Klassement
Populaire bijdragen
Showing content with the highest reputation on 24-06-18 in all areas
-
4 points
-
3 points
-
Tja, je moet wat. En je moet je redden met het beschikbare materiaal, wat je bij je hebt. Aangezien het een splinternieuw kraantje is wilde ik ook niet al te veel beschadigen door de kettingen door het rijwerk te leggen. Als het onze eigen kraan zou zijn, of worden, dan kwamen er ook gewoon ogen/D-sluitingen aan de onderwagen tussen de rupsen zodat we alles op een gelijke manier kunnen afspannen. Maar deze gaat maandag weer terug.3 points
-
ik heb ook zelf aangepast spanmateriaal, en een soort van opsluiting gemaakt zodat die vast staat , zodat die niet naar voren kan schuiven. maar niks over de rupsen, als ik dat elke dag zou doen, in no-time de rupsen naar de klote . met sloten maaien, moet ik soms wel 6 x per dag laden en lossen, omdat ik naar die plaatsen toe moet, waar ons grote materiaal niet kan komen3 points
-
3 points
-
Hoeft niet , veel bedrijven nemen standaard slaapcabines voor het geval het werkt veranderd. En een truck met slaapcabine levert ook weer meer op bij inruil.2 points
-
2 points
-
2 points
-
wel netjes over het neuswiel en sprocket . daar is over na gedacht ( wetend , hoe ze bij ons soms materiaal aanleveren. en hoe makkelijk ze er overdenken, tis toch van een ander )2 points
-
Verdiep je ook even in de verdien mogelijkheden in het busvervoer. Een collega van mij zou en moest ook met alle geweld "op de bus". Gehele winter aan het blokken en zwoegen geweest om zijnpapieren te halen, komt ie er achter dat ie (met een beetje geluk) maximaal 32 uur kan maken per week.2 points
-
2 points
-
Dat zelfde "probleem" had ik gisteren. Mocht een 8 tonnertje uit Almere ophalen. Maar dan kom je er gelijk achter dat het lastiger is om zo'n klein kraantje fatsoenlijk vast te zetten als een zwaardere kraan. Alleen aan de onderwagen zitten de ogen om kettingen aan te bevestigen aan de buitenkant van het rijwerk. Dus daar de kettingen maar aan en over de rupsen heen gedaan om toch nog kruislings vast te kunnen zetten. En met een 30 tonner er op ben je 3.95 hoog. Met zo'n overmaatse minigraver ben je minimaal 4.08 op de zelfde dieplader......2 points
-
1 point
-
Tsja bij spronsen zaten ook chauffeurs die nerveus werden op de boot naar helsingborg,omdat ze dan de eifeltoren niet meer konden zien Maar dat weet jij wel1 point
-
1 point
-
Wat ik dacht? Nou, gewoon of het werk betreft waarbij er elke dag naar en van de standplaats met privé toet gereden mag (moet) worden. Dat is dan een beetje ver voor mij. Dagcabine's bij trekkers zie je toch eigenlijk niet meer? Ja, met een topsleeper erop, zag ik laatst bij zo'n LZV (afval) container van van Happen.1 point
-
Soms moet je wat idd, er zijn fabrikanten die denken dat je zo'n ding niet vast hoeft te zetten schijnbaar. Heb pas een Liugong 950 geladen, daar zit ook geen fatsoenlijk oog aan waar je wat mee kunt.1 point
-
En vaak gebroken diensten, dus s'ochtends een paar uurtjes, dan naar huis en s'middags terugkomen voor een paar uurtjes. Is in principe ook wel begrijpelijk, want in de ochtend en avondspits rijden er meer bussen en treinen. Maar vrolijk wordt je daar niet van.1 point
-
1 point
-
Ik ben elke avond thuis, trekkers met een slaapcabine zijn 2ehands beter te verkopen Matthieu. Bed van die auto is wel ingeslapen1 point
-
1 point
-
1 point
-
Het grootste voordeel dat je al hebt is de "ervaring" met het rijden van grotere wagens. Een bus stuurt net ff anders dan een bakwagen, je uitzwaai van voren is beduidelijk groter dan je met een bakwagen gewend bent. Maar een heel groot verschil zit 'm in het kijken naar de Spiegels. Veel busspiegels bekijk je door de voorruit ipv de zijruit. Went allemaal heel snel want als je op de zijkant niets ziet ga je vanzelf naar de voorruit…. Verdiensten is afhankelijk van wat je gaat doen!1 point
-
Het lijken wel vrachtwagenfabrikanten Maar goed, ik ben niet bekend in die wereld dus vandaar mijn vraag. Ondanks dat ze het druk hebben en een langere levertijd lijkt het mij toch dat je kan communiceren met je klant zodat die weet waar die aan toe is en zelf een keuze kan maken1 point
-
1 point
-
Is goed díe tt als ik eens keertje hoger ben als 4.10 zet tie mooi voor de deur af zonder schade1 point
-
1 point
-
1 point
-
Wat denk je zelf? Al zou mijn chauffeur niet willen (of mogen) overnachten stond er een prachtige truck met dagcabine voor hem klaar. Allemaal onzin die extra kosten dan.0 points