teveel tijdsdruk achter de lading en vroeger kon je nog rommelen met de schijf maar dat gaat niet meer. er is dus geen tijd meer om een beetje te lanterfanten want dan red je het niet om netjes in je uren nog het los/laadadres te halen of om het weekend thuis te komen. ook vinden de bazen het niet meer leuk als je 20/30 km om rijd omdat je dan in een leuke routier zit.
    1 point
  16. we zullen niet te veel ons best doen zodat je in september niet in shock raakt als je weer eens wat komt lezen en zeveren.
    1 point
  17. Het hart van de bible belt
    1 point
  18. Het spijt me, maar dat is dus niet zo. Je kunt welliswaar AOW opbouwen op grond van in Nederland wonen (ingezetenshap) maar als je hier woont en je werkt over de grens , dan wordt je uitgesloten van de AOW. En de rest van de sociale verzekeringen. (doorgaans, hangt af of je gedetacheerd wordt door je Nederlandse werkgever) Als je het wilt lezen (en ik hou het simpel) dan verwijs ik even naar Koninklijk besluit 746 artikel 12: Artikel 12. Wonen in Nederland, werken buiten Nederland 1 Niet verzekerd op grond van de volksverzekeringen is de persoon die in Nederland woont en die gedurende een aaneengesloten periode van ten minste drie maanden uitsluitend buiten Nederland arbeid verricht, tenzij die arbeid uitsluitend wordt verricht uit hoofde van een dienstbetrekking met een in Nederland wonende of gevestigde werkgever. 2 Voor de vaststelling van de periode van drie maanden, bedoeld in het eerste lid, worden perioden gedurende welke de arbeid buiten Nederland tijdelijk wordt onderbroken: a. wegens ziekte, gebreken, zwangerschap, bevalling of werkloosheid; of b. wegens verlof, staking of uitsluiting; beschouwd als perioden waarin uitsluitend buiten Nederland arbeid wordt verricht, tenzij tijdens deze perioden arbeid in Nederland wordt verricht. Die AOW is geen vetpot en de hoogte hangt niet af van de premies die je hebt betaald. Dat klopt. Voor de centen is het niet belangrijk. Maar als je werkt buiten Nederland dan wordt je uitgesloten!
    1 point
  19. ook weer een vaag stukje, er is niemand die het volhoudt om 26 uur aan een stuk te rijden. waarschijnlijk heeft ie gewoon een nachtrust van 8 uur ofzo iets er tussen zitten maar dan ben je voor de wet al 26 uur aan het rijden.
    1 point
  20. Werkelijk? Ruim een maand later kom je met een reactie? Jij je zin, nee 15 jaar geleden ben ik er niet een keer geweest en ik zat er toen ook niet. Maar het ging in jou opening ook niet over bedrijven in vroeger tijden, jij was bezig een stempel te drukken zonder exact te weten hoe het is. En daar kan ik verrekt slecht tegen! Dat je nu een maand later aankomt met het argument dat je jaren geleden eens op bezoek geweest bent verandert daar niks aan, kom dan met steekhoudende argumenten dan kunnen we het erover hebben (en nee foto's hoeft niet, goede argumenten wel) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    1 point
  21. heb net een stukje gedaan. Als je goed inzoomt staat de weg er als stippelijn op. en dan stukje voor stukje aktiveren. Inderdaad loopt TomTom hier achter de fieiten aan.
    1 point
  22. [emoji23] Nee, mijn voorganger gebruikte hem nooit. Daar worden ze doorgaans ook niet beter van. Sorry Rob, maar ik ben mijn Daf wel gaan waarderen. [emoji16] Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    1 point
  23. Jij kunt hier plaatsen wat jij wilt. Als het financieel slecht gaat met een bedrijf, kunnen er mijn ziens 2 zaken plaatsvinden. 1 men kijkt naar de bedrijfsvoering (teveel overhead en dergelijke), en past het aan. 2 lukt aanpassen niet, dan vergunning inleveren, en niet jouw ellende uitspelen over de ruggen van chauffeurs!!!
    1 point
  24. In het fragment met die bielzen, heeft die Duitse agent deels gelijk, en is die kaaskop maar een domme blaaskaak!! Spanbanden over de zijklep, terwijl dit binnen de zijklep gespannen dient te worden. Is dit niet mogelijk, dan niets meer, dan verkeerde materiaalkeuze voor deze lading! 45 spanbanden Die Duitser spoort niet!! 16 stuks 10 tons spanbanden, is voor zo`n vracht bielzen afdoende. Maar wel binnenzijde spannen, en niet spannen over de zijklep!!
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden