Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 12-11-17 in all areas

  1. Eerder deze week had ik 'm weer eens: de trailer waar 'n creatieve collega (of expeditiemedewerker van 'n klant) bezig is geweest. Het plaatje slijt al weer weg, maar ik doe 't niet na! Zo even uit de losse pols
    3 points
  2. In 1 jaar tijd heeft een chauffeur van mij: Dan mis ik nog foto's over een muurtje bij een laadput die hij omver heeft gereden en niet gemeld, en een busje dat hij met de laadbak heeft aan de kant gedrukt. In 1 jaar tijd 6*1500 eigen risico..... auw. Verder moest ik ook nog de schade van de TGA zelf betalen omdat deze beste man ook nog eens een formulier van de Politie ondertekende waarin hij schuld bekende aan een ongeval. In datzelde jaar gingen twee van mijn klanten failliet waardoor ik ook nog eens 15.000 misliep. Zo kun je zien dat je best failliet kunt gaan zonder er iets aan te kunnen doen. Zo zie je dat je je rekeningen niet kunt betalen inderdaad, maar wel zoals Ron probeerde aan te geven kan het snel gaan door schades en faillissement van derden. Ik heb geluk dat ik een bank heb die kan meedenken en wat andere financiers maar in 2015 was ook voor mij bijna het doek gevallen.
    3 points
  3. https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/104234/3784889 De geschetste situatie is natuurlijk haast een praktijk van elke dag en zeer goed voor te stellen. Na het lezen vroeg ik mij wel af of het na de eerste ingreep van het systeem niet verstandiger was geweest om maar ff niks te doen i.p.v. te seinen (en olie op 't vuur te gooien), mede in de wetenschap van het verkeer dat achter je zit. Wat vinden jullie? Tot 10 tellen is volgens mij het beste wat je kunt doen(al valt het niet altijd mee)
    2 points
  4. Zolang je het naar buiten verplaatst is er toch niks aan de hand?
    1 point
  5. Nope, na de laatste schade dat hij een busje mee heeft getrokken door te kort er langsheen weg te draaien niet meer. Maar het FNV achtte het geen reden voor het niet toekennen van een contract voor onbepaalde tijd, ik wel en daar ging ook de rechter mee in.
    1 point
  6. Maandagavond schijnen ze de boel omgegooid te hebben. Blijkbaar heeft Boskalis haast. Ze zijn nu al met man en macht de oude weg aan het opruimen. Zal wel een flinke bonus aanvast zitten als ze dit jaar de boel opgeruimd hebben. Compenseerd de veel te lage aanneemsom van de tunnel een beetje.
    1 point
  7. moet je wel een VDO tachograaf hebben. Met een stoneridge heb je nog geen tijd om met je ogen te knipperen......
    1 point
  8. Heb nog geen een auto meegemaakt die aangeeft dat het breedtelichtje niet brand,zowel trekker als oplegger...tegenwoordig is veel led dus niet per lichtje te vervangen maar compleet geheel wat verruild dient te worden. En verder herken ik veel in Pierre zijn verhaal. Ben blij met mijn vaste span 🤙 groeten Wesley
    1 point
  9. Ik ben weer springer sinds ik ook van broodheer ben gewisselt 5 weken terug, maar deze domme jongen heeft een tas bij zich met daarin een kruis/platte schroevendraaier en een bahco als gereedschap, een bosje tyripjes en een klein doosje lampjes, kan ik het daar niet mee maken en ligt er niks in de auto houd het op maar is het onveilig rijd ik niet tot het gemaakt is. Wielen natrekken is een hobby, staat er wat op de banden trek ik ze na, ook al is het een week oud.
    1 point
  10. Door, laten we zeggen, samenwerking van chauffeurs een noodlottig ongeval nét voorkomen. http://www.dumpert.nl/mediabase/7285009/31b69791/vrachtwagenchauffeur_redt_knul.html Hopelijk wachten de kinders voortaan wel netjes totdat er zicht is op een vrije weg.
    0 points
  11. In meerdere opzichten een groot man leeft niet meer... hopelijk vindt hij zijn rust. Sterkte gewenst aan zijn naasten in deze nare tijd. Maarten
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden