Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation since 15-04-18 in all areas

  1. Het is definitief: Het Chauffeursforum blijft bestaan! Er is de afgelopen week en weekenden veel overleg en PB- verkeer geweest, er zijn verschillende aanbiedingen geweest van leden om met name het 'eigenaarschap' op zich te nemen; dat was ook het moeilijkste punt... De financiën waren eigenlijk gelijk al meteen door meerdere leden toegezegd, de admins willen in ieder geval gedurende de overdracht aan blijven dus dat was het probleem niet. Er zitten toch wel wat haken en ogen aan het in eigendom hebben van een forum zo groot als dit, daarnaast was er de harde eis van Freddy en Wilbert dat er alleen een team van eigenaren een kans zou maken op overname. Het verdwijnen van het "Stop-topic" was eigenlijk al een teken aan de wand: er is een team van drie leden bereid gevonden hun nek uit te steken om de toko hier draaiende te houden. Zij nemen alle taken (inclusief de technische kant) op zich die bij het eigendom horen en wij als admins kunnen op de oude voet verder om hier qua inhoud de handel indien nodig wat bij te sturen. Nog niet alle taken zijn al verdeeld en alle poppetjes zitten nog niet op de juiste plek; er moeten nog veel details uitgewerkt worden. Tenslotte hebben Freddy en Wilbert besloten om het 'Admin Only' gedeelte leeg te halen en dat inmiddels ook uitgevoerd. Alle opgeruimde discussies, overleg tussen admins en eigenaren over de gang van zaken en bijvoorbeeld te geven waarschuwingen zijn verwijderd en dus niet meer in te zien. Zodoende is dit ook een start met schone lei. Zo hangt de vlag er nu bij, heel veel details moeten dus nog besproken en uitgewerkt worden maar Het Chauffeursforum blijft. Namens mezelf, maar ik denk ook wel namens de mede-admins bedank ik Freddy en Wilbert bij deze voor het genoten vertrouwen en wens de nieuwe eigenaren veel succes!!
    30 points
  2. Het eindresultaat!
    23 points
  3. Tegenwoordig in het blauw te spotten
    23 points
  4. Vrijdagmiddag in ontvangst mogen nemen..... Geen stapelbak met splitter meer en steeds kabels aan de containers hangen maar met een haakarm lekker op de aitomaat cruisen....nu al zin in. Vandaag eerst maar ff oefenen en maandag voor het eerst op pad.
    23 points
  5. het is een volvo geworden.. met stetter swing opbouw... er waren nog 4 collega's meer.. die er ook blij mee waren.. er stonden er nog meer die nog klaar gemaakt worden.. voor andere collega's ik ben er in ieder geval blij mee..
    22 points
  6. Alles in het gareel weer hier. Weer lekker aan het sturen. Werkzaam bij een werkgever in Friesland (van der Werff in Heerenveen). Elke dag tussen 17:00 uur en 20:00 vertrek ik vanuit Elshout in Brabant naar Heerenveen, daar koppel ik om en rij in de nacht terug naar Elshout. Van de andere kant vanuit Heerenveen pendelt er ook een chauffeur op en neer naar Elshout en weer terug (die doet dat met de LZV). ik val soms in op de nacht-LZV naar Enschede met glasbokken. heerlijk in de avond en de nacht rijden, geen stress meer van file's, tijdsdruk, en 40 uur in de week. (meer dan genoeg) het bevalt goed en heb het lekker naar mijn zin, alleen de Friese taal heb ik nog niet onder controle. Overdag tijd genoeg om dingen te doen, Beetje met de hond wandelen en zo.
    22 points
  7. Zo is ie uiteindelijk geworden. Staat nu nog 1 of 2 weken in Brakel om het koppelsysteem aan te passen. Aan mijn leeftijd 😂😂
    22 points
  8. ff geen verhaal over mij zelf maar over de oudste telg uit het geslacht Murpy. Lars rijdt dus uitzonderlijk vervoer. Veelal voor de olie en gas industrie hier. Wat vooral mij opvalt is dat ze die gasten OVERAL heen sturen om iets op te halen. LEEG! En dan staan die mannen met hun nette pak bij de fabriek en krijgen te horen: Domani domani. Voor 3 weken aan 1 stuk. Foutje van de transport besteller, maar alles wordt betaald. Dus ook hotel en eventueel vliegticket. Lars heeft een 3 weken "standbye " gestaan bij een windmolenpark in aanbouw. 4 trekkers gekoppeld aan een 5e met een trailer en lading. Ze zullen de pk's wel nodig hebben. Vorige week belde zijn baas hem om te vragen of hij wat actie wilde. Afijn, In Tromsø de vlieger naar Bergen gepakt, zijn wagen staat er nog wel ff. FF langs bij zijn vriendin en later op de dag een vlieger naar Schiphol. Aansluitend een vlieger naar de hoofdstad van de freistaat Bayern genomen. Daar was het te laat, dus hotel in en de volgende dag ergens een trekker op gehaald en op naar de oplegger. De oplegger stond nog aan/op Vipiteno, probleempje met de vergunning. Een riante 45 uur op de schijf later het groene licht. Hij mag rijden. Maar de Brenner autobahn ging het niet worden..... Zie op de bovenstaande afbeelding de route.... (afb komt van zijn telefoon) Na wat gedoe, zaterdagmorgen aangekomen aan de grens met Duitsland, aan de Salzburgkant. Daar is hij zondagavond weer gaan tuffen. En vanmorgen zat hij een 30km onder Leipzig op de A9. Maar, hij mag niet door de Elbetunnel en niet over die hoge brug bij Rendsburg. (Nee.. Moet dan de A1 op naar Lübeck. Dan B206 terug naar Bad Bremstedt de A7 weer op. En dan eerst weer helemaal rond Kiel en weer terug naar de A7 ). Leuk werk dat uitzonderlijk vervoer maar af en toe wordt je een beetje gaar van de regeltjes en dan vooral waar je niet langs mag. Hier de foto van met welk spul hij deze rit doet. Na zijn rit met 32m naar de frans/zwitserse grens kan hij nu ook een transport met 95 ton aan zijn cv toevoegen. Toch wel stiekum een beetje trots op mijn zoon. Hier zijn 32m avontuur.
    21 points
  9. Volgens mij heb jij iets tegen 65 + Nu je je C-E hebt,en zelfs ADR ,ben je "beroepschauffeur"en moet je leren omgaan met al deze dingen waar je je aan ergert. Als je dat niet kunt kun je beter ander werk gaan doen. En berg je maar: over een paar maanden,als de dagen weer wat langer worden, komen de 65 + ers( waaronder ikzelf ) met hun caravannetjes ook weer te voorschijn.
    21 points
  10. Vandaag was het zover, ik ben sinds 16.00 weer thuis na 27 dagen Radboud Nijmegen. Weer 100% gezond, al is dat voor mij nog moeilijk te geloven, maar dat vertrouwen moet ook weer terug komen. Tis een lange weg geweest vanaf 1-8-2023 met totaal 13 weken opname verspreid over 3 keer. Nu moet het bloedbeeld de komende 3 weken weer normaal worden en dat betekend regelmatig op controle bij de dagbehandeling en zo nodig een transfusie met bloed of bloedplaatjes zolang tot mijn beenmerg dit weer overneemt. Bedankt voor jullie berichtjes, en ik kijk er naar uit om over een tijdje weer met de vrachtwaggel op pad te gaan.
    20 points
  11. Vanaf maandag ben ik na 9 jaar niet meer te spotten met m'n Scania. Maar mag ik mijn rondjes met een mooie nieuwe Daf gaan maken. Zo nu en dan ben ik ook nog wel met trekker oplegger te spotten. Mijn allereerste echt nieuwe auto sinds ik chauffeur ben 😊
    20 points
  12. Sinds deze week met deze, een Scania S730. Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    20 points
  13. Allereerst wil ik Roel (SPL) en zijn team bedanken voor de inzet om het forum on air te houden. Als nieuwe eigenaar van dit mooie forum gaan we mede met de admins eens kijken wat er nodig is om het leesbaar/leefbaar te houden. Nee, we gaan niet mensen direct op hun uitspraken of meningen verwijderen en nee we gaan ook niet personen verwijderen omdat men vind dat ze te ver gaan in hun ogen. Ze worden pas verwijdert als ze te ver gaan in onze ogen. Wel kan men admins op de hoogte brengen van een bericht aan de hand van de rapportage knop. Dan wordt er naar gekeken en geen feedback gegeven wat er mee is of wordt gedaan. Of dat men ongezouten meent te moeten reageren gewoon omdat het kan. Probeer eens met elkaar inhoudelijk over het chauffeurswerk te kletsen en als men het niet eens is met je mening en je vind dat ie te negatief is, ga gewoon een ander topic lezen. Verder heb ik geen enkele boodschap aan leden die het met beslissingen van mij of van de admins oneens zijn. Zo, dat was het negatieve en nu over naar het positieve. Het forum is opengesteld (voor zover dat al niet het geval was) voor iedereen, dus ook gasten kunnen lezen wat er getypt is. Het forum willen we toch weer wat meer naar het chauffeurswerk stuwen in plaats van dat men lid X een lid vindt. Verder nog ideeen ? laat maar horen. Vooreerst vind ik eigenaar een prima naam, misschien later nog eens veranderen in wat anders (boeman ofzo).
    19 points
  14. Daarvoor Vredepeel. Ik ben geboren in Rooy (Venray). Opgegroeid in een klein kerkdorpje in deze gemeente, een zeer groot deel van mijn sociaal leven was in Venray. Venray stond verder bekend om zijn gekkenhuizen. De conclusie laat ik aan hen die hem willen trekken. Verder ken ik Huub wel een beetje. Collega van mijn vader geweest, ik heb als planner gewerkt waar Huub ook reed. Geen kwaad woord over Huub! Het was geen luie donder zoals zo velen. Ook altijd bereid om iemand te helpen. Ik herken zijn Nederlands wel. Vergeet niet (😇) de man heeft niet zoveel school gehad zoals de meeste taalwonders hier. En heeft zich alles zelf eigen gemaakt/moeten maken. Ik heb hier ergens een verhaaltje over ‘t Schipperke’ staan. Huub moet je af en toe kunnen volgen, hij maakt soms stappen die hij niet beschrijft. Ik snap dat dit voor de gemiddelde hoogopgeleide chauffeur (niet persoonlijk bedoelt, maar meer naar al die figuren die altijd lagen te hakken op Huub) wat lastig volgen is. En ja, het is soms een zeveraar. Maar wel eentje die jou in het dagelijks leven uit de stront haalt als het nodig was. ‘Leave Huub alone’
    19 points
  15. Wat mij weer sterkt in mijn mening dat het PB gebeuren de doodsteek is voor een goed functionerend forum. Én het nu een kleine moeite voor mij zou zijn jou te verwijderen wegens het openbaren van pb, ook nog eens van derden maar dat terzijde. Ook jij weet dat ik vanaf dag één heb gezegd vér te willen blijven van privé-kwesties op het CF. Dat is niet helemaal gelukt zoals blijkt. Ik zit hier voor het forum en de leden, ben geen relatietherapeut of psychiater. Ik wil niet eens weten wat er allemaal gebeurd is of wie het met wie heeft gedaan of nog doet. Sodemieter op met die bullshit, dat hoort in een film thuis. Jij hebt je in eerste instantie geheel vrijwillig als Admin verantwoordelijk gesteld voor Botser, prima. Op allerlei manieren is door admins, leden en beheer geprobeerd haar op andere gedachten cq gedragingen te brengen en dat heeft geen effect gehad denk ik. Inmiddels zijn we 6 maand verder en is de situatie aardig ontspoord, ga je dan tóch nog door heb je aan mij een verkeerde. Eerst iemand uitlokken, dan klagen bij één Admin (in tegenstelling tot eerder, altijd een gezamenlijk Pb) als die reageert en vervolgens op hoge poten weer iedereen er bij halen? Dan krijg je van mij zo'n reactie ja. Zachte aanpak werkt niet, dan proberen we wat anders. Vervolgens verwacht Botser excuses en aftreden van mij, waarop ik gezegd heb dat ik zelf wel bepaal of en wanneer ik ga en niet voor een dreinend lid. Het één met het ander combinerend, wat is jullie opzet dan? Ook jij begeeft je nu weer op admin- gebied, Botser heeft eerder aangegeven Admin te willen worden: alle critici en vaklieden verwijderen en dan een Forum met Harm als eigenaar en jullie twee admins? Veel succes. Algemeen: als mijn kop moet rollen, prima hoor. Na 'n jaar of 10 hier is de stoel wel eens versleten. Ik zal er geen snee brood minder om eten in ieder geval.
    19 points
  16. Ander werk, andere wagen😎 voortaan rij ik hiermee, zonder vaantje want er is er maar 1 van😎 zwaaiizwaaiii!
    19 points
  17. Zat ff op google maps te kijken Rob en op streetvieuw zie je bij Mundrabilla Roadhouse toevallig ook wat chauffeurs langs de weg staan bij afgekoppelde opleggers, dus is dat dan een veel gebruikte omkoppel plek zeker? Overgens zit ik nu vanuit thuis te tikken, en ben sinds dinsdagmiddag 17.00 weer thuis voor een paar weken. Moet morgen en volgende week nog wel even terug voor controle, maar wel weer thuis aan een bakkie koffie (die nog niet zo smaakt als in het verleden) Eerste opname duurde 26 dagen en was een stuk sneller dan de verwachte 5 weken. Alles gaat volgens de dokters volgens plan, dus altijd nog vol vertrouwen en motivatie om er het beste uit te halen. Gr Adrie
    18 points
  18. Nagamiji was al veel te stil de laatste dagen voor haar doen... Ondanks hier en daar wat sceptische geluiden en weerstand heeft ze toch zeker haar stempel hier achtergelaten met haar mening. Ook haar openheid over haar ziekte, bijbehorende levensfases en de komende dood kon niet iedereen altijd even goed waarderen maar toch... Het blijft (voor mij althans) een ver- van- m'n- bed onderwerp en om er dan zo mee om kunnen gaan verdient best respect vind ik. Wat een lezer er dan mee doet is aan hem/haar, maar het is eens wat anders dan een discussie over wetten of lampjes. Uiteindelijk gaat het ons allemaal toch een keer van dichtbij raken, misschien was het wel haar missie om die boodschap over te brengen. Inmiddels heeft Nagamiji haar rust gevonden en is de pijn voorbij; bedankt voor je inbreng en inzichten. Rust zacht.
    18 points
  19. Nieuww tuut. Kunnen we weer 10 jaar vooruit.
    18 points
  20. Kort maar heel goed bericht. Gisteren de polygraph test, leugen detector test gedaan. Ik "pass", geslaagd. Die test duurde 3 uur. Vanochtend kreeg ik een telefoontje, the case is dismissed. De rechtzaak, vandaag, gaat niet door. Heb al al mijn rechten terug. Ga Jennifer vanmiddag halen. Heb haar de laatste keer gezien op 29 december. Voel me zo goed.
    17 points
  21. maakt niet uit wat men schrijft... je weet op overal een antwoord te schrijven.. en alles letterlijk te nemen.. niemand wil je hier er tussen pakken... iedereen heeft een goed advies voor jou.. maar jij neemt de mensen ...die het goed met je voor hebben , niet zo serieus...lijkt het.. en probeert dan de antwoorden tegen hen te gebruiken... om je eigen in een goed daglicht proberen te zetten... zodat een goed verhaal .. uitmond in een zinloze discussie... je wilt iets aannemen of niet... je moet eruit halen wat belangrijk voor je is... maar niet tot in den treure vertellen wat je al weet.... of denkt te weten... mijn mening...: in het begin... mijn gedachte... die jongen is goed bezig... denkt erover na... nu..... een betweter... die al alles weet.... en gewoon groot wil doen.. ik ken je niet persoonlijk... ik weet dat online mensen nooit zijn... zoals ze in het echt zijn... want je kunt anoniem veel schrijven .. dat je tegenover iemand nooit zou zeggen.. maar hoe dan ook.. ik wens voor iedereen echt een goed leven... omdat ik liever iemand zie lachen ...als huilen ik wens dit ook voor jou... omdat ik liever gelukkige mensen zie....
    17 points
  22. Hij begint vorm te krijgen,en voor Rob bijna tijd om ticket te boeken hahaha,achteras moet nog revisie hebben en er moeten nog wat lampen aangesloten worden,complete interieur moet er ook nog in. Maar niets weerhield me van het eerste ritje naar de Kteo (rdw) voor wat technische inspecties,waar we glansrijk doorheen fietsten
    16 points
  23. 16 points
  24. Na een jaartje de auto wat kunnen aanpassen qua kleuren.
    16 points
  25. Zomaar een paar plaatjes in een museum,best leuk(vind ik)
    16 points
  26. Update: 5-10-2020 17.17 Een gaaf bericht om te delen; Weer een positief bericht over Jos: Brandwonden nog 2 %. Vandaag een klein beetje zelf geplast. En vandaag al 2 x 2 uur van de be ademing af geweest. Fysio is lekker bezig metzijn vingers,armen en benen. Jos is goed wakker en probeet te praten maardat lukt niet door detracheostoma. Communiceren doen we met ogen knipperen en wat knikken en schudden met zijn hoofd. Supertrots op Jos. Bron: Wendy via WhatsApp. IK hoop dat we kunnen stellen dat het levensgevaar geweken is en dat Jos nu aan zijn herstel zal kunnen werken,hoewel hij nog een heel lange weg te gaan heeft.
    16 points
  27. Vroeger hadden we Willem. En Willem woonde bovenin Finland en reed vanaf daar naar Padborg heen en weer. Kon daar mooi over schrijven. Fotootje er bij en wat bier . Soms wat meer bier en dan werden er hier af en toe mensen boos. Uiteindelijk was Willem weg. Nog steeds een gemis. .
    16 points
  28. Sinds 28 december mag ik het met deze doen; maar even gewacht met de foto tot nà de wasbeurt
    16 points
  29. 16 points
  30. die mensen die het forum in de lucht houden doen dit op vrij willige basis.... maar daar is schijnbaar weinig respect voor.... maar hier al weken er tegenaan schoppen is schijnbaar wel een hype..... beschuldigen mensen die iets schrijven wat niks met het transport te maken heeft maar zelf ook zich schuldig maken door iedere keer maar weer gaan liggen mopperen tegen het forum management .. als je het niet kan accepteren ....waarom blijf je dan lezen? als je het zo goed weet.... waarom begin je dan geen eigen forum?? zeg wat er op je hart ligt....dan moet het klaar zijn blijf niet eeuwig door drammen ik lees lang niet alles..... maar er blijft niet veel over om te lezen.... degene die roepen dat het forum steeds minder wordt... zijn net degene die dit veroorzaken... een ieder naar de zin maken....is al heel moeilijk maar om tegen iedereen in te trappen is de makkelijkste weg...
