Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 31-03-19 in all areas

  1. Ik denk dat je de oude pas nog 28 dgn bij je moet houden ivm controle.
    8 points
  2. Dat soort telefoontjes zit je niet op te wachten inderdaad, en hebben wel even een nare bijsmaak... Onze oudste rijdt ook en gelukkig nog nooit een belletje gehad met dergelijke onheilstijding. Aan de andere kant, de jongste fietst iedere dag naar z'n stage-adres: ik weet eigenlijk niet waar ik me meer zorgen over zou moeten maken...
    5 points
  3. Of je gebruikt hem als ID pand ( Sommige klanten willen een ID hebben als onderpand voor de telefoon die je meekrijgt en/of te zien wie er op het terrein is)
    4 points
  4. Dit gedeelte is juist om, per persoon, een "huiskamer" te creëren. Heet niet voor niets VERHALEN....
    4 points
  5. Daarom vind ik het belangrijk dat je t thuisfront altijd zo snel mogelijk op de hoogte stelt van voorvallen waarbij jij wel eens betrokken zou kunnen zijn. Jaren terug ,met die verschrikkelijke ramp in de Mont Blanc tunnel,was ik onderweg van Barcelona naar Milaan,via de col du Montgenevre. Ik heb gelijk mijn vrouw gebeld om haar gerust te stellen dat ik niet door de Mont Blanc tunnel gegaan was.die wist mijn route niet,wel dat ik daar in de buurt zat.
    3 points
  6. Op het roeibootje van Travemunde naar Helsinki
    2 points
  7. Ja je stelt hier 1 vraag en je krijgt 80.000 antwoorden waar je geen fuck aan hebt sommige wel natuurlijk
    2 points
  8. Fijn neemt hem de eerste maand mee dan lekker 5 jaar thuis op de kast
    2 points
  9. Natuurlijk. Ik heb geen idee wat ze behandelen. Die digitale tachograaf is al meer dan 10 jaar geleden, dus als een collega hem in de maling neemt, dan gelooft hij dat. Hij komt met zoveel onzinverhalen thuis, dat wil je niet weten. Ik zoek het dan op en laat hem de feiten lezen. Mss is het handiger als hij zijn slechthorendheid bij zijn collega's gebruikt. 😁
    2 points
  10. Beiden gelijk, en toch is het vijf jaar. Voor bedrijfscontrolle van IL&T 1 jaar, maar voor de belastingdienst 5 jaar.
    2 points
  11. Klopt. Bij mijn weten hanteren de controle instanties een maximale afwijking van 20 minuten op de werkelijke tijd.
    2 points
  12. Hij wordt toch ook bijgeschoold?😬 een van de cursussen is ongetwijfeld de digitale tachograaf en rijtijdenwet geweest daar is dit zeker ter sprake geweest ( dat van die 28 kajenderdagen)
    2 points
  13. Met ervaring in de winkeldistributie maak je een goede kans in Hendrik Ido Ambacht, Breda of Delfgauw maar ook in Maasdam/Rotterdam hebben ze mensen nodig. Zou alleen jouw profielfoto van hier niet opsturen
    2 points
  14. alles wat ouder is als 28 dagen, niet meer meenemen. behalve je huidige chauffeurspas
    2 points
  15. Niet meer en niet minder! Daarna kan 'ie in het plakboek of naar de recycling.
    2 points
  16. VID-20190330-WA0004.mp4
    2 points
  17. Word je daar slechthorend van dan???
    1 point
  18. gaat over bewaarplicht van de werkgever.
    1 point
  19. Dat een en veel te hoge snelheid, met 50 krijg je niet zoveel schade van een motor aan die kisten. Het wordt waarschijnlijk weer "chauffeurtje waar was je toch met je gedachten, zomaar zo achteruit rijden" ipv " hij is in het midden van de moterwagen gecrasht, dus is de actrice van de chauffeur al even bezig. Iig al zolang dat bij normale snelheid met zou moeten opvallen " . Ik wens ale nabestaanden veel sterkte.
    1 point
  20. Hij is gewoon in loon dienst dus is niet van toepassing
    1 point
  21. Als de pas vorige maand verloopt déze maand bij houden dan mooi thuis laten tis net wat roadtrain zegt hij krijgt toch ook kode 95 cursus wel ff opletten daar tis niet zo moeilijk gewoon ff nadenken
    1 point
  22. Voor iemand die zich van alles laat wijs maken wel. Ik vond het persoonlijk ook onlogisch. Zijn werkmap is nu opgeschoond. Veel dingen mbt de cao oid vraagt hij aan mij, maar niet alles dus. 2 verlopen passen... Hij rijdt al ruim 30 jaar, maar sommige dingen zijn lastig voor hem.
    1 point
  23. Hij neemt gewoon zijn laatste pas mee voor maand daar staan zijn laatste gegevens op tis niet zo moeilijk
    1 point
  24. Het is 28 kalenderdagen. Dit zit m met name in het feit dat,als men de voorgaande 28 dagen heeft gecontroleerd ,men precies kan zien of de wekelijkse rust,eventueel verkort en gecompenseerd,heeft nageleeft.en of de 90 rijuren op twee weken correct zijn nageleeft.
    1 point
  25. Lopen er nog meer. wil er weg. heb een CV gestuurd naar simon loos. zien of die gekken zoals ik willen aannemen.
    1 point
  26. 1 jaar. Reactie op @bituum trapper
    1 point
  27. Volgens mij is 4 onmogelijk. Het digitale taco tijdperk is volgens mij ergens in 2006 of 2007 pas ingegaan. Zelf rijd ik sinds 2007 met een pas en heb er nu dus 3. Ik bewaar ook alles en heb zelfs het groene (lieg) boekje nog.
    1 point
  28. Alles van de voorgaande 28 GEWERKTE dagen meenemen, is dat alleen op een pas dan de oude pas nog minimaal 5 weken mee. Oude schijven inleveren op kantoor die moeten ze nog 5 jaar bewaren.
    1 point
  29. https://www.de-trans.nl/werken-via-de-trans/transport/bestuurderskaartFf naar beneden scrollen tekst onderaan.
    1 point
  30. Trainingen Officieel mag hij oudere dan 28 dagen niet eens bij zich hebben, die moet de werkgever in archief hebben.
    1 point
  31. Die moet hij ook 28 dagen bewaren,daarna kan hij ze inleveren op zaak,die moeten ze nog n jaar bewaren.
    1 point
  32. Je oude chauffeurspas moet je,als hij verlopen is, 28 dagen bij je houden. Je moet immers van de 28 voorafgaande dagen je data kunnen laten zien,vandaar. Vergeet ook niet om de gegevens van je verlopen kaart"uit te lezen" op het bedrijf.
    1 point
  33. als je nieuwe kaart is geactiveerd heb je niks meer aan de oude volgens mij. maar is wel een goede vraag,
    1 point
  34. Je kunt de tijd 1 minuut per week veranderen(voor/achteruit)
    1 point
  35. OMG, de foto's spreken voor zich, wat een nachtmerrie! @Murphy durft je zoon wel weer op weg? Zijn beschermengeltje verdient wel een borrel! Net als de beschermengel van jouw zoon @albertvv Hij zal flink veel spierpijn krijgen, na dag 3 neemt dat weer af. Dag 3 is de ergste dag.
    1 point
  36. En geloof mij: Als je met een dikke kar wil werken, niet teveel kilometers wil maken en nooit meer een laaddock wil staan is dit een een superbaan! Het vergt in het begin wat inzet om het te leren maar ik kan het ook. En als ik me niet vergis ga je ook nog E-schaal verdienen..
    1 point
  37. Oh werkt dat zo . Dan ben je echt een sneuje LUL of anders gezegd een zielig ventje
    1 point
  38. Oh kzie het al aspirant lid ja dan kan je wel ff je zegje doen
    1 point
  39. grijns...... ik heb dat plaatje niet eens!!!!!
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden