Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 16-10-17 in all areas

  1. dan wil je al eens racen op straat en daag je iemand uit,.... zijn er plots meer deelnemers dan je gedacht had https://www.foozine.com/une-bmw-et-une-tesla-qui-faisaient-la-course-ont-une-grosse-surprise-sur-une-autoroute-russe-25509
    4 points
  2. Sluizen als kunstobject.
    3 points
  3. Zo,weer 29 adressen in de pakketten-trotter. groeten Wesley
    2 points
  4. Ik zou zeggen : Moddereter! Haal al dat geleuter over Euser berichten hier weg
    2 points
  5. Anders verveel je je eigen toch maar
    1 point
  6. ja die 10 was wel een oud beestje, dus was alleen ophalen die duifjes, ik heb dat ook geregeld gedaan, kwam je trug van een rit kon je nog ff ophalen in het westland en daarna overladen op de zaak in de wagens die ze wegbrachten, ook ik bracht ze wel eens weg o.a. Stroombeek bij Brussel en Chantily bij die paardenrenbaan en kasteeltje, was niet echt mijn ding, altijd haaste als die krengen gelost waren, ze maakten er altijd een soort sport van wie het eerste thuis was (en dan bedoel ik niet die duiven), stelletje zenuweleijers.
    1 point
  7. Zo vreemd is dat niet;die vestiging is er nog niet.
    1 point
  8. In mijn geval reken ik mij tot de chauffeurs en niet tot de sjouwfeur of dc medewerker. Dus toen ik met een bak vol gemixte pallets Grand Italia ( 18 blokkers ) bij de Kweker aan kwam mocht ik eerst wachten want er stond nog een auto van hun in de put. Toen die wegreed zette ik de auto in de put maar kwam er weer een auto van hun aan en die moest voor. Dat ritueel herhaalde zich twee keer, de derde keer heb ik netjes gezegd dat er kosten zaten aan de tijd dat ik bij hun op de bank zat en mocht ik doorgaan met lossen. Toen ik twee pallets op de grond had staan en de derde uit de auto haalde werd mij verteld dat ik alle producten moest scheiden in aparte palletboxen van hun en als ik meer boxen nodig had zouden ze erbij zetten. Ik heb toen heel rustig de pallets terug gezet in de auto en liep via de balie naar buiten. Toen de aannemer bij de balie vroeg waar ik heen ging heb ik netjes gemeld dat de pallets niet werden geaccepteerd op de aangeleverde manier en dat ik ze terug zou brengen naar Rijswijk. "Ja, maar elke chauffeur van jullie sorteert" werd mij toegesnauwd, nou mag je best weten bij ons hing een bordje bij de planning dat wij niet afstapelen en dat daar afspraken over zijn. Toen ik de put uit reed werd ik door de portier gemaand of ik niet terug wilde rijden dan accepteerden ze de pallets zo en hadden ze hun producten. Dat heb ik toen gedaan, maar bij terugkomst aan de zaak was het "Ik weet niet wat je hebt gedaan maar je mag daar nooit meer komen." "Mag ik dat zwart op wit" was mijn antwoord. Resultaat was wel dat de planning toen pas wist dat onze chauffeurs daar afstapelden en hebben daar toen ook actie op ondernomen. Geen van onze chauffeurs heeft daarna ooit nog hoeven afstapelen daar. Overigens is dit niet het enige bedrijf waar ik nooit meer mag komen, daar zijn er nog wel een paar van zoals bijv. Bayer. Daar zat een portier die wilde hebben dat ik een ADR kit had terwijl ik geen ADR kwam laden. Maar ik kon het op de hoek kopen daar zat een shop die de benodigde spullen verkocht zei hij. Mijn antwoord was "Oh jij bent waar ik voor gewaarschuwd ben, jij bent die portier waar de broer van de eigenaar is van dat winkeltje." Toen ik ook nog zei dat ik even ging informeren bij de BAG of ik een ADR uitrusting nodig had voor een non-ADR vracht mocht ik laden. Toen ik de poort uit reed met 4 kratten die ik had gezekerd met 4 spanbanden ( waarvan ik de laatste twee als kruis achterop had gebruikt en de lading tegen het kopschot stond ) was dat niet goed volgens hem, 4 kratten moest je volgens hem vastzetten met 8 spanbanden en ik zou de poort niet uitkomen voor ik dat had gedaan. Ik heb hem toen netjes gevraagd of die slagboom van kunststof was en dat bevestigde hij. Toen ik hem uitlegde dat als hij die niet opende ik de auto zou keren en achteruit de poort zou uitrijden heeft hij de poort geopend en mocht ik gaan. Tien minuten later kreeg ik telefoon van Norfolkline, wat ik daar had gedaan want ze wilden mij op geen van de Bayer terreinen nog meer toelaten. Toen ik uitlegde wat er was heeft Norfolk ( na navraag bij anderen te hebben gedaan ) aangifte gedaan tegen de portier en deze man werkt er ook niet meer, maar ik mag er nog steeds niet komen. Twee voorbeelden waarvan je kunt zien dat ik niets doe wat niet mijn taak is of wat mij door de wetgever wordt opgedragen. Dus ik heb puur gedaan waar ik voor ben aangenomen, het ophalen en/of het bezorgen van een product. DFDS is nog steeds een klant van mij en zo ook mijn oude werkgever die inmiddels is overgenomen. 1 bedrijf waar ik overigens niets heb gezegd maar na twee uur gewoon ben weggereden is Del Haze ( of hoe je het ook schrijft ) sinds die tijd mocht ik altijd lossen op de aangemelde tijd. Zijn er dan geen goede DC's, jawel echt wel. Maar je moet ze zoeken met een vergrootglas.
    1 point
  9. Dat wil je niet, meneer rijd zelf nog met een trapauto:D
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden