Klassement
Populaire bijdragen
Showing content with the highest reputation on 21-07-18 in all areas
-
Dat dus, ik heb de eerste periode ook distri binnenland gereden nu tussendoor nog wel dus ik weet wat het is. Op het buitenlandwerk heb je weliswaar minder adressen op een dag, ben je net zo druk bezig, maar op het moment dat je de sleutel uit het contact haalt is het klaar. Geen papieren inleveren (en bijbehorende vragen die tijd kosten), niet een 1/2 uur naar huis rijden, en de volgende morgen niet hetzelfde ritueel in omgekeerde volgorde. Alles heeft zijn charme en ieder voelt zich bij iets anders prettig. De 1 doet liever distri om de kerk, de ander liever 3 weken verweggistan, allemaal persoonlijke keuze en niks mis mee. Ik voel me als een vis in het water op het buitenland, heb tot heden ook niemand om voor thuis te blijven behalve mijn kinderen om het weekend dat maakt het makkelijk. Nu heeft mijn zoon aangegeven dat hij om de week een hele week bij mij wil wonen wat dus betekent dat ik de ene week buitenland kan rijden en de andere week binnenland distri, niet echt mijn ding maar ik heb het er voor over. En raad eens wat (laat een ander maar lullen dat er alleen slechte bazen bestaan) de reactie op de zaak was; hoe we het doen zien we wel maar het gebeurd gewoon en jij bent dan uiterlijk 18.00 uur terug. Distri is niet echt mijn ding ben het liefst de hele week (of 2) van huis maar wie weet. Misschien bevalt het wel elke avond thuis te komen en ga ik het weer continu doen. Hoewel dan waarschijnlijk geen distri maar eerder zoiets als Trieftol of Shompie doet. Jij weet ook dat er zoveel keuzes als smaken zijn in dit werk maar het moet wel in je zitten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk7 points
-
Dat is de beste rijd Pierre ,dan is t allemaal wat afgekoeld en drijf je je nest niet uit.4 points
-
lange dagen van 12 tot 15 uur per dag , altijd onderweg en nooit weten wanneer je thuis komt ( dus vergeet sowieso je doordeweekse avondafspraken maar ) , uren en uren in de file , wachten voor het laden , wachten voor het lossen , als een stuk vuil behandeld worden op los en laadadressen , s avonds laat thuis , snel eten en douchen en je bed weer in omdat je wekker weer om 02.30 uur afloopt en dan niet slapen omdat het veel te vroeg is om je bed in te gaan en ga zo maar door ik zelf heb afgelopen 1 juni het chauffeursvak vaarwel gezegd en gekozen voor een technische functie 4 dagen in de week , ik had het geluk een technische achtergrondte hebben en via een kameraad wat anders te kunnen gaan doen , heerlijk iedere dag om 6 uur mijn bed uit en om 8 uur beginnen , iedere dag tussen 17.00 uut en 18.00 thuis , auto van de zaak , 4 dagen werken en dat voor een salaris waar ik op de auto heel wat uurtjes voor moest maken...........................ik vind het prima , ik hoef niet meer zo nodig en dan moet ik daar nog bij vertellen dat ik de laatste 3 jaar voor een HEEL ERG fatsoenelijk bedrijf gereden heb ( Hema ) en dat het dus nog heel veel gekker kan allemaal3 points
-
2 points
-
ik wens rini veel succes in zijn nieuwe carriere, als je daar je draai kan vinden helemaal top.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Het is maar net wat je afspreekt. Ik doe (nog) distributie en heb de afspraak niet eerder beginnen als 06.00 uur en uiterlijk 18.00 uur terug op standplaats. Woon maar 7 minuten rijden vanaf standplaats dus tijd genoeg thuis.1 point
-
Het betreft hier een Smart Crossblade van 2003. Brandstof ; Benzine.'Transmissie : automaat. Ingeschreven in de Ierse Republiek Bron: https://www.motorcheck.ie/free-car-check/po53jwg/1 point
-
Das het voordeel van internationaal distri. Kunt maar aanleveren tot een uurtje of 5-6, de volgende is niet te ver rijden en opent om een ur of 8-9. Dan kan het (en ja ik blijf ook plakken als het kan en doe het licht uit ) Maar distri binnenland, af standplaats, heb je toch een stuk minder rust1 point
-
En is die jongensdroom altijd blijven trekken en heb je zoiets van als het nu niet gebeurd dan gebeurd het nooit..of is het een gevalletje midlifecrisis? (we moeten nog op de motor/vrachtwagen want dan voelen we ons nog jong en vrij) In het laatste geval zou ik zeggen laat het een droom blijven, in het eerste geval zeg ik direct doen. Ik ben zelf 4,5 jaar geleden op de auto gestapt na een loopbaan van +23 jaar in de vloeren als stoffeerder, bij mij was het een jongensdroom die bleef trekken. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd....dat ik het niet eerder heb gedaan. Ondanks dat ik het stoffeerdersvak altijd met veel plezier heb gedaan (en nog steeds 1 van de mooiste beroepen vind) zit ik nu volledig op mijn plek en ga elke dag met een grijns op mijn gezicht aan het werk. Natuurlijk zullen er ook ktdagen tussen zitten maar die heb je overal, wat voor werk je ook doet. Zorg wel dat het thuisfront 100% achter je beslissing staat, ook voor hun zal het een hele omslag zijn1 point
-
Op zich is het wel lekker, zo'n tropenrooster in deze tijd; maandag om iets voor 2 gaat mij wekkertje ook weer. Dan is het prettig werken: fris vanaf huis. Maar blijft die wektijd de hele week zo en slaap je in de auto: succes!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hahaha 50!!! 🤪[emoji6] Van harte jan[emoji481][emoji512][emoji485] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Gefeliciteerd Jan.[emoji482][emoji482][emoji482][emoji482] Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk1 point
-
Gefeliciteerd Jan [emoji482][emoji482][emoji322][emoji323][emoji513] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk1 point
-
Tis toch wel erg dat je na al die jaren als chauffeur gewerkt te hebben er achter komt dat je er eigenlijk niets aan vond Dat moeten toch wel zware jaren geweest zijn en misschien bij het verkeerde bedrijf gewerkt. avondafspraken>>> in overleg met planning geen probleem. lange dagen >>> je zal iets extra moeten doen als je een paar euro wil verdienen Uren file, wachten op la/lo>>>> zijn toch allemaal betaalde uren, waar je zelf weinig invloed op hebt. Oei 2.30 opstaan>>>> Tja vroeg starten is ook betijds weer klaar.1 point
-
Bist gewoon een domme uut de klei getrokken boer [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]1 point
-
Als hij dronken is ziet iedereen t. Maar als hij dorst heeft ziet niemand t. . . . . . .( ik spreek uit ervaring )1 point
-
1 point
-
Gewoon doen hoor. Ff rijbewijs en code 95 halen en gaan. Kan je mooi met je eigen kantoor oppad met wisselend uitzicht. Heb het 15 jaar trug ook gedaan en kan nu net een beetje rijden Succes1 point