    16 points
  31. Een tijdje geleden al besloten dat ik hier ook maar eens een eigen verhaal moest gaan schrijven. Heb er elke dag aan gedacht maar schijn van horen zeggen last van uitstelgedrag te hebben dus het elke dag weer vooruit geschoven. Nu is mijn werk eigenlijk helemaal niet spannend genoeg voor een verhaal maar goed dan hebben jullie in ieder geval weer wat te lezen. Vele van jullie hier of ik denk zelfs iedereen hier heeft geen idee wie ik ben dus zal me eerst eventjes voorstellen. Ik ben dus Lars Timmers, 27 jaar oud en woonachtig te Tilburg. Ik werk bij Colsters logistics met een vestiging in zowel middelbeers als in het voormalige oost-duitsland, Apolda om precies te zijn. Dit verklaard ook meteen het duitse kenteken, we hebben in totaal 9 wagens lopen waarvan 7 op duits en 2 op nederlands kenteken. Ons werk bestaat voor 80% uit het vervoer van oude kleding, dit wordt onder andere in Apolda gesorteerd en klaar gemaakt voor eventuele 2ehands/kringloop winkels of in balen geperst voor oost europa of afrika. Alles dat niet geschikt is voor verdere verkoop wordt verwerkt tot poetsdoeken of gaat de verbrandingsoven in. Ons werkgebied beslaat geheel duitsland met een uitschieter naar oostenrijk. Wij rijden met wisselbakken en hebben op dit moment op zo’n 90/100 locaties in duitsland 1 of meerdere bakken staan. Genoeg geluld zou ik zeggen en tijd voor een paar foto’s. De eerste foto is van vader en zoon bij autohof Berg, bekend van de serie asphalt cowboys. De tweede foto is tijdens een inzameling, dan zetten we meestal op zaterdag ergens de aanhanger weg en dan een paar dorpen verder de motorwagen en dan gedurende dag komen ze met busjes, tractoren en van alles en nog wat de zakken oude kleding brengen. Derde foto is een foto van de lading, alles behalve diefstal gevoelig😂
    16 points
  32. Inderdaad is de overname nog een kwestie van kleinigheidjes (uitwisselen van inloggegevens en daadwerkelijk overhevelen van de VPS naar de nieuwe groep eigenaars). Wij zullen vragen van de nieuwe eigenaars uiteraard de komende tijd proberen te beantwoorden. Het is niet eenvoudig om een compleet besturingssysteem en forumsoftware zomaar van de 1 op andere dag aan de gang zien te houden. Wij willen de nieuwe eigenaren HEEL VEEL succes toewensen en hopen dat ze het met net zoveel plezier gaan doen als wij de afgelopen 15 jaar hebben gedaan. Ook willen wij de leden en oud-leden bedanken voor alle berichten en andere dingen die ze gedaan hebben om het forum te maken tot wat het is. Wij zullen als forumlid zo nu en dan ons gezicht nog wel eens laten zien. --== Freddy ==--
    16 points
  33. Iedereen bedankt voor alle leuke interessante berichten en fotoos. Het is allemaal geschiedenis. Miss J, mijn lust en leven. Veel van jullie dragen haar een warm hart toe, en dat zal ik nooit vergeten. En iedereen uiterst bedankt voor alle goede positieve gedachten.
    16 points
  34. ZO simpel zit de financiële wereld in feite in elkaar Het is september in een dorpje aan de kust van de Zwarte Zee. Het regent en het dorpje lijkt verlaten. Het is een moeilijke tijd. De inwoners hebben allemaal schulden, en leven op krediet. Plots verschijnt een rijke toerist ter plaatse ... en stapt het enige hotel van het dorpje binnen. Hij legt een bankbiljet van €100 op de balie, en gaat naar de eerste verdieping om een kamer uit te zoeken. De hoteleigenaar pakt vlug de €100, en rent naar de slager om zijn schulden te betalen. De slager pakt die €100 aan, en gaat spoorslags naar de varkensboer om zijn schulden te betalen. Op zijn beurt rent die naar de verpachter, en betaalt zijn schulden af. De verpachter haast zich naar de enige prostituee in het dorp die, vanwege de crisis, haar diensten op krediet aanbiedt... en betaalt haar zijn schulden. De prostituee haast zich naar het hotel, en betaalt de hotelier de kamerhuur. De hotelier legt de €100 weer op de balie. Op dat moment komt de rijke toerist naar beneden, neemt de €100 van de balie, omdat hij niet tevreden is over de kamer. Niemand heeft iets verdiend, er is niets veranderd, maar het hele dorp is wel schuldenvrij… De wereldeconomie teruggebracht tot de basics. Moet je daar nu jaren voor naar de universiteit ! [emoji848]
    16 points
  35. De Benz is met pensioen en dus een nieuwe voiture gekregen afgelopen vrijdag. Vanaf nu te spotten met vlootnummer 64
    15 points
  36. Mijn jongste moest vandaag afrijden voor zijn C. En ook hiervoor is hij in een keer geslaagd. Nog geen 2.5 maand 18. Net een spoedaanvraag gedaan en maandagmorgen om 09.30 kan hij hem halen. Zijn werkgever kennende rijd hij daar om 10.30 met de vrachtwagen het pad af. Best wel trots 😍
    15 points
  37. 3e tuut, waar ik zelf mee rijd sinds deze week 😃
    15 points
  38. Als het geld tegen de plinten klotst is dat in deze sector toch altijd het gevolg van goed ondernemerschap. Goed ondernemerschap hangt op zijn beurt weer samen met het goed behandelen en correct betalen van zijn -of haar werknemers. Met een E7, geen geouwehoer met pauzestaffel en gestreep in de uren bereik je dat je chauffeurs tevreden zijn en op hun beurt bereid zijn een stap extra te doen wanneer dat nodig is. Anders dus wanneer je een zooitje ongemotiveerd personeel rond hebt lopen omdat ze iedere maand opnieuw de discussie met de werkgever aan moeten gaan over de uren die ze zomaar kwijt zijn, ingehouden pauzes etc., het spelletje "stelen en bestolen worden" "Je oogst wat je zaait"...
    15 points
  39. Tijd voor weer wat nieuws... Inmiddels alweer een paar weken mee onderweg; nieuwe livery én ADR-uitvoering!
    15 points
  40. Gisteren foto gemaakt met een profesionele fotograaf voor de nieuwe kalender met 2 auto,s Heeft er ook een paar voor me gemaakt met alleen de Daf voor het CF🙈 Heb mezelf met mijn in de bek maar ff uitgegumd
    15 points
  41. Ben een programma aan t kijken van coaltruckers in Kentucky. De 1 doet t voor minder dan de ander. Net als wereld wijd. Zegt de vrouw van 1 van de truckers. Eigenrijders dus het volgende. Put 2 truckers in a room full of whores. They end up screwing each other. Ik moet echt Lachen..... Zo waar..... In ABN. ZET TWEE EIGENRIJDERS IN EEN KAMER VOL HOEREN. DAN EINDIGEN ZE MET ELKAAR TE NAAIEN..... 😀😀😀😀😀
    15 points
  42. Bij het lezen van bovenstaande reactie werd ik een klein beetje misselijk en ontstond er een gruwelijke lap tekst in m'n hoofd, maar bij het typen daarvan dacht ik al aan de consequentie van het plaatsen hiervan. En aangezien wijsheid met de jaren komt.....🤗
    15 points
  43. Deze week hebben we weer een paar emails ontvangen over dit forum. Van de leden zelf. Het op de man spelen, welles nietes, de mijne is groter dan de jouwe etc etc is momenteel dusdanig irritant geworden dat wij als admins wel moeten gaan ingrijpen. Om de leesbaarheid te behouden, om de sfeer te behouden en niet geheel onbelangrijk: OM DE LEDEN TE BEHOUDEN!!! De laatste tijd zijn er teveel leden op non actief gegaan of hebben ons geheel verlaten om de eeuwige VETE'S tussen een aantal leden. Wij gaan geen namen noemen, diegene die zich aangesproken voelen, oordeel en handel hierna. Wij, als admins gaan sneller en harder optreden tegen dit kleuter gedoe. Jullie gaan te maken krijgen met moderatie of verwijdering. WIJ (de meesten leden )ZIJN HET ZAT!
    15 points
  44. Vanaf afgelopen maandag is dit mijn wagen[emoji16][emoji106] Dus........ OPLETTEN allen!!![emoji16][emoji106] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    15 points
  45. slecht nieuws, maar t is goed. na de operatie was t 10%.... Dus toch verdubbeld. En ik lach iedere dag, ieder uur. Voel me gelukkig.
    15 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden