Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 15-01-19 in all areas

  1. Los van t feit of je baas zegt dat hij zich verantwoordelijk stelt bij eventuele bekeuringen of iets dergelijks kun je jezelf afvragen of je het überhaupt op je geweten wil hebben als jij iemand de dood of een rolstoel in jaagt omdat je simpelweg de kunde niet hebt om een bus te besturen.. Als je die vraag eerlijk voor jezelf beantwoord doet de vraag over aansprakelijkheid waarmee je begon eigenlijk niet meer eens toe. Maar goed dat is mijn kijk erop okdoei[emoji870]
    4 points
  2. Lulkoek. Feiten gestaafd op een paar faceboek figuren die dit in de wereld hebben gebracht.... 18 maakt geen fuck uit voor de maut. 4 of 5 assen wel. En we tellen de assen of ze nu wel of niet aan de grond staan boeit niet...
    3 points
  3. Je moet in principe niks natuurlijk. De mijne staat altijd op 5 assen ondanks dat ik ook wel eens wat kilometers zonder aanhanger maak maar volgens de baas weinig verschil in kosten en te groot risico dat wanneer je compleet bent je niet op 5 assen maar op 3 assen betaald.
    2 points
  4. Bij mij ook, ging automatisch,lekker laten staan zo.[emoji57]
    2 points
  5. Ben wel benieuwd naar het vervolg op dit verhaal.
    2 points
  6. Een voorbeeld nemen aan Islamitische landen Lientje? Ik heb niet het idee dat die vrouwen waar het over gaat Nederlands hervormd of zo waren en dat is nog het kleinste euvel van een islamitische gemeenschap, journalist is daar ook een heel ongezonde bezigheid. Vooral als je het waagt om kritiek te hebben op de machthebbers. Ik ben het wel roerend met je eens dat het hoog tijd wordt om eens na te denken over wat nu het succes is van onze multicultie gemeenschap van pappen en nathouden. Aan de andere kant wordt het mogelijk ook tijd om eens na te denken, wat we eigenlijk nog over ons eigen land te vertellen hebben.
    2 points
  7. Maak niet van je werkgever zijn probleem, jou probeem!!! ......... voordat je weet heb je zelf een heel groot probleem, wat je werkgever zijn probleem weer niet is.
    2 points
  8. Ik ben 60 nu en heb fysiek weinig meer in te brengen, maar ik verwacht (en hoop stiekem) dat vandaag of morgen de pleuris goed uitbreekt. Een soort van kristalnacht zeg maar. Net zoals Pierre en z'n maten vroeger maar dan landelijk. Gewoon omdat we het helemaal spuug- en spuugzat zijn. Al schrik ik er vaak wel van hoeveel linkse wegkijkers dan wel kopintzandstekers er nog schijnen te zijn. Alhoewel ik er bijna geen ken doen die halve tammen het bij de verkiezingen elke keer weer goed. Of zou er dan bij het tellen van de stemmen...... soms per ongeluk verkeerd geteld worden? Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
    2 points
  9. En die hebben dan even geen tijd en dan ga je rijden. Morgen gaat het goed of niet want hij heeft geen enkele ervaring met deze grotere bus. 30 pers bus is altijd nog ff stukje groter dan de grootste sprinter...... en dan gaat het overmorgen mis en dan zijn de rapen gaar. Ee is maar een goed advies: NIET doen ! je bent beter af in de WW dan bij deze waardeloze werkgever........
    2 points
  10. Gewoon NIET doen. ER ZIT EEN STEEKJE LOS BIJ JE WERKGEVER🤮 Als er wat gebeurt zijn de gevolgen niet te overzien! En denk er om: jij wordt ook aansprakelijk gesteld!! dus NIET doen.....
    2 points
  11. Rijden zonder geldig rijbewijs/verkeerde cat. wordt niet echt licht bekeurd. NIET DOEN DUS!
    2 points
  12. Heb nergens aangezeten maar t zal wel goed zijn okdoei[emoji870]
    2 points
  13. Bijna 2 maanden terug, een weekendspoedritje naar Luik. Voor de poort van de klant op de luchthaven van Luik stonden ineens gele hesjes. Er werden pallets tegen mijn 2 maanden oude trekker gezet om te voorkomen dat ik doorreed. Een Roemeen die achter mij stond trok een klein stukje naar links om te kijken wat er nou aan de hand was. Een ram met een ijzeren staaf op zijn spiegel maakte hem duidelijk dat dat geen slimme actie was. De politie kwam 2 man sterk ook even kijken. Toen ik ze aansprak met de mededeling dat mijn vrijheid wederrechtelijk beperkt werd en ik toch wel graag wilde doorrijden, werd lacherig gereageerd en gemeld “c’est une manifestation”. Toen ik zei dat ik aangifte wilde doen om de economische schade te verhalen, kreeg ik een boze grote bek. Ondertussen werd er naast mijn cabine een vuurkorf aangestoken en stonk mijn cabine naar rook. Ook werden er kratten Jupiler aangesleept. Ik vroeg waarom ze niet op vrijdagmiddag de Wetstraat in Brussel gingen blokkeren of de personeelsuitgang van een bank, maar een Luiks Geel Hesje zei dat hij geen zin had om door de oproerpolitie in elkaar geslagen te worden, dus toch maar weer chauffeurs treiteren. Na dik anderhalf uur mochten de eerste twee auto’s doorrijden, waaronder ik. Waarom worden toch steeds chauffeurs de dupe van dit soort acties? Afgelopen vrijdag , weer een blokkade. Een chauffeur is op een half uurtje van huis en besluit door te rijden. De volgende morgen moest hij zeer vroeg op om in Egmond een halve marathon te lopen. De Gele Hesjes proberen hem met geweld te stoppen. Er valt iemand dood neer en de wereld valt over die chauffeur. Opzettelijke doodslag. Die Moedermavomuts van het Luikse Parket had haar mening al klaar voordat de verdachte gehoord was. De Blunderbrigade kon geen voetgangers van een snelweg halen en twee gele vrachtauto’s uit elkaar houden, maar was wel zeker van doodslag. Je zal maar vrachtwagenchauffeur uit Dongen zijn en zo maar 24 uur opgepakt worden. Of erger, je zal maar chauffeur uit Landgraaf zijn. Chauffeur uit Landgraaf ik sta achter je!
    1 point
  14. Centraal Station Rotterdam doelde ik op. Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
    1 point
  15. Ook al zijn de trekker met oplegers van ons nog geen 13 ton, ze (de mautkastjes) staan vanaf installatie ingesteld op 5 assen en >18 ton. Ook nog nooit iemand er over gehoord die daar over dacht om dat te wijzigen. Ook niet als er met de losse trekker gereden wordt.
    1 point
  16. Ik weeg leeg net geen 20 ton dus al ben ik leeg gaat die vlieger voor mij ook niet op. Ik snap ook niet waarom je dit constant zou willen veranderen want vroeg of laat ga je een keer nat en kun je betalen.
    1 point
  17. 1 point
  18. Gefeliciteerd Murphy!! Life begins at fifty zeggen ze wel eens; kom jij net kijken Maak er wat van, fijne avond 👍
    1 point
  19. Van harte En nog vele
    1 point
  20. Hemeltergende uitbuiting, al is dit natuurlijk wel de huidige maatschappij zoals wij die kennen en waarvoor wij zelf stemmen. Toegegeven dat de meeste burgers geen besef hebben wat hun stem aanricht, als de hypotheek rente maar veilig is. Peter R noemde het gisteren nog bij Jinek, en wie trapt er nog in, stop de afbraak van bv Nederland. STEM ZE WEG! Goed artikel al word ik er misselijk van,
    1 point
  21. Daar zijn wij al! Nederland heeft de macht in ons land al laten overnemen door een nieuw leger.. een EU leger. EUROGENDFOR https://desarmons.net/index.php/2019/01/04/recensement-provisoire-des-blesses-graves-des-manifestations-du-mois-de-decembre-2018/
    1 point
  22. Ik neem aan dat Matthieu doelt op de actie op de Dam, van de mariniers, (25 aug. 1970) Pierre....
    1 point
  23. super bedankt voor alle reacties en ik kan er zeker wat mee. moest even 2de opinies en het is me nu meer dan duidelijk. BEDANKT!!!
    1 point
  24. Als je continu gaat zitten goochelen met die klasses kun je de klok er op gelijk zetten dat het een keer verkeerd gaat en het dus veel geld kost. De besparing zal echt maar minimaal zijn.
    1 point
  25. Ja dacht ik ook, stond zo en heb t lekker laten staan haha Ik ben nu leeg, onder de 18t en terug ben ik niet veel zwaarder denk ik.. Dan zou ik t moeten veranderen volgens jou? Volgens mij kijken ze naar t maximaal toegestane gewicht op je kenteken en dan zou ik dus goed zitten met >18t.. Leuk zo'n nieuw regeltje, makkelijker kunnen we t niet maken wel ingewikkelder okdoei[emoji870]
    1 point
  26. En je rijdt dus onverzekerd rond. Moeilijk om dit tegen je werkgever te zeggen. Je zou de politie kunnen bellen en vragen.of ze je morgenochtend aan willen houden[emoji15] Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
    1 point
  27. Dit doet hij nooit....... en dan nog, gewoon NIET doen mag het enige advies zijn!!
    1 point
  28. degene die achter het stuur zit is ten alle tijden de verantwoordelijke, je weet tenslotte dat dit niet mag. of je behoort te weten........ als het mis zou gaan , kan de werkgever zomaar gaan zeggen, dat je zelf bent gaan rijden.....
    1 point
  29. Ts komt op mij over als een extreem luie gans, en aan zulke mensen valt geen zalf te strijken,
    1 point
  30. Vandaag mag Murphy vieren dat hij de jeugdige leeftijd van 53 jaar heeft bereikt. Hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren.
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden