Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 23-07-17 in all areas

  1. 2 points
  2. Een jaar trug, hebben we hm daar weg gehaald, toen was de kop eraf gebroken. Afgelopen week had de kunstenaar pas weer tijd om hem te lassen. (Volgens mij breekt ie met de eerst volgende storm weer, zo slecht gelast dat ding) Bouwbedrijf dat het regelde was blij dat het ding van het pad was. Kunstenaar had er wel een haas extra op de "leeuwensprong" gemaakt, want hij maakt nooit 2 x het zelfde
    2 points
  3. Weer een tuinder blij gemaakt met deuren voor zijn bewaarcellen. Dit keer in Biddinghuizen. Grootste waren 4.70x 8mtr Was wat krappig allemaal , maar ging allemaal weer in 1x
    2 points
  4. Vrachtje "kunst" Zelf laden, gelost door een collega Wel weer ff geinig
    2 points
  5. Zo weer wa geleerd. Wat is zo'n cf toch nuttig
    1 point
  6. Als morgenvroeg alle chauffeurs die niet 100% de werking van de tacho kennen thuis kunnen blijven zal het verekte rustig worden op de weg. Ik draai met dan om 4,45 nog een paar keer om
    1 point
  7. Voor een paar euro bij Ali uit China
    1 point
  8. Zo kon je vroeger ook afgesloten delen van de trein in Daar is het tegenwoordig aangepast naar universele, maar wel 'echte' sleutels; zou dat in de wereld van het straatmeubilair nog steeds zo makkelijk zijn? Dan zoek ik m'n ouwe trouwe drie/vierkantsleutel ook maar eens weer op
    1 point
  9. het is misschien wat grof gezegd maar goed in verschillende topics komt deze persoon voorbij en zegt dat die pas chauffeur is en ik ga dus vanuit dat die de opleiding net afgerond heeft maar weet niet eens hoe de tachograaf werkt, dan heb je dus niet opgelet. ook is zijn vrachtwagen te lang of te breed terwijl andere chauffeurs hier geen last van hebben dus ontbreekt het aan de juiste ervaring. als je als beginnend chauffeur al gelijk op centrum amsterdam gaat rijden ben je al niet slim bezig leer eerst is de vrachtwagen kennen zowel in lengte, breedte als rij eigenschappen.
    1 point
  10. Ik zie niet in waarom ik geen 12 nachten achter elkaar in de cabine zou kunnen slapen. Als ik het 1 nacht kan, dan kan ik het ook 5, 10 of 20. Die bedden slapen prima, dus daar hoef je het niet voor te laten. Dat koken op een Campingaz ding, daar heb ik ook vrij weinig moeite mee. Als ik dat 14 dagen naast mijn tent op Texel kan, dan kan ik dat ook 14 dagen naast mijn vrachtwagen langs een Europese snelweg. Ben het wel met je eens dat een standairco verplicht zou moeten zijn voor het internationale verkeer en dat er iets moet gebeuren aan de sanitaire voorzieningen. Persoonlijk zie ik daarom vrij weinig om de weekeindrust in de cabine te verbieden. Ik zie er meer in dat de vrachtrijder in kwestie verplicht is om zijn weekeindrust te maken op een truckparking met alle voorzieningen. Daar zijn alle benodigde voorzieningen aanwezig, staat de vrachtwagen veilig, kan de vrachtrijder bij zijn voertuig (en lading) blijven en verdient de eigenaar van de truckparking er in het weekeinde ook nog iets aan.
    1 point
  11. En dus zou je wat moeten veranderen in de mentaliteit van de mensen die zich dit zelf aan doen, restaurants zijn er immers genoeg, evenals benzinepompen met sanitair.
    1 point
  12. Het lijkt mij vrij onlogisch, dat als de EU je uit je cabine verband, dan wel akkoord gaat met een mindere slaapplek en bijbehorende voorzieningen als je in de cabine zou hebben. Of zoals "onze" minister al zei; 'de cabine is een prima plaats om in het weekeinde te verblijven'. Niet de cabine is het probleem, de plaats waar hij staat en de mentaliteit van de mensen die er in wonen, dat is het probleem.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden