Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 24-06-18 in all areas

  1. Zalig zijn de simpelen van geest.
    4 points
  2. Echt heel erg idd, dat beetje praktijk ervaring is me duidelijk.
    3 points
  3. Tja, je moet wat. En je moet je redden met het beschikbare materiaal, wat je bij je hebt. Aangezien het een splinternieuw kraantje is wilde ik ook niet al te veel beschadigen door de kettingen door het rijwerk te leggen. Als het onze eigen kraan zou zijn, of worden, dan kwamen er ook gewoon ogen/D-sluitingen aan de onderwagen tussen de rupsen zodat we alles op een gelijke manier kunnen afspannen. Maar deze gaat maandag weer terug.
    3 points
  4. ik heb ook zelf aangepast spanmateriaal, en een soort van opsluiting gemaakt zodat die vast staat , zodat die niet naar voren kan schuiven. maar niks over de rupsen, als ik dat elke dag zou doen, in no-time de rupsen naar de klote . met sloten maaien, moet ik soms wel 6 x per dag laden en lossen, omdat ik naar die plaatsen toe moet, waar ons grote materiaal niet kan komen
    3 points
  5. Hierin rijd ik sowieso de eerste drie dagen van de week.
    3 points
  6. Hoeft niet , veel bedrijven nemen standaard slaapcabines voor het geval het werkt veranderd. En een truck met slaapcabine levert ook weer meer op bij inruil.
    2 points
  7. 2 points
  8. wel netjes over het neuswiel en sprocket . daar is over na gedacht ( wetend , hoe ze bij ons soms materiaal aanleveren. en hoe makkelijk ze er overdenken, tis toch van een ander )
    2 points
  9. Verdiep je ook even in de verdien mogelijkheden in het busvervoer. Een collega van mij zou en moest ook met alle geweld "op de bus". Gehele winter aan het blokken en zwoegen geweest om zijnpapieren te halen, komt ie er achter dat ie (met een beetje geluk) maximaal 32 uur kan maken per week.
    2 points
  10. Die Italianen werken alleen maar op maandagochtend.......
    2 points
  11. Dat zelfde "probleem" had ik gisteren. Mocht een 8 tonnertje uit Almere ophalen. Maar dan kom je er gelijk achter dat het lastiger is om zo'n klein kraantje fatsoenlijk vast te zetten als een zwaardere kraan. Alleen aan de onderwagen zitten de ogen om kettingen aan te bevestigen aan de buitenkant van het rijwerk. Dus daar de kettingen maar aan en over de rupsen heen gedaan om toch nog kruislings vast te kunnen zetten. En met een 30 tonner er op ben je 3.95 hoog. Met zo'n overmaatse minigraver ben je minimaal 4.08 op de zelfde dieplader......
    2 points
  12. SPL zijn bericht ff ingekort ! Maar hij
    1 point
  13. Tsja bij spronsen zaten ook chauffeurs die nerveus werden op de boot naar helsingborg,omdat ze dan de eifeltoren niet meer konden zien Maar dat weet jij wel
    1 point
  14. Wat ik dacht? Nou, gewoon of het werk betreft waarbij er elke dag naar en van de standplaats met privé toet gereden mag (moet) worden. Dat is dan een beetje ver voor mij. Dagcabine's bij trekkers zie je toch eigenlijk niet meer? Ja, met een topsleeper erop, zag ik laatst bij zo'n LZV (afval) container van van Happen.
    1 point
  15. Soms moet je wat idd, er zijn fabrikanten die denken dat je zo'n ding niet vast hoeft te zetten schijnbaar. Heb pas een Liugong 950 geladen, daar zit ook geen fatsoenlijk oog aan waar je wat mee kunt.
    1 point
  16. En vaak gebroken diensten, dus s'ochtends een paar uurtjes, dan naar huis en s'middags terugkomen voor een paar uurtjes. Is in principe ook wel begrijpelijk, want in de ochtend en avondspits rijden er meer bussen en treinen. Maar vrolijk wordt je daar niet van.
    1 point
  17. Tapatalk, is dat de opvolger van Hyves?
    1 point
  18. Ik ben elke avond thuis, trekkers met een slaapcabine zijn 2ehands beter te verkopen Matthieu. Bed van die auto is wel ingeslapen
    1 point
  19. Heerlijk om af en toe weer eens te reageren. Alleen die emoji's he.
    1 point
  20. Het grootste voordeel dat je al hebt is de "ervaring" met het rijden van grotere wagens. Een bus stuurt net ff anders dan een bakwagen, je uitzwaai van voren is beduidelijk groter dan je met een bakwagen gewend bent. Maar een heel groot verschil zit 'm in het kijken naar de Spiegels. Veel busspiegels bekijk je door de voorruit ipv de zijruit. Went allemaal heel snel want als je op de zijkant niets ziet ga je vanzelf naar de voorruit…. Verdiensten is afhankelijk van wat je gaat doen!
    1 point
  21. Het lijken wel vrachtwagenfabrikanten Maar goed, ik ben niet bekend in die wereld dus vandaar mijn vraag. Ondanks dat ze het druk hebben en een langere levertijd lijkt het mij toch dat je kan communiceren met je klant zodat die weet waar die aan toe is en zelf een keuze kan maken
    1 point
  22. Hier rij ik nu in. Alles op Eco ingesteld. Het stuur, zo groot.. daar wordt je bang van. Stuurt vrij zwaar. Jammer dat ik een Maandag vrachtwagen heb. Niet alles werkt optimaal....... zolang hij maar rijdt.
    1 point
  23. Is goed díe tt als ik eens keertje hoger ben als 4.10 zet tie mooi voor de deur af zonder schade
    1 point
  24. Wat denk je zelf? Al zou mijn chauffeur niet willen (of mogen) overnachten stond er een prachtige truck met dagcabine voor hem klaar. Allemaal onzin die extra kosten dan.
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden