Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 07-12-16 in all areas

  1. Sinds vorige week is dit mijn span😁 Edit: en voor de oplettende, er hangt een vaantje
    9 points
  2. Hou er wel even rekening mee dat dit dezelfde politie is die verklaard: "de chauffeur zit al 28 uur non-stop achter het stuur" (terwijl hij 2x 8uur nachtrust heeft gehad.) Totaal geen remmen is onmogelijk in het hedendaagse verkeer.
    3 points
  3. Je moet het ook niet misbruiken? Maar van genieten[emoji106][emoji16] Maakt niet uit hoe! En wanneer! En hoeveel! En waar! En met wie! En met welke reden! Gewoon! Poar n....'. [emoji106][emoji16] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    2 points
  4. Deed iedereen dat maar.
    2 points
  5. En waarom zou ik die discussie niet aan mogen/kunnen gaan? Op een forum mag iedereen toch meediscussieren? Verkoop ik onzin? Niet meer dan menig forumlid met 30 jaar ervaring durf ik te stellen. Maar om je vraag te beantwoorden: ik ben 57 jaar, heb net mijn CE rijbewijs gehaald en ga per 1 januari "internationaal" 😜 zeecontainers rijden. Dus ik spreek niet uit ervaring maar lul gewoon mee om er wat van op te steken.
    1 point
  6. Krone heeft er wat voor gevonden. https://www.ttm.nl/artikelen/fotos-ijsvrij-de-winter-door-met-krone/
    1 point
  7. Dat mag maar twee keer per week,Sindaco,die jaren dubbelbemand reed met zn vrouw, heeft hier wel eens iets daarover uitgelegd; T kwam er op neer dat je ,dubbelbemand,beter de ene chauffeur 10 uur en de andere chauffeur 9 uur kunt maken,en dat dagelijks afwisselt. Dan kun je n.l iedere dag 19 uur maken. Anders is het na 2x 2x10 uur;2x2x9 uur. Edit: ik kan weer quoten.
    1 point
  8. Als ik eerst naar Oostenrijk of Zwitserland moet rijen dan is het er wel afgewaait voor ik daar ben
    1 point
  9. tjonge tjonge wat een verhaal zeg, chauffeur blijft zeker altijd verantwoordelijk dat wel maar dat je zo maar overal het ijs en sneeuw van je dak af kan halen lijkt me erg sterk er zijn honderden p. plaatsen, en ik ben er op menig geweest maar eigenlijk nooit zo iets gezien en op een 4 mtr. hoge trailer klimmen lijkt me ook onmogelijk zonder ladders etc.
    1 point
  10. En een APK is een momentopname, wat bij de keuring heel is kan de volgende dag stuk gaan. Of 100m buiten het keuringsstation....
    1 point
  11. Wat waarschijnlijk zoveel betekend als: Op geen van de assen een rem die naar tevredenheid (regels) werkte. Hij zal wel wat remkracht hebben gehad, wat echt enkel op de motor zie ik niet gebeuren....
    1 point
  12. Dat zou dat dus 20uur mogen zijn. Namelijk 4,5 rijden, 4,5 rust, 4,5 rijden, 4,5 rust en dan allebei nog een uurtje
    1 point
  13. Ik schrijf ook handhaving en geen politie. Het zal hem in de naam zitten, vrees ik..
    1 point
  14. Ik ben meer van het motto van >>>> Kees Kroon
    1 point
  15. De politie daar weet dat je niet voor je plezier daar rijdt, reed eens door een straat verboden voor vrachtwagens en tegen het verkeer in. Komt er vanaf de andere kant een politieauto, die ging gewoon opzij voor me Je komt kruisingen tegen waar je rechtsaf moet, maar niet kan dan ga je maar linksaf geen probleem ook als dat eigenlijk niet mag.
    1 point
  16. Hier dan opnieuw......Bedankt!......
    1 point
  17. Zuip eens een fles wodka leeg voor het slapen gaan, misschien dat je die mus dan niet hoor.
    1 point
  18. Sinds 2 maanden mijn truukske Verstuurd vanaf mijn HUAWEI TAG-L21 met Tapatalk
    1 point
  19. De betrokken boer die, van Dhr. Eringa directeur van Pro Rail, de schuld in de schoenen geschoven kreeg omdat hij geen grond zou willen afstaan om de onbewaakte overgang op te heffen. Let wel, deze man maakt zelf geen gebruik van desbetreffende spoorweg overgang waar het ongeval is gebeurt omdat hij een stuk verderop woont en daar ook zijn boerderij heeft staan. Bron:http://winsum.nieuws.nl/nieuws/20161122/open-brief-willem-stavenga-treinongeluk-en-vooraf-ging/
    1 point
  20. Lang leve de privatisering Openbaar vervoer is het zelfde als de zorg, dit hoort bij de overheid te zitten en niet een bij een bedrijf wat ook nog winst moet maken.
    1 point
  21. Ik geef niemand de schuld van DIT ongeval. De woordvoerder geeft de boer min of meer de schuld dat hij zijn privee eigendom niet voor een zacht prijsje weg wil doen vanwege een probleem van de spoorbeheerder. En gelijk heeft hij. Maar op vergelijkbare (weg) kruizingen komt er weinig verkeer van links/rechts met 100(????) km per uur en 100 ton eigen gewicht. Afgezien daar van blijf ik het belachelijk vinden dat de GEHELE samenleving verplicht wordt om (soms belachelijk) ver doorgeschoten veiligheids maatregelen te nemen om alles en iedereen te beschermen tegen kwaad van buitenaf. Maar zodra het om het spoor gaat wordt het maar geaccepteerd dat omwille van de kosten er nog geen simpel waarschuwingslampje van af kan, laat staan een fatsoenlijke slagboom.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden