Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 15-04-18 in all areas

  1. De eerste 7 dagen van de 28 zijn al bijna om Na een rust van 13 uur thuis afgelopen vrijdag om 1.00 gestart en stond om 18.00 bij autohof Hoyer Vechta. zijn 17 diensturen met hooguit 9.45 rijtijd Door omstandigheden overdag wat tijd verloren die je niet meer inhaalt en was dus pas om 17.45 op 8 km van het autohof leeg. Tja dan blijf je daar niet bij een boer staan waar niks is Met lossen in de regen word je er niet frisser op en dan kan je wel een douche en een goei bord eten gebruiken. Weer een rust van 11 uur erachter en dan geloof ik het wel weer.
    2 points
  2. En dat heb je dus niet goed. Die €130,- per uur overschrijding is enkel voor rijtijdoverschrijding. Overschrijding van diensttijd is bij een 1e keer €450,-, elke volgende (binnen de 28 dgn) kost €1500,- Dat werd mij een paar jaar geleden ff haarfijn uitgelegd door janmarie toen ik 3 diensttijd "foutjes" op mijn kaart had . Moet er wel bij zeggen dat de framboos schappelijk is (in tegenstelling tot de Bels) en de overtredingen waar ik een rust achteraan had geplakt van 9+/11+ niet heeft gerekend
    1 point
  3. Ah Dan kan het "wild vlees" topic ook weer geopend worden. Kom maar op met de plaatjes
    1 point
  4. Toen ik het nalas zag ik het ook Rob, en gecorrigeerd.
    1 point
  5. Ook hier bij geldt het zelfde. Als je tijdens je pauze de auto een keer verzet en gebuik maakt van de mogelijkheid zal je er weinig problemen mee krijgen. Als je echter dit 3 x per dag doet, of 7 x achter elkaar in 7 minuten dan heb je wel wat uit te leggen bij een controle.
    1 point
  6. Heb wel steunpoten, maar dan moeten de kleppen open kunnen én anderhalve meter vrije ruimte aan beide zijden zijn. Dan moet het spul recht staan en moet je recht vooruit kunnen rijden. Ook kan dat vaak niet omdat je dan op de net gestrate parkeervakken zou moeten stempelen, die aan de straatzijde nog niet opgesloten is ( want dat gebeurt met de door jou te leveren stenen) Ook kun je dan niet naar voor de poot wat neerzetten, want dan kan je niet meer verder naar voren rijden met de kraan. De poot moet volledig uitgeschoven worden ( je ziet net de gele streep op de horizontale balk) voor je kan stempelen of weer poot intrekken. Alleen de linker poot kan helemaal achterop staand gebruikt worden zonder klep te openen. Wat ik regelmatig doe om de trailer te ontzien. Éénmaal boven de assen is er weinig aan de hand, deze kraan staat precies in de midden dus aan beide zijden even stabiel. De vorige modellen hebben de kraan uit de midden staan, iets dichter bij de motor. Dan heb je een stabiele en onstabiele zijde om te lossen, de motor kan niks of rechts staan.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden