Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 04-12-16 in all areas

  1. Het is toch allemaal maar geld klopperij ik ben als rijinstructeur en rijschoolhouder specifiek CDE maar dan wel met triangel combi er fel op tegen geweest dat er een chauffeurs diploma kwam en heb toendertijd al gezegd dit is alleen maar geld voor het ccv nu cbr en nu weer code 95 ook dit is alleen maar geld waar Nederland wederom voorop liep en hard heeft geroepen code 95 dat is het .Nu ik ben ook niet meer zo piep mijn rijbewijs verloopt op 31-12 2018 gekke dag he ook code 95 heb er les in gegeven en weer geroepen alleen maar geld voor cbr daar zij niet genoeg examens meer kunnen afnemen voor cde geen mens die nog graag chauffeur word en zal naar verwachting ook code 95 weer in de prullebak belanden even zo het chauffeurs diploma koste veel geld voor de chauffeur en waarde niks . chauffeurs kaart belachelijk kost hier 117 euro in Duitsland kost het maar 45 euro hier hebben we een kiwa ook weer iets wat met geld in het leven word gehouden van chauufeurs en transporteurs Goed voor specifiek vervoer zoals ADR ben ik het zeker eens dat er regels zijn voor de veiligheid maar Jantje die heledag met een wagen zand rond rijd zie ik het niet zitten .wat is code 95 eigenlijk een bewijs dat je een beter chauffeur bent nee toch zeker niet je beter de verkeersregels kent nee toch ook niet je beter met de wagen omgaat nee maar wat dan nou simpel je beurs leeg dat is zeker .ik heb veel met de jongens van de verkeerspolitie gewerkt en hen op een tal van punten gewezen waar het schort en een regel is en dat zie ik nu nog meerderen keren op een dag treintje rijden zodat iemand met een personen auto een afslag niet meer kan halen want hij komt er niet tussen afstand soms minder dan 3 meter Jongens gebruik jullie verstand als er geremd word ben je altijd te laat HET IS JE EIGEN LEVEN LEER JE DAT DAN MET CODE 95 NEEEEEEEEEE ik rij nu ook nog omdat ik het leuk vind want daar ben ik ook als rijinstucteur begonnen toen reeeds meer dan 15 jaar zelf achter het stuur heb gezeten en veel heeel veel jongens heb opgeleid tot chauffeur combi want ik heb het achteruit rijden in gebracht bij het cbr in die tijd daar de examinatoren zelf het niet konden moest ik ook hun aanleren en ik menig examinator tijdens een examen uit de wagen geschopt omdat zij gewoon geen verstand hadden van een vrachtauto dus code 95 jammer maar het zij zo de minister wil gewoon geld zien en dat krijgt hij van ons als chauffeur zijnde De gr Peter
    2 points
  2. Nee die bij a7 zoals roadtrain zij zijn dicht
    1 point
  3. Is het slopen dan minder erg Ger??? In de kop van N-H op de A7 thv Wieringerwerf waren keurig nette toiletgebouwtjes met RVS interieur. Prima voorziening voor de hoge nood onderweg. Maar nee hoor. Allemaal gesloten omdat ze vernield zijn.......
    1 point
  4. Van de andere kant. VW wil naar het dieselschandaal met VW overstappen op elektrische auto's. Reken maar dat ze die techniek ook gaan toepassen in hun MAN en Scania trucks, of er in elk geval naar gaan kijken.
    1 point
  5. Er staat helaas geen prijs bij. Je krijgt 7 jaar gratis brandstof.... Volgens mij is het nooit goed als 1 bedrijf alles in handen heeft.....
    1 point
  6. Jij werkt dan ook in de prachtige bedrijfstak die transport heet, daar behoort een faillissement met doorstart tot de standaard bedrijfsvoering, daar hoeven ze helemaal hun bedrijf niet te verplaatsen.
    1 point
  7. Wat is veel verdienen?voor hun maatstaven verdienen ze veel,en naar onze maatstaven weinig.Kosten levensonderhoud is ook heel anders . Dus vergelijken is lastig.
    1 point
  8. Om te beginnen vind de rechter een reistijd van anderhalf uur om op je werk te komen acceptabel. Tweede voorbeeld je wekt al tien jaar bij een bedrijf en hebt een vaste baan, dan neemt je werkgever het besluit om het bedrijf te verplaatsen 70 km verderop dan blijven je twee mogelijkheden,dik een uur rijden twee keer per dag of werkloos worden en met wat geluk het leger flex werkers versterken. Of uiteindelijk bijstand genieten. Voor je woon werk verkeer krijg je 19cent km als vergoeding, wie voor dat bedrag met een auto kan rijden moet even uitleggen hoe.
    1 point
  9. Lulkoek. Hoe ga je dat doen in gebieden waar t werk niet voor t oprapen is? Groningen bijvoorbeeld,is een gebied waar in de loop der jaren veel werkgelegenheid naar toe gebracht is door de politiek. veel van dat werk is in de loop der tijd ook weer verdwenen;wat wil je dan met n Groninger die zelf elders werk vind ,maar daar wel meer dan 25 km voor moet rijden??????bestraffen?omdat ie naar zijn werk rijdt???
    1 point
  10. Hier heb je een link naar het rapport (Engels) http://www.cnr.fr/content/download/50313/656777/version/26/file/Comparative%20study%20of%20employment%20and%20pay%20conditions%20of%20international%20lorry%20drivers%20in%20Europe.pdf
    1 point
  11. Hoor alleen maar klachten uit de garage........ Gaat te weinig stuk. Je ziet ze niet eerder weer dan de volgende beurt.
    1 point
  12. Ik snap verladers niet dat deze nog steeds zulke waardevolle artikelen in huiftrailers verladen, dat is vragen om problemen.
    1 point
  13. Ter promotie van de I-shift Dual Clutch maakte Volvo dit mooie promotiefilmpje. https://youtu.be/ub7jogEc_Gg
    1 point
  14. Gelukkig dat door de tol de file's verminderd zijn :confused: :rolleyes:
    1 point
  15. Heb toen straks hier foto geplaatst over die kisten die ik geladen had. Bijna 9 meter en totaalgewicht van 7000 kg. Daar stond 3 man om te controleren of er matjes onder lagen en spanbanden wel goed waren aangebracht. De kisten waren 2.48 cm breed en rongen konden net dicht en spul kon sws geen kant op. De staal adressen zijn 99% dakbeladingen en is er tussenruimte van zeker 2 meter tussen eerste stapel staal en 't kopschot en daar tussenin verder niets. Wij trekken zelf altijd een kruis voor op de stapel met spanbanden om schuiven tegen te gaan maar is verder ook zelden controle op hoe de ladingzekering eruit ziet Lang verhaal kort; waar er bijna niets mis kan gaan staat 3 man te kijken op je vingers en waar hoop mis kan gaan staat 3 man met hun eigen vingers in de neus grt. Wesley
    1 point
  16. Je moet op je 70 ste niet meer werken Huub, je mag wel en daar is niets mis mee. Trouwens wie ben jij om de conclusie te trekken dat er iets mis is als iemand nog wel iets doet.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden