Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 08-07-18 in all areas

  1. Je leert wel rijden in de horeca distri. Naast Sligro heb je ook nog bidfood / delixl en hanos. Ieder werk zijn eigen ding. Je kunt ook gewoon in de distri. Palletten rondbrengen. Voordeel is je leert sturen en zoeken. Vooral als je ook nog eens op een kaart kijkt leer je meer dan met die domme navi.
    2 points
  2. Ik vindt het altijd wel stoer van een bedrijf om een beginnende trucker op hun auto te zetten. Hoewel er veel chauffeurs gezocht worden zoeken ook veel bedrijven chauffeurs met minimaal 1 jaar rijervaring, en dan staat dit werk wel goed op je CV. Maar goed de ene persoon kan het wel volhouden en de ander niet. Lopen zat mensen bij ons weg, zowel bijrijders als chauffeur maar er zijn ook zat mensen die het al 30 jaar doen. Je kan het jezelf zo zwaar maken als je zelf wilt, ik gebruik altijd lekker veel plaatjes om over drempels te komen en maak het mezelf niet moeilijker of zwaarder dan nodig, vaak ook lekker met de steekwagen. Soms rijd ik ook wel eens een dag een evenement ver weg, dan vervoer ik pallets die ik met een elektrische pompwagen alleen maar op de klep hoef te zetten en die er door de ontvanger zo afgelepeld worden. Simpeler bestaat niet.
    2 points
  3. Als ik dit zo lees besef ik me eens te meer wat 'n luizenleventje ik eigenlijk heb. Ik zou dit nooit kunnen doen. En al helemaal niet willen. Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
    2 points
  4. Maar je weet wel zeker dat niemand de overtredingen op je kaart nog kan lezen ! Zonder gekheid....dit wens je niemand toe
    2 points
  5. Dat had ik gelezen Ik zal de grap ff uitleggen: de gebraden kip is de trekker....
    2 points
  6. Den Haag > Schiedam = 1/2 uurtje met de toet, denk ik. Je kan er zo beginnen.. Bedenk wel dát men toch vooral 'sjouwfeurs' zoeken..
    1 point
  7. Verschilt, we hebben container wissel klanten waar de emballage reeds opgestapeld op container staat en waar je de volle ook op container mag wegzetten dus waar je binnen 15 minuten weg bent omdat het enkel omruilen is van de container. We hebben een aantal routes waar enorm veel kelderwerk bij zit en die moordend zijn, dan heb je natuurlijk wel een bijrijder. Maar we hebben ook een aantal routes waar enkel een chauffeur op rijd (ik rijd nu ook zo'n route, maar per volgende week zit ik weer op andere routes als springer zeg maar) dat zijn gelijkvloerse routes met een goede variatie aan afstapel klanten en wegzet klanten. Je hebt dan bij een afstapel klant soms in je eentje wel 2 uur werk. Verschilt ook per dag, dinsdag is op die route bijvoorbeeld voornamelijk omruilen maar op woensdag heb je weer iets meer afstapel klanten. Zit geen haast achter het werk, alles zelf bepalen en oplossen onderweg. Niet iemand die constant met je meekijkt. Dus je kan rustig even een bakkie doen bij de klant.
    1 point
  8. Ik ben zelf ook een beginnend chauffeur en werk nu in de horecadistributie, ja het is kut werk en veel tillen en trekken aan rolcontainers maar wel de manier op rijervaring op te doen, de hele dag steken en achteruitrijden in de meest gekke straatjes. Op termijn zal ik een andere functie gaan vervullen maar voor nu kan ik zo wel leren rijden, ik raad het aan. Salaris technisch als beginnend chauffeur zou ik rekening houden met C0, ik zit zelf in C1 met uitzicht om over een half jaar te klimmen naar hogere trede mits ik het aantal schades beperkt houdt. (Teller staat nog op 0)
    1 point
  9. Ben al druk aan het uitzoeken, maar vergeef mij, als "hobbychauffeur" en "is nog nooit wat zinnigs uitgekomen" weet ik nog niet alle functies. Wel weet ik dat ik alles weer terug gekregen heb, stond zo maar in eens het hele topic in "overige onzin"...… En als het goed is staat nu alles over het plastic in dat topic
    1 point
  10. Net of elk gewerkt uurtje ook wordt vergoed, zoals wachturen enzo.
    1 point
  11. Ja dat wel maar worden díe boeren niet vrolijk van
    1 point
  12. Thanks, ik zal eens kijken. Eerst maandag maar eens met een mooie DAF combinatie van blom rijden. Volgende week maandag de wipkar combinatie bij Kootstra waar ik mijn C-rijbewijs heb gehaald. Ik laat het weten wat mij het beste beviel!
    1 point
  13. Is er een granaatappel ontploft.[emoji16][emoji16]
    1 point
  14. Het heet hier in de volksmond Broene hoar
    1 point
  15. Een 40 ft container met ruimte over voor en achter.... Die komen nog eens ergens. Maar Mexico rijd geen 1 noord amerikaan naartoe. Dat land is zeldzaam corrupt. En een nette "covered wagon", heel konings gezind. Dat soort opleggers zijn meestal 48FT.
    1 point
  16. Kan nog erger, paar weken terug bij ons. Had wel een rustig dagje, effe nieuwe trailers ophalen.
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden