Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 07-03-17 in all areas

  1. gisteren bezoek aan oncoloog gedaan enne,, de tumoren zijn gekrompen de grootste is nu nog 4.5 cm IPV bijna 6 cm, in mn dikke kop heeft ze niks verontrustbarends gevonden en zijn is happy met t resultaat tot nu toe, nog wel weer effe voor n bonescan heen maar dat is iets wat waarschijnlijk om de 3 maand gaat gebeuren gewoon om de eventuele veranderingen te vinden... zo veel paniek en hoofdpijn om niks.. t was a good day.. yeaaaahhhh
    10 points
  2. Heb een keer flinke discussie gehad met een collega, die snapt dat ook niet. Als de tachograaf 1 minuut laat zien, is er dus al 1 minuut voorbij. Tachograaf is net een stopwatch, als er 60 seconden voorbij zijn komt er een minuut in beeld. Voetbal commentator zegt er is gescoord in de 90e minuut, dan staat de klok dus op 89:44 bijvoorbeeld. Er zijn dan 89 minuten voorbij, en de 90e minuut is bezig. Dus als de tachograaf 45 minuten aangeeft heb je er al 45 gehad, en zit je in minuut nummer 46.
    2 points
  3. Dan zullen veel gemeenten toch eerst een nieuw verkeersbesluit moeten nemen om de parkeerverboden langs de weg op industrieterreinen op te heffen. Bovendien, menig vd Valk heeft een casino.. dat trekt ook weer volk in het weekend.. en de zondagochtend brunch voor vrienden en familie. Nee, er zijn nu zoveel Valken, dat moét wel 7 dagen in de week doordraaien om te kunnen bestaan, naar mijn mening.
    1 point
  4. Tuurlijk mogen ze zien waar ik heen rijdt. Sterker nog, ze weten op kantoor al eerder waar ik heen moet dan ik zelf. Behalve als we in de verhuur zitten. Hoe ik dat doe, bepaal ik. Daar heb ik geen planner/baas of wie dan ook, die over mijn schouder mee gluurt. Al eens vaker een discussie gehad met de planner waarom ik ergens was tijdens mijn pauze. Als het geen verschil maakt qua rijtijd en/of qua afstand zie ik het probleem niet. Dat het misschien een onlogische route lijkt zegt niks over het nut er van. En ik wil me niet iedere rit moeten verantwoorden waarom ik ergens langs rij. Als dat zou moeten dan geven ze bij die ritopdracht ook maar een te volgen route, net zo als bij het zwaartransport. Dan zal ik mij daar ook aan houden. Wat er ook gebeurt............
    1 point
  5. Dat is de volgende discussie,als we t daar nu over gaan hebben loopt gegarandeerd de server van vast.
    1 point
  6. Wat ik erover gelezen heb is dit: Artikel 40 Vergoeding van verblijfkosten Dit artikel luidt als volgt: “1. Aan de werknemer worden volgens het in lid 3 van dit artikel opgenomen schema de onderweg gemaakte kosten vergoed bestaande uit maaltijden, overige consumpties en sanitaire voorzieningen verbonden aan de uitoefening van de dienstbetrekking. Hieronder vallen niet de kosten van logies, inrichting van de cabine, koersverschillen, uitbetaalde fooien, telefoonkosten en overige kosten. Bron:https://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/cao_ber_goederenverv_2012_2013_on5221z1ed.pdf Art 40 en 41. Nu is de vraag: vallen deze vergoedingen binnen de door de belastingdienst gestelde belastingvrije som?? Of worden de vergoedingen voor hotel als inkomsten gezien en worden er nog belastingen voor ingehouden?? Als dat zo is word er van de € 100,00 die je al snel kwijt bent voor twee overnachtingen nog € 40 ingehouden aan belasting ( tweede schijf 40,5 %) en hou je maar € 60,00 over en moet je er zelf € 40,00 bijleggen. Wil je de volle 100 % kosten vergoed hebben wil dat zeggen dat t bedrijf deze belasting te betalen heeft,en jouw hotel geen € 100,00 maar € 140,00 kost,nog n reden voor een bedrijf om in oost europa te gaan shoppen naar personeel.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden