Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 09-01-18 in all areas

  1. Duitsers altijd dampretour en blablabla heb je alles een keer goed voor elkaar nee zet maar gewoon open chauffeur[emoji28][emoji28] okdoei[emoji870]
    3 points
  2. Haha ja hoor, dat was spierpijn! Toch een verkeerde manier van uitstappen, tegenwoordig leg ik de papieren en dergelijke op de stoel en stap met 2 handen uit.
    2 points
  3. Had je m wel ff kunnen wassen...[emoji6] groeten Wesley
    2 points
  4. Even een half uurtje vergist met de openingstijd van de klant. Sta je dan ...
    2 points
  5. Oplegger vorige week uitgeleend aan een die naar Zweden was, deze troep is dus van anderhalve week . Maar zal eens kijken of ik je blij kan maken als ik terug ben
    1 point
  6. Beter. Wees blij dat je maar 3 treden hebt om in- en uit te stappen. Ik ben gisteren met een Actros op stap geweest, die heeft er viér. Op zich klimt die wel 'lekker' recht naar binnen.. bij de XF heb ik het idee dat ik iets achterover hang aan de stangen. (beetje gekromd) Maar nee, de koffie op de motortunnel zetten is er bij zo'n Actros helemaal niet meer bij voor mij..
    1 point
  7. Maar dat is voor de wet niet genoeg, zeker niet als de opvolgende belijning zeer duidelijk is. En als je kijkt voor de kraan loopt de kantlijn ineens in het gedeelte van het fietspad. Verder had deze afzetting zonder breedte beperking zo niet gemogen, maar ook daar zal het een en ander nog wel over gemeld worden. Zonder breedte beperking had men ook maar 1 rij met bakens mogen gebruiken zodat het maximale aan ruimte overblijft voor het verkeer.
    1 point
  8. Domme vragen bestaan niet. Maar in de winter die kant op gaan is wel de goden verzoeken. Vroeger wel wat Noorwegen gereden, meestal omgeving Oslo. Dat valt allemaal wel mee. Maar ook wel eens in een sneeuw storm beland bij -20. De E136 tussen Andalsnes en Dombas. Met een lege trekker oplegger al glibberend naar boven, wel met ijs kettingen. Noren die even knipperen en om je heen komen "vliegen". Dat is dus niet fijn rijden. Eigenlijk hebben wij met ons standaard materiaal daar in de winter niks te zoeken. En dan nog maar te zwijgen over de vele smalle E wegen, waar 2 auto's elkaar niet eens kunnen passeren.
    1 point
  9. De mentaliteit van de VOC! Er is niets zinnigs te zeggen vwb het weer. De verschillen kunnen echt enorm zijn. Maar zorg dat de wagen in orde is. Je extra gloeiplug mee neemt voor de webasto/eberspacher. Onthou dat het 's nachts staionair draaien hooguit de accu's bijhoudt, de cabine ga je niet warm krijgen bij flinke vorst.... Neem wat eten en drinken mee, niet teveel, bij nagenoeg alle tankstations is het hamburgermenu niet dodelijk. Vergeet ook niet een goede zonnebril. Denk er ook aan dat je 7 passende kettingen mee moet hebben voor combi/trekker oplegger en 3 stuks voor bakwagen/bus. Voorts dien je een tolkastje te hebben (kan je aan de meeste grenzen wel krijgen). Winterbanden zijn verplicht, minimaal 5mm en voorzien van M&S en 3 piek met sneeuwvlokje symbol...... Verder, sjekk waar je diesel tankt, rode diesel (avgifftsfri) hangt soms gewoon tussen de gewone diesel...... En kijk uit met wat je voor de ramen hangt, ze worden hier steeds strenger...(we gaan het al helemaal niet hebben over tafeltjes en eeldschermen op het dashboard. En laatste tip... stel de reis uit tot na Pasen En vergeet de tip niet voor de buschauffeur....
    1 point
  10. Ja ja dit is echt vergane glorie
    1 point
  11. Zoonlief heeft sinds deze week ook 'n vaste auto,wel wat ouder maar zeer compleet! Binnen en buiten licht zàt, koelkast, magnetron, tweede bed, dode hoekcamera, chroompakket, chique wieldoppen.... Zover heb ik het nooit geschopt
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden