Spring naar bijdragen

Klassement


Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 22-06-17 in all areas

  1. 5 points
    DELACC1

    C/E binnen bedrijf

    tsja wij zoeken doorzetters en gemotiveerde mensen, iets wat ik mis bij jou
  2. 3 points
    steenhaas1

    Opleiding vakbekwaam verder TLEC (NIWO)

    Da's ondertussen wel verjaard André
  3. 2 points
    limer1845

    waar sta jij vanavond??

    Vannacht of morgen vroeg. Nu niet meer zit al aan het bier. [emoji13] [emoji13] Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
  4. 2 points
    Knoalster

    waar sta jij vanavond??

    Aha, dus daar haalt Abraham de mosterd [emoji23].
  5. 2 points
    andremast

    Opleiding vakbekwaam verder TLEC (NIWO)

    Dat krijg jij niet henk met dat strafbladje van defensie.[emoji2] [emoji2] [emoji2] [emoji481]
  6. 2 points
    wesley 85

    PVV, Wilders enzovoorts

    Geloof...ik geloof in mezelf en zelfs dat valt af en toe niet mee Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
  7. 1 point
    ApplePapple

    C/E binnen bedrijf

    Hallo mede forumgebruikers, Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen en hoe ik mijn vraag moet stellen, maar ik doe mijn best. Ik wil graag vrachtwagen chauffeuSE worden, dit is een 'droom' van mij die ik graag wil verwekelijken. Ik ben bijna 18 en heb mijn B rijbewijs ook al bijna 1 jaar, een nette rijder die oog voor de veiligheid heeft en geen schade heeft gereden ondanks dat ik erg veel rijd (met een van mijn ouders erlangs natuurlijk ;-) ) Ik wil de opleiding chauffeur wegvervoer masterclass gaan volgen te Eindhoven, en ik werk via STL bij een bedrijf ongeveer 2 maanden nu als orderpicker in het magazijn. Nu ben ik erg terug gekomen van STL, ze hebben alles mooier laten lijken dan het werkelijk is, en zo nog enkele dingen waar ik niet van gediend ben. Ik ben nu dus aan het nadenken of er nog bedrijven zijn die in (jonge, gemotiveerde) mensen willen 'investeren' dus die ze een C/E rijbewijs willen laten halen. (mijn huidige werkplek doet dit niet) Voor mij is het absoluut geen probleem om een vast contract te moeten tekenen, dit heb ik juist graag. Ik werk hard, geen probleem om vies te worden, en uren maken mij ook niks uit. Ik snap dat je bij een bedrijf 'onderaan' begint, maar orders picken de hele dag is NIET wat ik zoek! Het is ook niet zeker dat ik dat zou willen, maar ik ben gewoon is benieuwd of er nog bedrijven zijn die dit doen, en zo ja of die ook hier in omgeving Eindhoven te vinden zijn. Ik hoop dat zo een beetje een duidelijk verhaal is ;-) en ik stel jullie antwoorden enorm op prijs! Edit: als ik verder ga met het traject dat ik nu volg moet ik nog zeker 1 jaar in het magazijn werken voordat ik de vrachtwagen op zou mogen, dit was niet wat ik voor ogen had, maar dus verkeerd geïnformeerd... Groetjes ApplePapple.
  8. 1 point
    Marotrans

    C/E binnen bedrijf

    Je moet ook niet vergeten dat STL de werkgever veel administratie en andere rompslomp uit handen neemt wanneer deze iemand twee jaar lang gaat opleiden... Dat scheelt hem/haar ook veel tijd en geld! Ik denk dat je gewoon even door de zure appel heen moet bijten; vergelijk het maar met 't CBR. Als jij rijexamen wilt doen kun je alleen daar terecht
  9. 1 point
    DELACC1

    forumgebruikers gespot

    volgens mij heeft die weer eens uhrlaub
  10. 1 point
    Marco1977

    forumgebruikers gespot

    777 bij Zwolle om 6:30 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  11. 1 point
    lientje

    C/E binnen bedrijf

    Niet elk bedrijf die via Stl werkt heeft een magazijn om je als orderpicker aan het werk te zetten, dus verkijk je daar niet op. Het werk zal per bedrijf wel anders zijn, net voor welke opdrachtgever ze rijden. Maar waarom zal een bedrijf de kosten zelf financieren als ze op een andere manier een berg subsidie kunnen vangen denk je?
  12. 1 point
    DELACC1

    foto's tijdens het laden en lossen

    Te koop, boot beetje krom getrokken
  13. 1 point
    Leeuw

    Waar gaat de reis heen...???

    Bedankt allemaal!!
  14. 1 point
    DELACC1

    waar sta jij vanavond??

    Hmmm s'morgens wordt je er niet zo vrolijk van dat je een plek aan het water hebt 8099958 muggen zitten er hier
  15. 1 point
    trieftol

    foto's tijdens het laden en lossen

    Even uploaden op YouTube En dan de link plaatsen
  16. 1 point
    Murphy

    PVV, Wilders enzovoorts

    Maar, Harm.... In tegen stelling tot de Islam, waarin nog steeds opgeroepen wordt tot vernietiging van de ongelovigen, heb ik de laatste jaren in de christelijke kerken niets meer gehoord over het uitroeien van ongelovigen.... (leeuw, ook Gij??? ik als roomse opgevoed door een gewezen kloosterling als hoofdmeester op de lagere school...... )
  17. 1 point
    ApplePapple

    C/E binnen bedrijf

    @lientje Dankje, maar peter Appel doet dit Ook via Stl en dat is hetgeen waar ik juist vanaf wil... @ELZEN106 bedankt, bij hun is er dus een kans dat ze dit doen "financieren" ?
  18. 1 point
    ELZEN106

    C/E binnen bedrijf

    v.d. Heuvel Uden. Vraag naar Jos. Groet Harrie
  19. 1 point
    albertvv

    foto's tijdens het laden en lossen

    Wel lekker snel werken zo denk ik. Maar hoe weet je dat je een stukje naar voren moet om alles te verdelen, of loopt die band zo langzaam dat je erbij kan staan? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  20. 1 point
    Teddybeer

    foto's tijdens het laden en lossen

    Volledige zelfbediening. In de container staat een pc, waarin je invoert voor wie, waarheen, hoeveel en welke van de 14 soorten zand je wil hebben, en daarna start de band automatisch. Wanneer laden klaar is komt vanzelf de bon uit de printer. Alleen jammer dat niet iedereen de lengte van zijn voertuig kent.
  21. 1 point
    Teddybeer

    Trucks trucks trucks.

    Ik kwam gistermorgen je (ex) bots TGA nog tegen tussen Wol-vegas en Oldeberkoop. Ik kan niet anders zeggen dat de bestuurder (ster) er een stuk beter uit ziet....
  22. 1 point
    Dokus

    Soap Calais gaat door, zoveelste dode door trein.

    Je herinnert je vast nog het ongeluk op de A29 waarbij recentelijk een chauffeur is omgekomen. De Schippers van de plezierboten die door de brug moesten, nog de brugwachter die de Bomen heeft laten zakken waardoor de file ontstond worden verantwoordelijk gehouden voor zijn dood. Vreemd dat dit wel gebeurt wanneer het illegale migranten betreft.
  23. 1 point
    Knoalster

    Soap Calais gaat door, zoveelste dode door trein.

    Hoe wil je het anders benoemen Gerrit? Meer afstand of niet, maar de katalysator van dit ongeluk is natuurlijk wel de door de illegalen/migranten (hoe je ze ook maar wilt noemen) op de weg gelegde boomstammen.
  24. 1 point
    Durashift

    wist je dat

    .. er dadelijk om 20:30 een item in Brandpunt TV is over ons vak.. ? Gaat vooral over dat meer asfalt niet de oplossing voor de files is.. én dat bij een berging de zooi sneller van de weg af moet zijn.. https://www.npo.nl/brandpunt/20-06-2017/KN_1691541
  25. 1 point
    wesley 85

    wist je dat

    ... ik na een Gruss God controle van vrachtpapieren,tachograaf en ladingzekering 2 stevige Beierse handen kon schudden en weer door mocht [emoji108] [emoji123] [emoji598] [emoji100] Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


×